Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en weer door. Eerste gedeelte ging over de weg en toen weer een lang zandpad. En daar kwam de splitsing 80 of 100 km. Gelijk rechtdoor naar de 100 km en naar de grote klim van het parcours. Omdat ik wist dat die er aan zat te komen nam ik op den duur even flink gas terug. Vaak merk ik dat mensen dat zien als dat je leeg bent en je niet meer kunt. Er kwam een man naast mij fietsen en we hebben eigenlijk wel een gezellig gesprek gehad. Hij was gevallen en had last van zijn knie en kon eigenlijk niet meer. Zijn maat was ook helemaal leeg maar die was allang voor ons uit gefietst. Behalve het gezellige gesprek vond hij wel dat het parcours met name in het bos bij Norg te gevaarlijk was en hij zich niet weer in ging schrijven. Ik heb maar niet gezegd dat ik het wel mee vond vallen en het eigenlijk wel een leuk stuk vond. Maar volgens hem waren er al meerdere harde valpartijen daar gebeurd. Heel stuk samen gefietst wat wel even prettig was om de moed erin te houden.
. Daarna nog een stukje asfalt wat echt voelde als de hemel na een vrij vervelend singel track met boomstronken en losse modder. Het zitten begon wel echt pijn te doen en ook de helm zat niet fijn meer en mijn rechterschouder was er ook wel klaar mee.
Was niet nodig maar ik krijg dan opeens energie als ik de finish zie. Dit keer afgestapt op het podium om een valpartij te voorkomen. Mijn medaille in ontvangst genomen en eerst even gaan zitten in het gras. Het is echt een evenement dus er was nog van alles te doen maar ik wou eigenlijk liever alleen in mijn bubbel even bijkomen
Nog snel wat drinken gehaald schoenen even uit en toen toch maar naar de auto. Weer even op de fiets au dat was wel pijnlijk maar goed na 100 km hou je een paar meter ook nog wel vol. Alles ingeladen en op naar huis met een leuke herinnering en een mooie eindtijd van 5:36:43 met een gemiddelde van 17,82 km/h
). Je hebt het echt knap gedaan!
@t2t en @maaikemuis 

Ik was helemaal aan het nagenieten bij het schrijven.IMAY1990 schreef:@leeslampje Wat een heerlijk avontuur. Grappig dat jullie op de boot onthaald werden alsof het de finishlijn was in een belangrijke wedstrijd. Prachtige foto's ook. Wel naar dat jullie reisgenoot gevallen was en zich goed bezeerd heeft, gelukkig dat het bij 'alleen' een gebroken sleutelbeen is gebleven. Ben jij inmiddels een beetje hersteld van al dat sporten? Knie aan de beterende hand?
Duidelijk dat het je beter af ging, echt heel goed gedaan zeg. Goed dat je girl power in die wedstrijd liet zien
Volgend jaar weer?
Doorverwijzen is idd altijd nog een optie.
.
leeslampje schreef:@ T2T: gaaf idee voor die tattoo! Op welke plek komt ie? Ben benieuwd naar het eindontwerp.
leeslampje schreef:Helaas is die knie nog niet oké. Na 5 dagen niet fietsen heb ik gisteren weer een klein rondje op de racer gedaan. Meteen weer gevoelig en vanaf 30km weer vlammende pijn. Ook op de stadsfiets heb ik er last van (dus die heb ik ook 5 dagen laten staan). En soms doet het ook zeer bij het lopen. Ik ga denk ik maar even een fysio zoeken voor advies? Weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.
maaikemuis schreef:Ik ben met mijn schouder nu heel blij met de manueel therapeut en een holistisch ingestelde fysiotherapeut. Want waar je pijn aan hebt is meestal niet hetgeen waar je daadwerkelijk last van hebt. Behalve je kont van een niet fijn zadel, dat blijft gewoon zadelpijn.
Maar hé jongens, ik heb vandaag op een zithometrainer 15 km gefietst.
Time2Tri schreef:Zo , vandaag nog werken , en morgen gaat het naar Almere voor een spektakel weekend ." Challenge Almere " .Ben t/m maandag daar als vrijwilliger
maaikemuis schreef:Ik ben met mijn schouder nu heel blij met de manueel therapeut en een holistisch ingestelde fysiotherapeut. Want waar je pijn aan hebt is meestal niet hetgeen waar je daadwerkelijk last van hebt. Behalve je kont van een niet fijn zadel, dat blijft gewoon zadelpijn.
Maar hé jongens, ik heb vandaag op een zithometrainer 15 km gefietst.