Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska85 schreef:Vandaag laatste keer cardio1 gedaan van Body Revolution en het ging kl*teMorgen dagje vrij en dan zaterdag beginnen met fase2
Ben er wel een beetje huiverig voor omdat ik fase 1 nogsteeds pittig vind.....
Bhriseis schreef:Marjolein: met die 20 dagen zal je al mooi resultaat behaald hebben! Welke workout je precies doet maakt niet zo heel veel uit
schnappie schreef:zo vandaag dag 1 van body revolution! Ik moet zeggen dat ik hem mee vond vallen.. maar heb natuurlijk al shred en ripped gedaan. Heb wel ook de cardio er achteraan gedaan, ik haal meer voldoening uit een uur sporten dan een half uurtje.. dus ik denk dat op dagen dat ik de tijd heb er de cardio gewoon achteraan plak.
Fantabulouss schreef:Mariska85 schreef:Vandaag laatste keer cardio1 gedaan van Body Revolution en het ging kl*teMorgen dagje vrij en dan zaterdag beginnen met fase2
Ben er wel een beetje huiverig voor omdat ik fase 1 nogsteeds pittig vind.....
Goed zo! beter een slechte workout dan geen workout hé! je hebt het toch maar weer gedaan!![]()
Ga je nog meten/wegen nu je fase 1 hebt afgesloten?
Fantabulouss schreef:schnappie schreef:zo vandaag dag 1 van body revolution! Ik moet zeggen dat ik hem mee vond vallen.. maar heb natuurlijk al shred en ripped gedaan. Heb wel ook de cardio er achteraan gedaan, ik haal meer voldoening uit een uur sporten dan een half uurtje.. dus ik denk dat op dagen dat ik de tijd heb er de cardio gewoon achteraan plak.
Ik doe hetzelfde, vind een uurtje ook fijner![]()
Leuk dat je ook body revolution doet! ik ben nu bij dag 4! doe jij het echt elke dag? of doe je ook andere sporten tussendoor? Anders ga je me vast inhalenwant ik ga op maandag en vrijdag gewoon naar de sportschool
Bhriseis schreef:Ik ben echt superbenieuwd naar de resultaten van de body revolution! Gaan jullie ze posten dames?