Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 16:33

Och, ook zonder Facebook gebeurt het wel. Mijn collega heeft de fantástische gewoonte om alle smerige gebeurtenissen van zijn kinderen tijdens de lunch te delen. Every. Damn. Time :') Scheelt wel, de kilo's vliegen er af zo _O-

sanso

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 16:35

Ik heb geen collegas met kinderen, niet met kinderen in de -alles wat ze doen is poep plas snot of kots- fase in ieder geval :D :+

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 16:48

Net mijn collega; Ja er is een hoop poep, plas, snot en kots maar soms s het ook erg leuk hoor.
Dus ik vraag, wat dan?? Ja, soms zitten we samen lekker een super kinderachtige film te kijken en daar geniet ik dan van _O- .

edit: hij zei geen superachtige kinderfilm hoor, dat is mijn vertaling

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 16:52

Dat doen wij ook vaak genoeg, geen kind voor nodig hoor :D

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 16:53

Bah bah doordat er nu geen pil kan geleverd worden moet ik nu verplicht over op de 3 fasen pil dat betekent elke maand bloed en troep want deze pil kan je niet de gehele tijd doorslikken. Ik baal heel erg, en moet al die zooi ook nog zelf betalen

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 16:55

Nou, dat was weer vermakelijk om te lezen waar bv mee te vergelijken is
Misschien tijd voor een biologie Lesje voor een aantal mensen , maaar vooruit maar weer

Ik werd net aangesproken door een jongetje van ik gok een jaar of 8
Die voorbij kwam fietsen
Complete volzinnen en zeer beleefd
Had ik even nodig na afgelopen weekend een trio met ouders die het word
Consequent niet zouden herkennen als je ze Er mee om de Oren zou timmeren te hebben meegemaakt :=

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 16:57

fjordjes schreef:
Bah bah doordat er nu geen pil kan geleverd worden moet ik nu verplicht over op de 3 fasen pil dat betekent elke maand bloed en troep want deze pil kan je niet de gehele tijd doorslikken. Ik baal heel erg, en moet al die zooi ook nog zelf betalen

Balen zeg... mijn pil is als het goed is wel leverbaar. Koop altijd meteen voor een half jaar in dus zit tot eind dit jaar prima in ieder geval.
Welke had jij dan als ik mag vragen?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:00

Das wel mooi ruk idd
Maar hoezo niet leverbaar ? Das stom

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:02

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:04

Sonja_vR schreef:
Nou, dat was weer vermakelijk om te lezen waar bv mee te vergelijken is
Misschien tijd voor een biologie Lesje voor een aantal mensen , maaar vooruit maar weer

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:04

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:06

Bloodymary schreef:
Een van de redenen waarom ik geen facebook heb.

Mijn Facebook gaat alleen maar over paarden en muziek. De zielige adoptiehondjes proberen het ook nog (wat zijn daar allejezus veel stichtingen voor), maar die heb ik redelijk succesvol geblokkeerd inmiddels.

En eigenlijk heb ik met foto's of verhalen ook niet zo'n moeite. Collega's kijken mijn paardenfoto's waar ik (klein)kinderfoto's kijk. Ik vind lunchpauzes die een verkapt werkoverleg zijn eigenlijk veel vervelender :=

Mijn bewuste kinderloosheid zit 'm dus echt ergens anders in, namelijk mezelf/mijn lijf/mijn manier van leven.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:08

Das idd mooi ruk dus
En weer een bewijs hoe verrot het verzekeringssysteem is
(Dat ibu voorbeeldje wat in het artikel aangehaald word )

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:08

En over de pil: ik heb een merkloze variant van de microgynon30 gewoon kunnen ophalen 3 weken terug, voor een half jaar (nou ja, 6 strips, dus 24 wkn).

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:10

Dan heb jij nog geluk, bij mij was ie er dus niet meer. Heb nu de trigynon 30

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:10

fjordjes schreef:

Kun je niet alleen fase 2 pillen slikken dan? Beetje zonde van die 2 weken aan pillen die je per strip weggooit dan, maar ik zit echt niet op die maandelijkse ellende te wachten.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:11

Ben ik toch blij met mijn spiraaltje
Iets minder blij dat ie vervangen moet worden :=

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:18

Sanet schreef:
fjordjes schreef:

Kun je niet alleen fase 2 pillen slikken dan? Beetje zonde van die 2 weken aan pillen die je per strip weggooit dan, maar ik zit echt niet op die maandelijkse ellende te wachten.

Dan wordt het een duur grapje want 1 doosje met 3 strips kost 20,45 en van die 3 fase zitten er 10 in.. (alleen 3e fase kun je doorslikken)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:21

Sonja_vR schreef:
Ben ik toch blij met mijn spiraaltje
Iets minder blij dat ie vervangen moet worden :=

Ja same. Moest eigenlijk al in maart. Maarja, geld :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:25

Ik had nog net geluk toen ik mn jaarvoorraad ging halen. Stalgenootje kreeg ook maar 1 doosje mee pas. Maar schijnbaar komt het binnenkort weer goed.

Ik kan evt wel mn voorraad checken, als het genoeg is kan ik evt wel wat verkopen en dan straks weer zelf nieuw halen als het er weer is..

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:41

Dat is wel pittig ja, maar dat heb ik graag over voor niet me ellendig voelen elke maand... tampons etc kosten ook veel geld.

Ik heb wel 4 doosjes gekregen, maar van 2 verschillende merken, geen daarvan mijn eigen. Maar goed, ik kan weer even vooruit gelukkig...

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 18:00

Ik heb van de week nieuwe gehaald voor een halfjaar (ik heb wel elke maand een stopweek)
Was alleen wel in een keer €28,- kwijt ipv €8,- :oo
Nou kon ik het toevallig wel missen, maar bij iemand die bijvoorbeeld van weekgeld leeft is dit een beste hap uit het budget.
Tijd dat alle voorbehoedsmiddelen vergoed gaan worden.

noordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 18:54

Holy moly . Ik zit hier op m'n werk (aankomstservice luchthaven) en er gaat hier toch een luchtalarm af.
Je krijgt er spontaan moordneigingen van _-:(

En daarna kwam er gezellig een familie met 4 koters voor een rapport op te maken omdat hun bagage niet aangekomen was. En mijn collega vroeg tot 2x toe of ze stiller konden zijn,want we konden de andere passagiers niet eens verstaan |o

En weer een andere passagier was aan het klagen dat ie zijn kinderwagen niet bij de gate terug kreeg en dat de luchthaven ook geen kinderwagens aanbiedt bij aankomst . Dat was mijn schuld (zoekt middelvinger-op smiley) Heb het nu even helemaal gehad met die mensen met die koters.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 19:43

Huh, dat zoek je toch van tevoren even op? Maxicosi of draagdoek ofzo?

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 20:02

Magrathea schreef:
Huh, dat zoek je toch van tevoren even op? Maxicosi of draagdoek ofzo?

Ik werk op de luchthaven bij vertrek :) ik zie veel transfer passagiers aan de gate. En bij aankomst hoort de kinderwagen idd vaak naar boven te komen in de brug. Maar dat gaat niet altijd goed.
Draagdoek is idd handig. Maxicosi mag ook niet altijd mee aan boord. Alleen als ze een stoel hebben voor de baby. Maar meestal gaat de baby op schoot.
En anders een goedkope kinderwagen mee! Als ik hoor hoeveel klachten er zijn dat van die dure koterlimousines weer eens kapot zijn gegaan in het ruim... Dat kan je toch zelf ook wel bedenken! Bovendien wegen die dingen een ton en ze lopen er altijd een uur mee te hannessen voordat zo'n ding ingeklapt of uitgeklapt is.