Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Bah bah doordat er nu geen pil kan geleverd worden moet ik nu verplicht over op de 3 fasen pil dat betekent elke maand bloed en troep want deze pil kan je niet de gehele tijd doorslikken. Ik baal heel erg, en moet al die zooi ook nog zelf betalen
fjordjes schreef:https://www.nrc.nl/nieuws/2018/09/06/an ... n-a1615588
Zie link
Ik had levonorgestrel ethinylestradiol
Ik haal ook altijd voor een half jaar maar ja was dus op...
Bloodymary schreef:Een van de redenen waarom ik geen facebook heb.
fjordjes schreef:Bah bah doordat er nu geen pil kan geleverd worden moet ik nu verplicht over op de 3 fasen pil dat betekent elke maand bloed en troep want deze pil kan je niet de gehele tijd doorslikken. Ik baal heel erg, en moet al die zooi ook nog zelf betalen
Sanet schreef:fjordjes schreef:Bah bah doordat er nu geen pil kan geleverd worden moet ik nu verplicht over op de 3 fasen pil dat betekent elke maand bloed en troep want deze pil kan je niet de gehele tijd doorslikken. Ik baal heel erg, en moet al die zooi ook nog zelf betalen
Kun je niet alleen fase 2 pillen slikken dan? Beetje zonde van die 2 weken aan pillen die je per strip weggooit dan, maar ik zit echt niet op die maandelijkse ellende te wachten.
Magrathea schreef:Huh, dat zoek je toch van tevoren even op? Maxicosi of draagdoek ofzo?