Toen Tiffani sleutelbeen zei toen zag ik hem inderdaad ook ineens.
Mijn hersenen willen nie mee werken vandaag.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Toen Tiffani sleutelbeen zei toen zag ik hem inderdaad ook ineens.
Killed schreef:Hey, ik had hier al een hele tijd gepost dat ik al een tijd in mijn hoofd zat met een tattoo idee.
Ik ben vrijdag naar de shop geweest en ze gaan aan de hand van mijn ontwerpje nog verder ontwerpen, maar ik krijg het pas tezien op dag van de afspraak wat het extra spannend maakt natuurlijk.
Ik wil de tekst 'If you don't live for something you'll die for nothing' in mijn zij, gaande van mijn ribben over mijn heup en zo tot mijn bovenbeen.
15 oktober is Dday!!
Ik hoop tot die tijd hier wat mee te kunnen praten, het zal mijn eerste tat zijn dus heb best al wat zenuwtjes. Tips and trics zijn zeker welkom
Eigenlijk een beetje "over je heen laten komen".
Na een kwartiertje nemen je hersenen het over en kan je het veel beter verdragen door endorfines.
Dat eerste kwartiertje moet je "effe doorheen" en in mijn ervaring lukt mij dat het beste wanneer ik bij elke uitademing bewust probeer te ontspannen en los te laten.
Echt denken "het is goed, geen reden om je op te spannen.."
Iris82 schreef:Ariannee schreef:Een zinnetje duurt echt geen 4 uur hoor, binnen half uur uurtje klaar.
Heb je wel goed gelezen hoe groot het 'zinnetje' is? Volgens haar dus van boven naar beneden. Dat lijkt me toch best een flinke tattoo hoor.
Maar zelfs met allerlei krullen en heel groot zie ik niet voor me hoe een tekst zo lang kan duren.