Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Banjer schreef:Dank jullie voor de leuke reacties...Ben inmiddels thuis, dus kan wat uitgebreider reageren
Tinkerloos: mooie uitbreiding van je sleeve zeg
Het is echt een gave tattoo geworden he? Toen Josephine het ontwerp liet zien was ik direct verliefd... ik gaf haar mijn idee "een lief zeepaardje" en "Voor de rest leef je je maar uit"... het is echt precies de uitstraling geworden die ik in gedachten had.
Het zetten was letterlijk een hel... ik had natuurlijk wel op pijn gerekend, maar zo erg als dit? Nee, daar had ik niet op gerekend... deed veel meer pijn dan anders... gelukkig is Josephine heel lief en geduldig en kon ze er goed mee omgaan, met mijn rare gezichten en "stuiptrekkingen"... toen de lijnen eenmaal stonden kwam ze met de grootste verlossing: een spuitflesje bactine... dat is een verdovende spray, kortwerkend... werkt alleen als de huid al open is.... en werken deed het... de pijn was een stuk beter te verdragen... ik kon zelfs weer ademhalenEn toen moest ik ook moeite doen om niet te hard te lachen, want Netflix stond op... ik mocht kiezen wat er op moest en ik had gekozen voor Jeff Dunham en later Gabriel Iglesias...
![]()
Ik ben iig zeer blij met de tattoo... het is zoveel mooier als wat er eerst stond... ben alleen vergeten een voor-foto te maken.. zal er nog een opzoeken...