Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Ik snap niet dat er nu pas gekeken word naar de mensen met morbide obesitas. Dit had toch gewoon al veel eerder gemoeten?
Nog een weekje geduld vayo.. dan ben je beschermd.
SusanH schreef:Shadow ik ben het wat dat laatste betreft echt met je eens. Als zorgmedewerker voelt het heel krom dat een aantal organisaties hun kantoorpersoneel ook een uitnodiging sturen. Waardoor oa ik en anderen die wel op de werkvloer tussen de cliënten staan langer hebben moeten wachten. Argument dat zij ook ingezet worden bij een uitbraak vind ik matig. Want als de verzorgenden en verpleegkundigen geënt zijn en de bewoners dan is dat kantoorpersoneel niet meer nodig om de gaten in het rooster op te vullen.
MoniqueT schreef:Mijn schoondochter vertelde me vorige week bijna in tranen dat ze cliënten in de thuiszorg moeten hebben afbellen, omdat er teveel teamleden positief getest waren of wegens familieleden in quarantaine moesten. Wat mij betreft is de thuiszorg dus zeker wel een essentiële groep om te vaccineren.
pien_2010 schreef:Eens met je Shadow. Geldt voor mij ook. Iedereen is belangrijk en iemand als bv Vayo kan weer veel nieuwe besmettingen tegen gaan door ingeënt te zijn. Dat vind ik een goed bestede vaccinatie ook al mag het officieel wellicht niet.
Ik vind het echt geen enkel probleem als het gevolg is dat ik paar maanden langer thuis moet blijven vanwege dit soort vaccinaties. Laat deze mensen maar voor gaan want zij doen belangrijk werk en ik ben al met retraite.
SusanH schreef:Ik ook hoorhad pas een artikel gelezen over die plaats in Noord Italie waar ze zoveel onderzoek doen vanaf maart al. Daar bleken mensen zeker 10 maanden anti stoffen mee te dragen. Sommigen nu zelfs meer dan in maart, wat maakt dat ze denken dat ze nogmaals met het virus in aanraking zijn gekomen. Maar dat het immuunsysteem het zelf heeft opgelost. Dat stemt mij wel heel hoopvol.
Pandora2 schreef:Heeft er nog iemand wat gelezen over dat dorpje in Italië wat tijdens de crisis in het voorjaar volledig gevrijwaard bleef van besmettingen ? Lag nochtans vlakbij een paar hotspots.
Pandora2 schreef:Heeft er nog iemand wat gelezen over dat dorpje in Italië wat tijdens de crisis in het voorjaar volledig gevrijwaard bleef van besmettingen ? Lag nochtans vlakbij een paar hotspots.
Sizzle schreef:Vayo, Dat laatste is me nog niet helemaal duidelijk hoe dat zit. Ons betreft het niet maar ik vind dit weer zo‘n typische regel mensen in de lagere inkomemsgroep treiteren. Dat zijn namelijk meestal de mensen waar home-office geen optie is.
Wel weer een top daling dit weekend, nog maar zo‘n 800 gemiddeld per dag tussen vrijdag en maandag![]()
Hopelijk mogen de winkels weer open in Maart.
Sizzle schreef:Wij maken het nog ingewikkelder dan een bestaand huis zoeken, we proberen te gaan bouwen![]()
Ik heb de afgelopen tijd vooral geleerd dat mensen in de bouwwereld alsmede ook makelaars geen hol om de regels geven.