[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Debbie00

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 18:57

Dat zeepaardje is leuk en schattig!!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 19:36

Leuke tattoo's zeg! Vooral het zeepaardje vind ik echt geweldig <3

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 20:02

Wat een super toffe tattoo's komen er voorbij <3 Nog anderhalve week en dan ben ik eindelijk aan de beurt *\o/*

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 20:05

Dank jullie voor de leuke reacties... :D Ben inmiddels thuis, dus kan wat uitgebreider reageren :D

Tinkerloos: mooie uitbreiding van je sleeve zeg :D

Het is echt een gave tattoo geworden he? Toen Josephine het ontwerp liet zien was ik direct verliefd... ik gaf haar mijn idee "een lief zeepaardje" en "Voor de rest leef je je maar uit"... het is echt precies de uitstraling geworden die ik in gedachten had.

Het zetten was letterlijk een hel... ik had natuurlijk wel op pijn gerekend, maar zo erg als dit? Nee, daar had ik niet op gerekend... deed veel meer pijn dan anders... gelukkig is Josephine heel lief en geduldig en kon ze er goed mee omgaan, met mijn rare gezichten en "stuiptrekkingen"... toen de lijnen eenmaal stonden kwam ze met de grootste verlossing: een spuitflesje bactine... dat is een verdovende spray, kortwerkend... werkt alleen als de huid al open is.... en werken deed het... de pijn was een stuk beter te verdragen... ik kon zelfs weer ademhalen :)) En toen moest ik ook moeite doen om niet te hard te lachen, want Netflix stond op... ik mocht kiezen wat er op moest en ik had gekozen voor Jeff Dunham en later Gabriel Iglesias... :+

Ik ben iig zeer blij met de tattoo... het is zoveel mooier als wat er eerst stond... ben alleen vergeten een voor-foto te maken.. zal er nog een opzoeken... :D

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 20:51

Tinkerloos: gaaf! Het past mooi bij de rest
Banjer: prachtig!!

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 21:40

Banjer schreef:
Dank jullie voor de leuke reacties... :D Ben inmiddels thuis, dus kan wat uitgebreider reageren :D

Tinkerloos: mooie uitbreiding van je sleeve zeg :D

Het is echt een gave tattoo geworden he? Toen Josephine het ontwerp liet zien was ik direct verliefd... ik gaf haar mijn idee "een lief zeepaardje" en "Voor de rest leef je je maar uit"... het is echt precies de uitstraling geworden die ik in gedachten had.

Het zetten was letterlijk een hel... ik had natuurlijk wel op pijn gerekend, maar zo erg als dit? Nee, daar had ik niet op gerekend... deed veel meer pijn dan anders... gelukkig is Josephine heel lief en geduldig en kon ze er goed mee omgaan, met mijn rare gezichten en "stuiptrekkingen"... toen de lijnen eenmaal stonden kwam ze met de grootste verlossing: een spuitflesje bactine... dat is een verdovende spray, kortwerkend... werkt alleen als de huid al open is.... en werken deed het... de pijn was een stuk beter te verdragen... ik kon zelfs weer ademhalen :)) En toen moest ik ook moeite doen om niet te hard te lachen, want Netflix stond op... ik mocht kiezen wat er op moest en ik had gekozen voor Jeff Dunham en later Gabriel Iglesias... :+

Ik ben iig zeer blij met de tattoo... het is zoveel mooier als wat er eerst stond... ben alleen vergeten een voor-foto te maken.. zal er nog een opzoeken... :D

Hij is heeeel gaaf geworden <3 en precies dat had ik ook!!! Dus toen ze met kleuren idd die spray gebruikte was dat idd zo'n opluchting!

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 23:23

Mooie aanvulling TL, vooral het vogeltje vind ik leuk!

En dat zeepaardje...wow! <3

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 23:34

Oh god... Mijn broer heeft een tattoo laten zetten door "een vriendin van een vriend." Hij vertelde het deze week (hij heeft nog geen tattoo's) en ik een heleboel tips geven, dat thuisprikkers meestal geen goede kwaliteit leveren, of hij foto's had van haar werk (dat had 'ie niet), of ze überhaupt wel rechte lijnen kon zetten. Oh ja, en ze zou hem ook nog eens bij hem thuis komen zetten. Heb hem gezegd dat dat niet bepaald hygiënisch is en dat hij wel moet letten op ontsmetten en naalden, maar ja, bla bla bla.

Nu stuurt 'ie en foto en godzijdank is het maar iets heel kleins (een cirkeltje met een paar lijnen in) maar de lijnen zijn zo verschrikkelijk slecht :x Ik weet nu ook absoluut niet hoe ik moet reageren want ik heb hem op voorhand een heleboel tips gegeven waar hij niets mee heeft gedaan, en hij lijkt er blij mee, maar het is zo verschrikkelijk slecht gezet... De lijnen zijn krom, de cirkel is niet eens rond. En dat voor een verstandige vent van 29 :roll: Hij moet het natuurlijk zelf weten, maar vind het wel heel jammer dat het zo is uitgedraaid. Vroeg of laat krijg je imo toch spijt van zo'n scheef en krom ding.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 05:01

Je kunt toch gewoon eerlijk zeggen dat jij het niet mooi vindt en als hij er blij mee is, prima?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-17 10:33

Banjer,ik had ook die spray. :D
Met lijnen werkt het idd niet,maar met inkleuren wel.
Het is dan een stuk draaglijker,maar het doet alsnog zeer.
Heel soms had ik een stuk waar ik echt totaal niks voelde.

Mijn been was toen ook echt hell.
En toen ze na drie uur eindelijk klaar was,zei ze dat ze verdovende spray had.
Dat was mosterd na de maaltijd. :x

Maar deze keer heb ik de spray dus ook gebruikt.
Was een verademing.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 13:41

Josephine heeft zelf deze foto op fb geplaatst :)

Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 13:52

Prachtig, ik ben echt verliefd!! En ik hou niet eens van kleuren tattoo's :')

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 13:55

Banjer, het is echt een hele gave tattoo geworden, en een supergoed gelukte cover-up!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 13:57

Jeetje ik heb nu pas door dat het een cover up is, echt super knap gedaan van haar!

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 13:58

Prachtige tattoo's weer!

Ik wordt altijd enorm licht in mijn hoofd van zo'n spray.. dan heb ik nog liever pijn.. :+
Heb anders het idee dat ik van mijn stokje ga.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:32

Wauw wat een vrolijke tatt banjer <3
Geel sprankelend en leuk om naar te kijken :j
Tinkerloos ook weer mooi, past prachtig in je sleeve :j

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:59

Echt supermooi, dat zeepaardje! De kleuren zijn ook prachtig.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 17:23

Zeepaardje is niet mijn smaak maar wel retegoed gezet!!

Ik had afgelopen vrijdag mn 3de sessie, die lange sessies trek ik niet dus afgelopen 2 keren hebben we rustiger aan gedaan. We doen er liever langer over dan dat we zo door knallen en ik zo beroerd ben. 2 weken geleden kwam Vincent met het idee van een skull maar dan in mijn stijl, girly maar toch stoer, hij past perfect bij mn sleeve! Hij zit echt heel dicht bij mijn oksel en dr lijnen gingen nog wel maar mijn huid is zo gevoelig.. schaduwen was een hell? Daarna nog dotten en dat was beter te doen..

Sessie 2:

Afbeelding

Sessie 3:

Afbeelding

De skull moet je smaak zijn maar hij is zó gaaf en vult mn sleeve zó gaaf op :D

De mandalas genezen erg moeizaam maar dat heb ik ook als ik val met een wondje maar was niets om me zorgen om te maken gelukkig :)

14 juli gaan we die 2 rozen schaduwen, nog een roos op mijn onderarm, daarna mn hand aansluiten op de sleeve en daarna patroon *\o/*

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 18:03

Friemel dit vind ik nou mooi
Balen dat er stukken bij zijn die moeizaam helen .
Edit taalfout
Laatst bijgewerkt door Willl65 op 18-06-17 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 18:15

Mooi Friemel!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 18:39

Mooi friem <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 18:58

Wauw, mooi friemel! Aan zo'n soort sleeve zit ik ook te denken, maar ik durf niet :o Ben bang dat ik het ooit niet meer leuk ga vinden. Ben ook nog maar 21, dus heb nog wel even om het te laten bezinken :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 19:03

Heel vet, Friemel! Wordt het nou een coverup van die roze bloemen, of blijven ze staan?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 20:21

Mooi Friemel!

Banjer je zeepaardje blijft zo leuk :D

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 20:28

Iemand die mij wijze raad kan geven?

15 augustus heb ik mijn afspraak bij BlackBear Ink voor een tattoo van een bij.
Ik zit een beetje te twijfelen over de plek waar ik de tattoo wil laten zetten
Afbeelding

De plek die ik in de eerste instantie in gedachten had, was tussen mijn schouderbladen. Het voordeel is dat ik 'm makkelijk kan bedekken, maar ik zie de tattoo zelf dan nooit, ik ben de eerste 2 maanden afhankelijk van anderen die mijn tattoo voor me insmeren en ik zal een tijdje geen sportbh aankunnen. Je krijgt dan zo'n idee:
Afbeelding

Nu schoot me laatst een andere plek te binnen, op mijn bovenbeen. Het voordeel is dat ik 'm dan zelf kan zien, kan verzorgen en ik niet in de weg zit met eventuele kleding. Een nadeel is dat ik niet zo goed weet wat ik moet verwachten. De tattoo komt dan zo op mijn been:
Afbeelding

Help!? Wat is wijsheid, ook qua 'pijn' (ik weet dat het voor iedereen verschillend is, maar ervaringen?) en vanuit een praktisch opzicht?