En Chroosje; heel cool ontwerp. I love tattoos op benen, maar ik vond mijn figuur nooit goed daarvoor (als jij vindt dat het cool zou zijn, zou ik het doen en dan later ook nog een aan de andere kant

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jorteee schreef:Wauw wat een vette sleeve. Ik kom even binnen vallen, heb een vraag aan jullie, weet iemand van jullie een artist in Zwitserland/onder in Duitsland/ boven in Italië die watercolor doet? Woon in de buurt van Zurich, en ben hier niet zo bekend. Ik vind haar stijl heel cool: http://www.bodliak.sk/mirka/. Dankjullie!
En Chroosje; heel cool ontwerp. I love tattoos op benen, maar ik vond mijn figuur nooit goed daarvoor (als jij vindt dat het cool zou zijn, zou ik het doen en dan later ook nog een aan de andere kant.
Yasmine schreef:Heel vet, Friemel! Wordt het nou een coverup van die roze bloemen, of blijven ze staan?
_Friemel schreef:Zeepaardje is niet mijn smaak maar wel retegoed gezet!!
Ik had afgelopen vrijdag mn 3de sessie, die lange sessies trek ik niet dus afgelopen 2 keren hebben we rustiger aan gedaan. We doen er liever langer over dan dat we zo door knallen en ik zo beroerd ben. 2 weken geleden kwam Vincent met het idee van een skull maar dan in mijn stijl, girly maar toch stoer, hij past perfect bij mn sleeve! Hij zit echt heel dicht bij mijn oksel en dr lijnen gingen nog wel maar mijn huid is zo gevoelig.. schaduwen was een hell? Daarna nog dotten en dat was beter te doen..
Sessie 2:
[ [url=m/GHhalQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sessie 3:
[ [url=m/Td6OJN.jpg]Afbeelding[/url] ]
De skull moet je smaak zijn maar hij is zó gaaf en vult mn sleeve zó gaaf op
De mandalas genezen erg moeizaam maar dat heb ik ook als ik val met een wondje maar was niets om me zorgen om te maken gelukkig
14 juli gaan we die 2 rozen schaduwen, nog een roos op mijn onderarm, daarna mn hand aansluiten op de sleeve en daarna patroon
Courses schreef:Bovenbeen is prima te doen! Mijn eerste staat daar ook, was prima uit te houdenLigt er echt aan hoe je het zelf voor je ziet, last minute change is soms wel iets wat later voor spijt zorgt. Vanwaar wou je eerst voor de schouderplek gaan? Was dat al jaren 'dat is de plek'?
Tinkerloos schreef:Mooi Friemel!!
Ik zat vanmorgen vastgeplakt aan mijn laken.
Courses schreef:Ja het lastige is gewoon dat het niet een 'ik wil het niet betalen het is te duur' kwestie is, maar meer een 'ik vind het te duur voor dit kleine ontwerp'. Als ik m'n halve arm vol wou, ja, dan is 450 iets meer in de richting
Courses schreef:Het punt is juist dat je niet 'zomaar even aan locals vraagt welke shop ze aanraden' door de cultuur die er heerst over tattoos in general