De marathonlopers van gister zullen wel lekker de tijd nemen om tot rust te komen en (hopelijk) na te genieten, ik ben wel heel benieuwd hoe het gegaan is! Luxe dat jij het al gezien heb SV!
Wat fijn Goof, goed dat je gewoon gaat wandelen tussendoor.
Puera, wat fijn dat je weer aan het lopen bent, en mooie afstanden ook!
Sherivey, oh die massa klinkt zo vreselijk, mijn indruk is ook dat het bij de kortere afstanden veel drukker en minder sociaal is dan bij de grotere afstanden. Bij de singelloop in Utrecht van 10 km ging het er ook zo aan toe. Maar je hebt het overleefd en gedaan en een nette tijd neergezet!
LV, klinkt niet als de meest soepele loop, maar je hebt de kilometers wel weer in je benen.
SV, heel gezellig! En jaloers, baalde zo dat ik moest werken, had heel graag meegedaan aan de Amerongse Bergtrail. Jullie hadden ook fantastisch weer zeg!
Myka, gefeliciteerd, mooie tijd heb je neergezet!
Germie, leuk dat je mee hebt gedaan, geniet van de prestatie en je medaille!
Leonie, balen dat je zo vermoeid bent, maar je doet ook wel veel! Ik sluit me aan bij SV, even een rustperiode en een stuk onder je tempo gaan lopen. Je zei eerder dat je niet wist hoe, omdat het zo oncomfortabel voelt om langzamer te lopen. Maar je went er echt wel aan en de langzame loopjes zijn ook heel waardevol! Als ik train in een lage hartslagzone voelt het ook alsof ik beter kan wandelen, maar als je het vaker doet, gaat het steeds normaler voelen.
Heerlijk horsii!
Ik ben ook eindelijk weer tot leven gekomen (een soort van). Wat een stomme en stressvolle week met allerlei deadlines, die hondenbeet en een werkweekend. Zaterdag gelukkig wat tijd gevonden om even te gaan trailen tijdens mijn werk en écht enorm genoten.
Ik ging om half 8, dus het was echt magisch mooi met het licht en de rust. Moest af en toe stoppen om de omgeving te bewonderen haha. Had ook een hele leuke route getekend met garmin, waren bijna alleen maar single tracks! Mijn kuit doet nog wel wat pijn, maar geen last meer van gelukkig.
Mijn HRV is helaas doorgeslagen naar de andere ongebalanceerde kant, nog steeds geen idee wat dat betekend, maar ik vind het niet gek met alle stress en weinig slaap. Vandaag wil ik een rustige langere loop doen, al zag ik dat het vanmiddag gaat stormen. Maar vandaag is mijn weekenddag, dus daar wil ik wel gebruik van maken.