Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IsaCalixa schreef:Ik ga gewoon ff kijken hoeveel kcal die noedelsoep isVolgens mij niet veel. En dan nog wat fruit erbij.
Amyyy schreef:Je kunt natuurlijk ook naar de bakker gaan om een gewoon brood te halenEn qua fruit, je kun je 80% van het fruit zo opeten, dus ik snap niet zo goed wat daar zo moeilijk aan is. Koop gewoon waar je zin in hebt (appel, peer?). Het liefst zou ik iets van groente eten als middageten, zitten nog wat minder calorieën in, dan heb je wat meer speling voor vanavond. En het is lekker gezond, veel vitamientjes, voel je je weer beter door.
Kayleigh_ schreef:IsaCalixa schreef:Ik ga gewoon ff kijken hoeveel kcal die noedelsoep isVolgens mij niet veel. En dan nog wat fruit erbij.
Het gaat niet alleen over kcal, zeker omdat jij je slecht voelt heb je voedzame voeding nodig. Staar je dus niet blind op iets nikszeggends als kcal.
Pak dan liever een brintapakketje bij de action.
Kayleigh_ schreef:Inderdaad, 300 kcal broodje + een laag troep erop waar je u tegen zegt... Een broodje moet je echt 100x over nadenken wil je het in een kcalrestrictie kunnen inpassen.
IsaCalixa schreef:Alleen fruit voor middageten lijkt me zo weinig.
k_m schreef:Wanneer kan je je het beste wegen? 's ochtends of 's avonds of is dat totaal hoe je het zelf wilt?
k_m schreef:Omdat er een beetje overheen wordt gelezen denk ik, nog even apart een vraagje.
Wanneer kan je je het beste wegen? 's ochtends of 's avonds of is dat totaal hoe je het zelf wilt?
Ook vroeg ik me af of er mensen zijn die nog oefeningen hebben voor je benen, bovenbenen en billen die niet knie belastend zijn?
(sorry dat ik zo tussendoor praat maar bemoei me liever niet met de 'discussie')
Kayleigh_ schreef:Krap gerekend? Dat is volslagen onrealistisch. In geen enkele broodjeszaak zullen ze maar 30 gram filet smeren en maar 1 eitje op je broodje leggenMaar inderdaad, zelfs dan is het al een kcalbom op een frietdag.