Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ging om half 8, dus het was echt magisch mooi met het licht en de rust. Moest af en toe stoppen om de omgeving te bewonderen haha. Had ook een hele leuke route getekend met garmin, waren bijna alleen maar single tracks! Mijn kuit doet nog wel wat pijn, maar geen last meer van gelukkig. 

maar wel mezelf zo ver gekregen om een rondje te gaan hardlopen, dat leek me zo tof. en dat was het zeker! 6km en 58 hoogtemeters door bos, duinen en over het strand. ik vond het echt fantastisch!

Even een ego berichtje. Maar ik heb een super eerste marathon gelopen. We hadden de luxe dat bij het Erasmus zkh gratis konden parkeren. Naar de start gelopen, wat een drukte zeg. Lee half meegekregen maar geen glimp van hem of zijn gouden microfoon kunnen zien. Iris moest naar startvak 2 en zou ook 20 minuten eerder starten, dus die uitgezwaaid en toen zelf naarmijn eigen startvak gegaan.
Daarna op focus echt nog wel constant kunnen lopen, moest alleen al vanaf km 30 plassen, en toch maar gedaan op km 36 toen ik een dixie zag. Dat lucht dan wel op. Na de finish een warm bakje thee en een medaille in ontvangst genomen en toen door de mensenmassa naar het graveren. Daar kreeg ik het echt benauwd/misselijk van de drukte en dus even een rustig plekje opgezocht. Iris daar ook weer terug gevonden, die topper!, en toen nog even haar ouders opgezocht. Nog even lekker kunnen douchen voordat we weer de auto ingingen en de avond op de bank doorgebracht. Ik voel me goed, kan normaal trappen lopen en al heerlijk met de hond gewandeld. Dus zeer tevreden met mijn eerste marathon.

het was echt super tof inderdaad.

Ik ben ook heel benieuwd naar het verslag van Iris.
Ik lees vaak even een stukje mee maar reageren gaat zo slecht als ik elke keer vier pagina’s tot bijleespost moet maken.