Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMAY1990 schreef:@leeslampje Wat een heerlijk avontuur. Grappig dat jullie op de boot onthaald werden alsof het de finishlijn was in een belangrijke wedstrijd. Prachtige foto's ook. Wel naar dat jullie reisgenoot gevallen was en zich goed bezeerd heeft, gelukkig dat het bij 'alleen' een gebroken sleutelbeen is gebleven. Ben jij inmiddels een beetje hersteld van al dat sporten? Knie aan de beterende hand?
leeslampje schreef:@ T2T: gaaf idee voor die tattoo! Op welke plek komt ie? Ben benieuwd naar het eindontwerp.
leeslampje schreef:Helaas is die knie nog niet oké. Na 5 dagen niet fietsen heb ik gisteren weer een klein rondje op de racer gedaan. Meteen weer gevoelig en vanaf 30km weer vlammende pijn. Ook op de stadsfiets heb ik er last van (dus die heb ik ook 5 dagen laten staan). En soms doet het ook zeer bij het lopen. Ik ga denk ik maar even een fysio zoeken voor advies? Weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.
maaikemuis schreef:Ik ben met mijn schouder nu heel blij met de manueel therapeut en een holistisch ingestelde fysiotherapeut. Want waar je pijn aan hebt is meestal niet hetgeen waar je daadwerkelijk last van hebt. Behalve je kont van een niet fijn zadel, dat blijft gewoon zadelpijn.
Maar hé jongens, ik heb vandaag op een zithometrainer 15 km gefietst.
Time2Tri schreef:Zo , vandaag nog werken , en morgen gaat het naar Almere voor een spektakel weekend ." Challenge Almere " .Ben t/m maandag daar als vrijwilliger
maaikemuis schreef:Ik ben met mijn schouder nu heel blij met de manueel therapeut en een holistisch ingestelde fysiotherapeut. Want waar je pijn aan hebt is meestal niet hetgeen waar je daadwerkelijk last van hebt. Behalve je kont van een niet fijn zadel, dat blijft gewoon zadelpijn.
Maar hé jongens, ik heb vandaag op een zithometrainer 15 km gefietst.