Met de auto en een trekkerstentje, dus gok dat ik m'n stappendoel elke dag wel haal. Waarop ik reageerde weet ik helaas niet. Voor zover ik kan herinneren niks anders dan normaal gegeten en ook niet veranderd van shampoo, wasmiddel enzo.
Ook al lang aan het hoesten? Ik nu 3 weken, voordeel is wel dat ik m'n buikspieren nog nooit zoveel getraind heb haha.
Fijn dat je wel meer bent uitgerust. Is kickboksen niet erg zwaar als je steeds moet hoesten?

echt vervelend dat je er maar niet over heen lijk te komen en daardoor ook niet fijn kan sporten.

ik heb ook niet te gek gedaan qua eten, maar wel wat meer dan normaal. Heb al weken niet op de weegschaal gestaan, weet niet zo goed hoe het er nu voor staat. Dus durf niet helemaal denk ik. Misschien later deze week.
Toen iemand in mijn omgeving depressief werd heeft het hem veel geholpen om direct na het opstaan een flinke ronde te gaan wandelen (om te voorkomen dat je in bed gaat piekeren). Het zal voor iedereen anders zijn, maar hij was erg gebaat bij rust, regelmaat en lichte beweging. Sterkte!