[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 00:52

Peuk ook ik vind hem gewoon mooi gezet, bedenk ook dat het donkere als hij genezen is wat lichter word..
Als je hem uiteindelijk wel wil coveren word dat alleen wel een dingetje, hij is vrij donker dus dat cover je alleen met zwart. Ik heb zelf een mislukte tattoo op m'n pols met dikke zwarte lijnen en die krijg ik niet gecoverd, dan moet ik eerst laseren zodat ie vager word en dan kan er iets overheen.
Ik zou je alleen wel adviseren als je zelf een heel duidelijk beeld hebt van wat je wil dat je eerst een ontwerp ziet voor ze het uit losse pols op je arm tekent, zelf zou ik dat niet willen. Hij staat er nu op, is niet bepaald klein, zal ook wel wat gekost hebben en hij gaat er niet zomaar meer af, een volgende keer zou ik dan wel echt duidelijker zijn in je wensen en eerst een stencil willen zien.

Caro_MarjaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 17:31

Eindelijk is vandaag mijn tattoo gezet en ik ben er heel blij mee:

Afbeelding

karin30

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 18:18

Zo die is gaaf

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 18:30

Super gaaf!

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 19:23

Hey hoi, ik lees eigenlijk altijd stilletjes mee, maar ik zou toch wel wat meningen/ voorbeelden (misschien niet helemaal het juiste woord) willen.
Al langer heb ik het idee om mijn paard én die van mijn opa als tattoo te vereeuwigen, hoe en wat wist ik nog niet (en nu trouwens ook niet), alleen is vanmiddag een van de twee merries plotseling overleden. En dat is toch wel de doorslag dat ik nu eigenlijk wel echt een tattoo van ze wil.
Nu weet ik dat ik het beste met de artiest kan overleggen qua idee, maar miaschien dat jullie meerdere inzichten kunnen laten zien van wat er mogelijk is (en welke artiest het beste daar voor is :) ). Het gaat namelijk om 2 bruine merries en een vliegenschimmel ruin.
Brand los, haha. :)

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 19:34

Caro_MarjaH schreef:

[ [url=m/bH2Wxj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik had 'm al op FB gezien, maar ook hier mijn complimenten. Vette tattoo!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 19:34

Wauw Caro prachtig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 21:24

Ik loop achter..

Jolijn, super vet geworden je knie!

Zag nog een oortattoo en treurwilgblaadjestattoo voorbij komen. Beide niet mijn ding, maar wel gewoon netjes gezet. Zeker die laatste verwachte ik wat anders. Vorm blaadjes is beetje anders, maar lijnen zien er zoals het nu lijkt wel netjes eruit!

Sannens, mooi!

Paarden zijn mijn ding niet als tattoo. Maar deze is mooi geworden!

Hier nog lekker aan het smeren. En het idee voor op mijn bovenbenen neemt al zeer concrete vormen aan. Verslavend nee joh :')

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 23:09

Annet_Dottie schreef:
Peuk ook ik vind hem gewoon mooi gezet, bedenk ook dat het donkere als hij genezen is wat lichter word..
Als je hem uiteindelijk wel wil coveren word dat alleen wel een dingetje, hij is vrij donker dus dat cover je alleen met zwart. Ik heb zelf een mislukte tattoo op m'n pols met dikke zwarte lijnen en die krijg ik niet gecoverd, dan moet ik eerst laseren zodat ie vager word en dan kan er iets overheen.
Ik zou je alleen wel adviseren als je zelf een heel duidelijk beeld hebt van wat je wil dat je eerst een ontwerp ziet voor ze het uit losse pols op je arm tekent, zelf zou ik dat niet willen. Hij staat er nu op, is niet bepaald klein, zal ook wel wat gekost hebben en hij gaat er niet zomaar meer af, een volgende keer zou ik dan wel echt duidelijker zijn in je wensen en eerst een stencil willen zien.

Thanks voor je reactie.

Ik ben me daar inderdaad bewust van. En mochten ze hem kunnen coveren met alleen zwart dan teken ik daar voor haha. Zou überhaupt nooit kleur willen. Ik ben wel van plan om een keer vrijblijvend te kijken wat verschillende shops er van zouden kunnen maken. Maar ik weet dat het dan nog groter wordt en de vraag is of ik dat wil. Ik had namelijk al een heel plan voor die arm en dat plan zou dan ook weg vallen. Of ze moeten er iets van kunnen maken dat het in één groot stuk verwerkt kan worden. Ik ga het gewoon aankijken want laseren is ook wel een heel proces.

Het is zeker een leer voor de volgende keer (als je eenmaal wat hebt dan wil je meer he..). Ik had vertrouwen in de artiest en dat is nu eigenlijk wel voor een groot deel verdwenen, maar ik kan het haar niet kwalijk nemen. Zij interpreteert mijn idee ook maar en heeft heus haar best gedaan (al vind ik dat ze mijn vraag om treurwilgblaadjes niet goed heeft uitgevoerd). Ik kan ook zeker iedereen aanraden om heeeeel concreet je plan te hebben voordat je wat laat zetten. En over het geld maak ik me niet druk overigens. Dat is wel het laatste haha.

Laat je jouw oude tattoo laseren en coveren? Of besloten om het niet te doen?

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 07:03

Ik heb in Tel Aviv voor vertrek naar Nederland deze tattoo laten zetten ter herinnering van oa mijn overgrootouders. Ik ben er sinds een aantal maanden geleden achter gekomen dat ik 65 familieleden heb verloren tijdens ww2. Ik ben zelf 20 jaar na de oorlog geboren. Ben vorige week naar holocaust museum in Jerusalem geweest om deze familieleden op te zoeken in de hall of names daar. Was heel emotioneel maar helend. De tattoo is voor mij een onderdeel van dat proces. Remember the past shape the future.
Afbeelding
De uitleg

Afbeelding

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 08:14

Wauw, wat prachtig...
Wordt er emotioneel van. Zo mooi en vooral dan ook de onderliggende gedachte van de helende werking.

Well done woman! Ben blij voor je.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 08:42

Fem schreef:
Wauw, wat prachtig...
Wordt er emotioneel van. Zo mooi en vooral dan ook de onderliggende gedachte van de helende werking.

Well done woman! Ben blij voor je.

Dank je wel voor deze mooie reactie

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 10:59

Willl65: heel knap, emotioneel en mooi! Wordt er idd heel stil van!
Peuk: ik kan snappen dat je er van baalt, maar het valt echt mee hoor! Ze zijn hier en daar misschien niet superstrak, maar ik had het ook erger verwacht!

Hier wil ik mijn backpiece laten "opknappen" die was al heel licht gezet en nu door de jaren nog lichter geworden, hij is niet meer overal even duidelijk. Ik wil Andrea vragen of ze hem misschien wat kan pimpen :D

Ook wil ik graag mijn legpiece gaan laten doorlopen tot mijn hele onderbeen ook is gedaan. Van mijn wreef zo over mijn knie tot aan mijn bovenbeen, zodat het 1 groot stuk gaat worden. Wel een project voor eind volgend jaar ofzo, financieel is het allemaal effe genoeg geweest. Eerst maar weer eens lekker op vakantie volgend jaar :D

Nu vrijdag mag ik weer in de stoel voor mijn voorkant schouders!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 11:48

Wauw will65 wat een prachtige tattoo met een diepe betekenis.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 12:13

Mooi verhaal er achter :j

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 20:51

Willl65 schreef:
Ik heb in Tel Aviv voor vertrek naar Nederland deze tattoo laten zetten ter herinnering van oa mijn overgrootouders. Ik ben er sinds een aantal maanden geleden achter gekomen dat ik 65 familieleden heb verloren tijdens ww2. Ik ben zelf 20 jaar na de oorlog geboren. Ben vorige week naar holocaust museum in Jerusalem geweest om deze familieleden op te zoeken in de hall of names daar. Was heel emotioneel maar helend. De tattoo is voor mij een onderdeel van dat proces. Remember the past shape the future.
[ [url=m/QMF8Rq.jpg]Afbeelding[/url] ]
De uitleg

[ [url=m/LJIsRV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi! Voor mij een voorbeeld van de waarde van een tattoo.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 23:44

Dank jullie wel heel lief dat jullie de kracht van deze tattoo van mij zien :) het is een onderdeel van een proces . Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 00:19

Prachtig met een mooie, diepe betekenis!

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 08:39

Caro_MarjaH schreef:

[ [url=m/bH2Wxj.jpg]Afbeelding[/url] ]

:wow: wauw, super gaaf en erg mooi gezet.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 08:41

Heel mooi Will65!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 12:38

Willl65 schreef:
[ [url=m/QMF8Rq.jpg]Afbeelding[/url] ]
De uitleg

[ [url=m/LJIsRV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat ontzettend mooi en betekenisvol!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 21:59

Afbeelding

Mijn tattoo die afgelopen vrijdag is gezet.
De naam is van mijn dochtertje van 10 maanden.

Lynn2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 00:35

Hey ik kom ook even binnenvallen, heb niet alle (478) pagina's door gelezen haha! Maar wel een hoop plaatjes bekeken! En wow wat veel variaties!

Zelf heb ik vorig jaar mijn 1e tattoo laten zetten. Altijd al iets gewild maar nooit geweten wat.
Toen mijn vader vorig jaar onverwachts overleed wist ik het gelijk.

Over een maand staat de 2e gepland, mijn stiefmoeder is helaas afgelopen mei overleden en wist ook al wat ik daar voor wilde laten plaatsen.

Afbeelding

Er komen nog libellen bij. Ben heel benieuwd hoe hij gaat worden!!!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 01:19

Mooi! Hoewel de aanleiding natuurlijk erg naar is.

Hier ga ik eindelijk de 30e onder de naald. Kan niet wachten

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 01:51

Mooi laura1987!

Veel sterkte Lynn2014.. Wel een heel mooi gebaar.

Ik heb 13 december eindelijk een afspraak trouwens! :D Ironisch genoeg heb ik eigenlijk meer stress voor het ontmoeten van mijn tattoo artist. :') Ik ben sowieso soms wel een beetje 'awkward', maar ook vind ik haar een heel erg interessant persoon en ben ik best wel benieuwd hoe ze in het echt is.
Ze reageerde alleszins (opnieuw) enorm lief op mijn mail. De laatste mail was dus dat ik haar zeker moest terugsturen omdat ze het interessant vond.
Nu kreeg ik een paar weken geleden dus een mail terug; "Ik begrijp wat je wil en zal er iets mooi van maken. super leuk idee, maar je wist al dat ik het leuk vond hé ;) " <3

Wel een beetje stress aangezien ik het ontwerp pas op de dag zelf te zien krijg. Op zich normaal, maar aangezien ik ook geen referentiefoto's had is het wel spannend... Ik kan nog steeds niet geloven dat ik echt een tattoo krijg. :')

Ik wou eigenlijk gewoon vragen; nog mensen die wel wat stress hadden voor het ontmoeten van hun artist en niet per se voor de tattoo zelf..? _O-