Gecondoleerd Jojoleine.
Ik heb aardig wat gewandeld dit weekend. Echt heerlijk. Deze week nog werken en dan zondag voor 15 dagen naar Thailand. Zin in!
Vrijdag samen met mijn vriend 8 km gewandeld met asielhond Brownie. Beetje een kneusje wat van alles mankeerde geloof ik. Maar echt super lief en knuffelig.

Ook nog wat paddenstoelen gespot.

Ik had 2 weken geleden een artikel gelezen in het AD van een 27 jarige dame die erg eenzaam was door haar niet aangeboren hersenaandoening. Haar verhaal greep me erg aan en zocht haar op op faceboek. Onder haar openbare post had ik gezet dat als ze het leuk vond dat ze me dan een berichtje mocht doen om een relaxed ritje te doen. Ze stuurde me een berichtje dat ze dat heel leuk zou vinden dus zaterdag is ze geweest. Het was heel gezellig en ze heeft ontzettend genoten op de rug van Roos.

Gisteren ben ik met mijn vriend voor de eerste keer bij de Amsterdamse waterleidingduinen geweest.
Wij vonden het super leuk daar. Er zijn maar een paar plekken waar je op de paden moet blijven maar verder mag je gewoon door het hele gebied struinen en je struikelt er over de damherten.
Lekker 13 km gedaan.