[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 09:46

Mondy schreef:
Mijn zilver look poging 1 :D
Het zilver is van de kit en dus niet te blenden. Moet nog even goed bedenken hoe ik dat het beste kan gebruiken.

[ [url=m/QoYNjO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/i63FcF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Cnpgsh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aMwPAB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heeel tof! Wat knalt die zilver mooi! Als je keer bij ons in de counter komt zal ik eens de Maximizer (wimper primer) aanbrengen bij je. Dat maakt je ooglook echt af :)

Mondy

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 09:58

Graag !!! Ik ben vrijdag avond en waarschijnlijk zaterdag overdag in de stad, moet je dan werken ?

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 10:00

Mondy wat vet!!!!!

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 10:07

Ik vind dat paars je super staan voor een paarshater <<) En dat zilver knalt er vanaf Mondy. Heel gaaf!

Het gatver, dinsdag was de fif van Morphe weer aangevuld maar ik heb de mail genegeerd. Dacht dat het weer zon kerst mail was ;( Nu is er gisteren wel een pakketje van the make-up spot bezorgd maar ik mag het niet open maken... heb als alternatief voor het palette maar nieuwe kwasten gevraagd dus die zullen er wel in zitten. Maar er zit nog een cadeautje in zei mijn man dus ik ben heeeel benieuwd...

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 10:22

:') hahahaha ja helaas staat de kleur me wel altijd ja... vaker doen dus ?
En spannend !!!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 10:44

Wat voor kit had je gebruikt mondy? Zilver is wel lekker knallend! Vind de combinatie wel mooi met paars en zilver!

Ik zit na te denken wat voor kerstlook ik wil maken, iemand echt toffe suggesties?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 10:54

Mondy, enorm gaaf zo!! Het knalt er echt vanaf!

Ik kreeg vanuit collega een opdracht om deze look te doen (bruine ogen met blauwe liner en goud), alleen word ik heel agressief van het slechte licht dus kleuren zijn gewoon ;€:)&:&;):&: bagger op de foto. :D

Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 11:03

Ondanks het niet te blenden vind ik het wel enorm gaaf Mondy! Wat een knalzilver!

En Shiz ook mooi! :D

Ik heb inmiddels een zalfje voor mn oog, het blijft geirriteerd dus hopelijk met kerst weer goed genoeg voor makeup. Alles is inmiddels ontsmet wat ik gebruikt heb de laatste twee weken :+

Vandaag ook weer alleen lipstick, Mac Sin <3

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 11:04

Thx dames !!
Shiz wauw heel gaaf !!!!

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 11:18

Mondy schreef:
Venthe : Mooie ooglook !!
Miefje.. die laatste kleur staat je ontzettend mooi <3

Dankjewel!
Idd, de ooglook van Venthe is erg mooi :)

@Shizzel:
Wat een prachtige look heb je gemaakt!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 11:28

Gaaf Mondy!!!!! Paars staat je goed!
Zou het wel aan de bovenkant iets minder doen..

Hier naturel vandaag en mat :j

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 11:30

Nice Mondy!
Ik vind het zo leuk om te zien dat je heerlijk aan het testen bent en ook daadwerkelijk wat met alle tips doet.
Je gaat ontzettend vooruit!

Hier ook paars vandaag:

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 11:55

Rena100 schreef:
Wat voor kit had je gebruikt mondy? Zilver is wel lekker knallend! Vind de combinatie wel mooi met paars en zilver!

Ik zit na te denken wat voor kerstlook ik wil maken, iemand echt toffe suggesties?

makeup revolution de metal eye foils en dan de zilveren variant.

Friem wauw dat neutrale staat je ook erg mooi zeg!!
Bovenkant expres toch iets aangezet. Voor de foto doe ik standaard mn ogen ietsje dichter zodat alle kleuren goed te zien zijn. Als ik ze echt goed open heb is dat soms niet altijd te zien en vind ik het mooier er net wat kleur nog boven te zien.

DnT Wat een lief compliment <3 Ik vraag niet voor niks om tips...dus dan doe ik er zeker wat mee :j Jammer dan als het mislukt en des te gaver als t lukt !
Jou staat dat paars ook echt heel gaaf !

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 12:16

@Mondy gave look, heel mooi met dat paars en zilver. Misschien is het een idee om eerst een normale zilvere oogschaduw te pakken en daarmee de basis aan te leggen. Om daarna die zilver van de kit aan te brengen?

@Shizzle: Hele toffe look <3 Zonde van de bagger foto's want ik denk dat die het in het echt nog mooier is <3

@Friemel: Gaaf hoor

@DNT: Mooi dat paars :~

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 12:54

Wat gaaf al die paarse en een aantal pagina's terug rode kleuren bij iedereen! Ik heb dan altijd het gevoel dat ik er 'ziekig' uit zie.. heb nu (omdat ik de Morphe FiF even opgeef) de sleek romance (thanks voor de tip Eight!) besteld, als PostNL meewerkt heb ik hem morgen.. ben heel benieuwd of ik er nu eens iets van kan maken wat er wel charmant uitziet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 14:15

Nieuwe lipstick gekocht, ben er blij mee!

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 14:18

Oh die is mooi !! Ik wil ook nog eens zo'n tint gaan halen..staat zo mooi natuurlijk.
Blingh dat kan inderdaad :j al heb ik nu bewust paars eronder gedaan om het wat meer in elkaar te laten overlopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 14:27

Ik erger mij kapot.. ik weet wanneer ik Redrum voor het laatst gebruikt is, maar hij is echt spoorloos -O-

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 14:51

Hoi Dames,

Ik heb een hele poos niks in de topic geplaatst en heb ik alle stilte mijn makeup producten uitgebreid en aan de slag gegaan met oefenen.

Deze is van vandaag.

Afbeelding

And to recap.
Afbeelding
Mijn aller eerste foto hier.

Ik moet zeggen dat ik aardig vooruit ben gegaan.

Shizzel, heel gaaf die eyeliner!

Mondy, jij gaat ook lekker vooruit!

Friemel, jou gezicht is zo mooi gelijk <3 volgens mij kan jij een hoop looks hebben.

DnT mooie look! Die lippenstift is ook top. Lekkere nude!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 14:52

Friemel heb jij swatches van je lippiestix die je te koop hebt ? Vooral aquarius ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:21

wel mooi pigment Mondy. Maar idd lastig als t niet te blenden is. Misschien eerst een goede basis op doen en dan zilver er overheen?

Peelie ik vind dat donkere haar en rode lippen erg mooi staan!!!

Il ben vandaag voor een oranje look gegaan :D valt wel iets oranjer uit door het licht.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:37

Die kleuren staan je prachtig <3
Wel zou ik of je ogen oranje of je lippen oranje doen ipv beide.
En thx voor de tip !!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:50

Hallo! Ik lees al een tijd met jullie mee en heb echt dingen geleerd van jullie!
Nu heb ik laatst het Unicorn Unite pallet gekocht van MUR. Die ga ik mezelf geven op kerstavond (Ja, het klinkt raar maar ik koop altijd iets voor mezelf :+ )
Nu wil ik daar tweede kerstdag een look mee maken omdat het me een echt gaaf pallet lijkt!, en omdat we dan ergens heen gaan. Ik trek zelf een zwart jurkje aan dus welke kleur ik gebruik maakt niet echt uit.
Ik zag hem hier laatst ook voorbij komen, dus ik hoop dat iemand een idee heeft, want als ik op dit pallet google kom ik vaak alleen op swatches uit :o

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:14

Jolien, dankjewel. Is nogsteeds gewoon mijn eigen haarkleur. Het verbleekt altijd een beetje in de zomer, maar swinters is het weer donkerder.

Ik vind je look gaaf. Ben het alleen wel met mondy eens dat je of of "moet" doen. Ik zou hier persoonlijk een mooie nude bij doen. Lekker herstige kleurtjes zijn het wel :D

BeSen ik kan je er niet mee helpen.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 20:17

BeSen schreef:
Hallo! Ik lees al een tijd met jullie mee en heb echt dingen geleerd van jullie!
Nu heb ik laatst het Unicorn Unite pallet gekocht van MUR. Die ga ik mezelf geven op kerstavond (Ja, het klinkt raar maar ik koop altijd iets voor mezelf :+ )
Nu wil ik daar tweede kerstdag een look mee maken omdat het me een echt gaaf pallet lijkt!, en omdat we dan ergens heen gaan. Ik trek zelf een zwart jurkje aan dus welke kleur ik gebruik maakt niet echt uit.
Ik zag hem hier laatst ook voorbij komen, dus ik hoop dat iemand een idee heeft, want als ik op dit pallet google kom ik vaak alleen op swatches uit :o

Ik zou als ik jouw was gewoon op yt kijken naar wat je wilt. Wil je smokey eye zoek dat dan op en kijk dan naar de kleuren die je zelf hebt :)

Joolien: lekker heftig je ogen!

Vandaag lekker weer een rode ooglook :') moet echt eens andere kleurtjes gaan proberen

Afbeelding

Afbeelding