Wat een prachtige route Lizard, is dat ver Duitsland in?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Bootsiebob schreef:Bedankt allemaal voor de lieve complimentjes![]()
Goof, ik miste je al! Ik heb rubberen laarzen van Le Chameau, die hebben een vibram zool, maar zijn niet gevoerd. Afgelopen winter toen er sneeuw lag, bleven mijn voeten in deze laarzen toch warm, gewoon met dikke wandelsokken. En ik heb normaal altijd ijskoude voeten en gevoelloze tenen...
Ik heb altijd koude voeten, dus ik zoek echt gevoerde laarzen
pien_2010 schreef:Geef ik miste je ook al. Wat jammer dat je niet meer post. Ik vond je foto's en je routes altijd leuk.
Wat is de reden?
Het topic gaat gewoon enorm hard, het lukt me niet om alles bij te houden.
En het valt me ook op dat er mensen zijn die er puur komen om af en toe een foto te plaatsen en die verder nooit op iemand reageren. Ik wil niet zo'n persoon zijn, want ik erger me daar zelf aan.
Maar ik mis het topic eigenlijk ook wel een beetje haha![]()
jojoleinee schreef:Wat mooi Lizard! Kijk je dan gewoon op de kaart waar weer een pad loopt? Of hoe doe je dat?
Welkom Besito! Ik ben benieuwd naar jullie wandelingen
Mijn wandeling van vanmiddag is een beetje uitgelopen in een fotoshoot, het was zulk mooi licht! We zijn fietsend naar de Spinola schans gegaan.
[ [url=m/PXTDAc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WsabcB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rxEr5N.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ajZd57.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Qx21kG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/irdxA0.jpg]Afbeelding[/url] ]
DideH schreef:Ah joh, we kunnen het ook omdraaien, hier zijn om lekker mooie plaatjes van anderen te bekijken