Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annet_Dottie schreef:Peuk ook ik vind hem gewoon mooi gezet, bedenk ook dat het donkere als hij genezen is wat lichter word..
Als je hem uiteindelijk wel wil coveren word dat alleen wel een dingetje, hij is vrij donker dus dat cover je alleen met zwart. Ik heb zelf een mislukte tattoo op m'n pols met dikke zwarte lijnen en die krijg ik niet gecoverd, dan moet ik eerst laseren zodat ie vager word en dan kan er iets overheen.
Ik zou je alleen wel adviseren als je zelf een heel duidelijk beeld hebt van wat je wil dat je eerst een ontwerp ziet voor ze het uit losse pols op je arm tekent, zelf zou ik dat niet willen. Hij staat er nu op, is niet bepaald klein, zal ook wel wat gekost hebben en hij gaat er niet zomaar meer af, een volgende keer zou ik dan wel echt duidelijker zijn in je wensen en eerst een stencil willen zien.
Willl65 schreef:Ik heb in Tel Aviv voor vertrek naar Nederland deze tattoo laten zetten ter herinnering van oa mijn overgrootouders. Ik ben er sinds een aantal maanden geleden achter gekomen dat ik 65 familieleden heb verloren tijdens ww2. Ik ben zelf 20 jaar na de oorlog geboren. Ben vorige week naar holocaust museum in Jerusalem geweest om deze familieleden op te zoeken in de hall of names daar. Was heel emotioneel maar helend. De tattoo is voor mij een onderdeel van dat proces. Remember the past shape the future.
[ [url=m/QMF8Rq.jpg]Afbeelding[/url] ]
De uitleg
[ [url=m/LJIsRV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Willl65 schreef:Ik heb in Tel Aviv voor vertrek naar Nederland deze tattoo laten zetten ter herinnering van oa mijn overgrootouders. Ik ben er sinds een aantal maanden geleden achter gekomen dat ik 65 familieleden heb verloren tijdens ww2. Ik ben zelf 20 jaar na de oorlog geboren. Ben vorige week naar holocaust museum in Jerusalem geweest om deze familieleden op te zoeken in de hall of names daar. Was heel emotioneel maar helend. De tattoo is voor mij een onderdeel van dat proces. Remember the past shape the future.
[ [url=m/QMF8Rq.jpg]Afbeelding[/url] ]
De uitleg
[ [url=m/LJIsRV.jpg]Afbeelding[/url] ]