Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Ik bedoelde natuurlijk mijn toetsenbord. Met mijn iPhone en tablet doe ik het gewoon met mijn vingers en dan heb ik geen hinder van mijn langere nagels.
Tazzey schreef:Ik heb vandaag China Glaze Petal to the metal op m'n blog staan.
Ook al zo'n gaaf kleurtje.
En ik moet dit even delen met iemand. Ik heb zojuist voor het eerst in een behoorlijke tijd gefitnest (correct NL?).
BernetteO schreef:Ik heb vandaag Illusionist op mijn blog
De Zoya Pixies vind ik echt geweldig! Super formule, niet te grof, mooie finish. Jup, I'm in love
BernetteO schreef:Volgens mij is Gravity blauwer, deze lijkt wat groener. (denk ik hè, ik heb even gauw wat swatches bekeken) Maar ik heb ze allebei, dus ik zal eens kijken of ik ze van de week naast elkaar kan lakken
Zoya's kosten in Nederland zo'n 10 euro, excl. verzendkosten. Via eBay ofzo soms wat goedkoper.
DnT schreef:Oh boy... geen idee meer...
Weet namelijk niet waar ik deze gekocht heb
Kan zijn dat Anthea hem in Canada voor me gekocht heeft, maar ik heb ook bij Color4Nails besteld, via eBay en een vriendin in de US heeft een aantal voor me besteld.
Maar je kunt hem op NL websites voor € 13 kopen, zoals nailpolishfashion.nl en prettypolish.nl.
Persoonlijk vind ik dat aan de dure kant en bestel ik liever bij C4N.
Daar zijn ze $ 7 en de verzendkosten zijn $ 20 voor 12 lakjes.
Heel af en toe krijg ik dat in mijn eentje vol, maar vaker bestel ik met een aantal meiden.