Die stond al op mijn lijstje om te proberen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DnT schreef:Nope, nog nooit.
Die stond al op mijn lijstje om te proberen
Maris schreef:Ik vond ook net dit ( weten jullie natuurlijk al lang, maar maakt mij weer in de war ):
For anyone not familiar with MAC's shade system:
C is Cool - Yellow - Golden Olive
NC is Neutral Cool - - Golden Beige
N is Neutral - Beige
NW is Neutral Warm - Pink Beige
W is Warm - Pink
MAC like to confuse all of us and refer to what we would call warm (yellow, olive undertones) cool, and what we would call cool (pink undertones) warm. How confusing.
Dus als je een koele ondertoon hebt ( hoe weet je dat ???) dan moet je juist van MAC een NW of W kleur hebben ?
Aight schreef:Maris schreef:Ik vond ook net dit ( weten jullie natuurlijk al lang, maar maakt mij weer in de war ):
For anyone not familiar with MAC's shade system:
C is Cool - Yellow - Golden Olive
NC is Neutral Cool - - Golden Beige
N is Neutral - Beige
NW is Neutral Warm - Pink Beige
W is Warm - Pink
MAC like to confuse all of us and refer to what we would call warm (yellow, olive undertones) cool, and what we would call cool (pink undertones) warm. How confusing.
Dus als je een koele ondertoon hebt ( hoe weet je dat ???) dan moet je juist van MAC een NW of W kleur hebben ?
Ik dacht altijd dat het stond voor Not Warm (=dus koel) en Not Cool (=dus warm)
Nou weet ik het ook niet meer
Maris schreef:Hebben jullie nog tips qua soort foundation voor een super gevoelige huid ? Ik heb net de goede verzorgingscrème gevonden voor mijn huid na een zoektocht(je). Dus ik ben eigenlijk nogal huiverig voor foundation. Maar wat als ik dat toch eens wil gebruiken ? Dan beter een poederfoundation als een vloeibare ? Of is het niet zo dat een vloeibare foundation meer in je huid trekt / je huid beïnvloed als een poederfoundation ? Of heb je nog meer soorten foundation als poeder of vloeibaar ?
En is er ook een fijne foundation die een mooie glow aan je gezicht geeft ? of kan je dat beter met een high lighter of shimmer doen ?
ElineS schreef:Heeft iemand misschien advies voor een goede primer voor als je grote poriën hebt. Ik wil mijn foundation er niet zo dik opsmeren dat het één cake laag word, maar doe ik te weinig dan zijn mijn poriën nog zo zichtbaar. Nu zei een vriendin iets over dat je daarvoor wel primers hebt, die het 'opvullen'.