Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 14:03

mysa schreef:
Het meest abnormaal vind ik het feit dat er inmiddels politici elkaar bedreigen binnen de tweede kamer.
Zie de uitlatingen van FVD-politicus Pepijn van Houwelingen aan het adres van D66'er Sjoerdsma en Gideon van Meijeren die blij is met de haatmail die zijn achterban stuurt aan een Volt-politica.

Dit, ik vind het ronduit schandalig.
Ik hoop dat dit soort politici nog eens aangeklaagd kunnen worden, maar helaas hebben politi, zeker in de Tweede Kamer, meer vrijheid van mening.

Ik ken wel wat Forum-stemmers, ik kan dit echt niet begrijpen.

BigOne

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 22:40

Mocht je mannelijke antivaxxers in je omgeving hebben en ze hebben weer wat aan te merken op Pfizer, laat ze onderstaand plaatje maar zien

Afbeelding

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 22:50

bigone schreef:
Mocht je mannelijke antivaxxers in je omgeving hebben en ze hebben weer wat aan te merken op Pfizer, laat ze onderstaand plaatje maar zien

[ [url=m/ENmrEo.jpg]Afbeelding[/url] ]

:D :D

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 08:05

Vind het toch wel ernstig dat twee G gedoogd wordt.

In mijn situatie mijn vriend is wel gevaccineerd en ik niet. Als de 2G door gaat zou ik geen eens met hem mee kunnen om dingen voor zijn huisje te kunnen uit zoeken, en dat vind ik zelf toch wel erg.

Prima als ze het zouden doen op grotere evenementen, theater en weet ik het… maar zwembaden sportscholen etc ook? Waar gaat het heen… in en in triest.

Hebben jullie mee gekregen in Zwolle met zwarte piet intocht ? Als je daar nog achter staat. Schaam je! Echt vreselijk.. dat dit in ons zo ooit mooie Nederland gebeurd. En ja ik zou daar niet aan mee willen werken.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 08:13

Janinevv schreef:
Hebben jullie mee gekregen in Zwolle met zwarte piet intocht ? Als je daar nog achter staat. Schaam je! Echt vreselijk.. dat dit in ons zo ooit mooie Nederland gebeurd. En ja ik zou daar niet aan mee willen werken.

Jazeker, dat was een hoax en framing.. is ook breed uitgelegd.. heb JIJ dát gelezen?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 08:28

Maar er stonden wel zwarte hekken.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 08:37

Janinevv schreef:
Maar er stonden wel zwarte hekken.

Heb je gelezen waarom die er stonden? Heb je gelezen waar die stonden en, belangrijker nog, waar die níet stonden?
Heb je gelezen wie de fotos over de zwarte hekken geplaatst hebben, en wat daarbij stond? En heb je gelezen hoe dat onderuit gehaald is?

Ik vind het echt schandalig dat mensen hun kinderen dat aandoen, dat zij jonge kinderen gebruiken om hun eigen gelijk te halen, DAT vind ik echt schandalig.. maar blijkbaar vinden die mensen dat volkomen normaal, en zijn ze er nog trots op ook... "kijk eens hoe ik mijn kind heb gekwetst voor mijn eigen gelijk".. gatverdamme echt... :n

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 08:43

Wat was het eigenlijk? Ik zag een foto op fb en zag direct dat het Zwolle niet was en dat het een hoax was. Maar wat het wel was weet ik niet.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 08:45

Ja met die foto van een kind die tussen de hekken kijkt.
Bij de Erasmusbrug, die in Rotterdam. Die daar staan om te zorgen dat er geen ongelukken gebeuren :')

Idd trieste zaak om kinderen in te zetten om de boel te manipuleren. :n

Er waren in Zwolle 5000 kaarten beschikbaar, voor iedereen. Genezen, gevaccineerd of getest.

mysa schreef:
Wat was het eigenlijk? Ik zag een foto op fb en zag direct dat het Zwolle niet was en dat het een hoax was. Maar wat het wel was weet ik niet.

Wappies waren verdrietig omdat ze geweerd werden bij de intocht van Zwolle en plaatsten om de juiste stemming te maken een zielige foto van een kind die door een veiligheidshek bij de Erasmusbrug in Rotterdam kijkt.
De werkelijkheid zat iets anders in elkaar.

https://www.rtvoost.nl/nieuws/2028487/F ... interklaas

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 09:00

Oh ha ha, dan gingen er meerdere foto's rond want ik heb een andere versie gezien. Die overduidelijk ook niet in Zwolle werd genomen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 09:05

Ik heb daar meerdere draadjes over gezien... en het verbaasde mij hoe volhardend mensen graag willen geloven dat het heel oneerlijk was en bleven beweren dat Rutte/DeJonge eigenhandig voor tweedeling zorgen en dat ze géén momént in de gaten hebben dat zij deze dingen zelf aanzwengelen door leugens en gemanipuleer..

Nu net weer een jankend wijf op 538, dat ze als ongevaccineerde hoort dat ze 'fout' is, met brekende stem.. Echt, schei uit gewoon... maar goed, ik heb daar gewoon geen geduld meer mee... :n
En de media die dat een podium geeft steeds.. hoe help je een burgeroorlog op gang..

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 09:06

Janinevv schreef:

In mijn situatie mijn vriend is wel gevaccineerd en ik niet. Als de 2G door gaat zou ik geen eens met hem mee kunnen om dingen voor zijn huisje te kunnen uit zoeken, en dat vind ik zelf toch wel erg.

Je weet ook de oplossing daarvoor. Als je het echt zo erg zou vinden en er niet alleen maar krokodillentranen over komt huilen, dan had je die allang kunnen halen bij de GGD.

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 09:47

oomens schreef:
Janinevv schreef:

Je weet ook de oplossing daarvoor. Als je het echt zo erg zou vinden en er niet alleen maar krokodillentranen over komt huilen, dan had je die allang kunnen halen bij de GGD.

Echt he. Het is écht niet zo moeilijk. En daarbij, er het is nog erg onzeker of die maatregel er uberhaupt komt want ook politiek is er nog geen overtuigend draagvlak. En, al komt ie er, dan is het hoe dan ook tijdelijk. In het aller ergste geval kan je een aantal maanden niet gezamenlijk ergens heen. Lijkt me niet het einde van de wereld, wel? Sterker nog, ik vind het echt een ongelofelijk klein, nietszeggend offer als je daarmee kan bijdragen aan het niet belasten van de zorg. Ik vind het persoonlijk héél veel erger dat alwéér allemaal mensen hun (belangrijke) operatie niet kunnen krijgen. Jij niet, Janinevv?

Zullen we vertrouw niet op de MSM ombouwen naar vertrouw niet op de SM (als in, Social Media ;)). Je ziet maar weer hoe makkelijk het is foto's te framen om een gelijk te halen. En het is eerder gebeurd (denk aan foto's van demonstraties en de aantallen). Best erg dat mensen daar zo makkelijk in mee gaan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 10:06

Ik kan trouwens bevestigen wat het RTV-oost artikel zegt.

Bron: mijn eigen ogen die uit het raam keken.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 10:46

Janinevv schreef:

Prima als ze het zouden doen op grotere evenementen, theater en weet ik het… maar zwembaden sportscholen etc ook? Waar gaat het heen… in en in triest.

Goh, met alle aarzelingen die je al een jaar hebt doordat je helaas op de verkeerde kant van internet zit? Ben je niet bang dat je vriend iets verschrikkelijks gebeurd nu hij die spuit heeft?

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 11:29

Beste Janinevv, ik heb zo langzamerhand gewoon een beetje medelijden met je. Je zou mijn dochter/kleindochter kunnen zijn en ik vind het gewoon verdrietig dat je, om welke reden dan ook, je leventje zo laat beinvloeden in negatieve zin. Probeer je open te stellen voor de medische wetenschap, probeer uit je negatieve bubbel te komen.
Ik hoop van harte dat je vriend enorm veel van je houdt en het begrip en geduld op kan brengen om er mee om te gaan. Je bent nog zo jong, laat je leven niet verkloten door , in mijn ogen, verkeerde meningen. Sterkte. :knuffel:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 11:56

Het zou al enorm helpen om alle wappie media kanalen enzo te ontvolgen voor dat soort mensen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 11:58

MarlindeRooz schreef:
Het zou al enorm helpen om alle wappie media kanalen enzo te ontvolgen voor dat soort mensen.

Idd.
Maar je komt ze ook in het wild tegen. Hier stonden er SGP’ers voor de deur van de huisarts mensen aan te spreken dat ze niet moesten vaccineren.
Mijn buurvrouw van een jaar of 60-65 zei: wat zeur je nou, je weet toch niet of ik voor een vaccinatie kom? Ik kom voor een abortus. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 12:03

_O- wat een held

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 12:13

verootjoo schreef:
MarlindeRooz schreef:

Idd.
Maar je komt ze ook in het wild tegen. Hier stonden er SGP’ers voor de deur van de huisarts mensen aan te spreken dat ze niet moesten vaccineren.
Mijn buurvrouw van een jaar of 60-65 zei: wat zeur je nou, je weet toch niet of ik voor een vaccinatie kom? Ik kom voor een abortus. :')

:') geweldig

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 12:13

verootjoo schreef:
MarlindeRooz schreef:

Idd.

Hahaha koningin inderdaad!!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 12:21

Die buurvrouw :')

Heerlijk zulke humor.

Maar als ik het goed begrijp komen er gewoon mensen die compleet losstaan van de huisarts aan de deur om te zeggen dat je niet moet vaccineren??

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 12:28

Van sgp-ers snap ik het nog iets beter. Die zijn hun hele leven al geïndoctrineerd met een geloof dat preventief handelen afkeurt. Dus die prikken hun 14 kinderen ook niet. Daar kan ik iets meer begrip voor opbrengen dan voor de FVD-achterban. :P

Die denken echt mensen te helpen door ze te overtuigen geen vaccin te nemen.

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 12:37

Zebrastreep schreef:
Maar als ik het goed begrijp komen er gewoon mensen die compleet losstaan van de huisarts aan de deur om te zeggen dat je niet moet vaccineren??

Hetzelfde type mensen wat bij abortusklinieken voor de deur gaan staan om te proberen vrouwen ervan te weerhouden hun eigen keuze te kunnen maken over abortus. Vind ik heel naar persoonlijk.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 12:51

MarlindeRooz schreef:
Van sgp-ers snap ik het nog iets beter. Die zijn hun hele leven al geïndoctrineerd met een geloof dat preventief handelen afkeurt. Dus die prikken hun 14 kinderen ook niet. Daar kan ik iets meer begrip voor opbrengen dan voor de FVD-achterban. :P

Die denken echt mensen te helpen door ze te overtuigen geen vaccin te nemen.

Voor mijn zijn ze het zelfde. Geloven beiden in sprookjes.
Maar ik moet zelf toch dealen met allerlei anti vaxxers. Ik heb ze nu eenmaal in mijn naaste omgeving. Tot nu toe is alles nog goed gegaan wonder boven wonder.