Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhriseis

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:10

Marjolein: met die 20 dagen zal je al mooi resultaat behaald hebben! Welke workout je precies doet maakt niet zo heel veel uit :(:)

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:32

Vandaag laatste keer cardio1 gedaan van Body Revolution en het ging kl*te -O- Morgen dagje vrij en dan zaterdag beginnen met fase2 ~~}> Ben er wel een beetje huiverig voor omdat ik fase 1 nogsteeds pittig vind.....

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:35

Mariska85 schreef:
Vandaag laatste keer cardio1 gedaan van Body Revolution en het ging kl*te -O- Morgen dagje vrij en dan zaterdag beginnen met fase2 ~~}> Ben er wel een beetje huiverig voor omdat ik fase 1 nogsteeds pittig vind.....

Goed zo! beter een slechte workout dan geen workout hé! je hebt het toch maar weer gedaan! +:)+
Ga je nog meten/wegen nu je fase 1 hebt afgesloten?

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:36

Bhriseis schreef:
Marjolein: met die 20 dagen zal je al mooi resultaat behaald hebben! Welke workout je precies doet maakt niet zo heel veel uit :(:)

Het heeft ook wel gewerkt, alles is weer wat strakker geworden. Ik baal er wel van dat ik het niet gelijk kan afmaken, ik ben nogal obsessief daarin.
Vandaag de eerste dag van shred level 1 gedaan en dat was wel een fijne afwisseling, je merkt dan wel dat er in Killer buns weinig met je armen wordt gewerkt want dat viel even tegen. :o Ging ook steil achterover van hoe snel ik klaar was want killer buns is wel wat langer.

Ik zie allemaal heerlijke recepten voorbij komen...ga straks even een smoothie maken van perzik, aardbeien, banaan en sinaasappelsap, echt heerlijk. :Y)

schnappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:39

zo vandaag dag 1 van body revolution! Ik moet zeggen dat ik hem mee vond vallen.. maar heb natuurlijk al shred en ripped gedaan. Heb wel ook de cardio er achteraan gedaan, ik haal meer voldoening uit een uur sporten dan een half uurtje.. dus ik denk dat op dagen dat ik de tijd heb er de cardio gewoon achteraan plak.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:45

Er is toch zo'n motivatie plaatje met de tekst erop hoelang het duurt voor je zelf resultaat ziet en je familie en omgeving. .
Klopt ergens wel

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:47

Goede avond dames! Ik train nog steeds braaf mee, de spierpijn is nog steeds niet minder helaas maar ik zet door. Ik heb nu nog een probleempje. Pff ik voel me zo echt een zeur... Ik merk dat mijn lichaam nogal traag hersteld van het sporten. Na het sporten ben ik de rest van de dag enorm slap. Het vermoeden is nu dat mijn voeding niet voldoende of niet past bij het sporten. Hebben jullie tips/websites met duidelijke informatie over voeding/recepten? Op internet staat zoveel informatie dat ik door de bomen het bos niet meer zie vandaar mijn vraag naar jullie persoonlijke ervaringen.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:48

Flowerbomb, bij ripped in 30 hoort een mealplan. Wel streng, maar ga er van uit dat daar voldoende voeding bij in zit. Dus daar zou je eens naar kunnen kijken :)

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:50

schnappie schreef:
zo vandaag dag 1 van body revolution! Ik moet zeggen dat ik hem mee vond vallen.. maar heb natuurlijk al shred en ripped gedaan. Heb wel ook de cardio er achteraan gedaan, ik haal meer voldoening uit een uur sporten dan een half uurtje.. dus ik denk dat op dagen dat ik de tijd heb er de cardio gewoon achteraan plak.

Ik doe hetzelfde, vind een uurtje ook fijner :)
Leuk dat je ook body revolution doet! ik ben nu bij dag 4! doe jij het echt elke dag? of doe je ook andere sporten tussendoor? Anders ga je me vast inhalen :o want ik ga op maandag en vrijdag gewoon naar de sportschool :)

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 20:03

Dag 8 zit erop! Het lijkt wel steeds korter te duren. Maak wel elke oefening zo zwaar als kan. Zin in level 2!

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 20:19

Fantabulouss schreef:
Mariska85 schreef:

Goed zo! beter een slechte workout dan geen workout hé! je hebt het toch maar weer gedaan! +:)+
Ga je nog meten/wegen nu je fase 1 hebt afgesloten?

Wegen doe ik elke week maar ik heb sinds november mijn eetpatroon aangepast (een beetje het WW idee) en daar al goed mee afgevallen maar ik doe dit om wat strakker te worden. Meten ga ik me niet aan wagen want ik ben zo iemand die toch telkens op een verkeerde/andere plek meet :') Maar 2 weken geleden wel een broek 2 maten kleiner kunnen kopen(die ook nog eens past :j ) *\o/*

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 20:46

Gefeliciteerd Mariska! Super!!!

En inderdaad Sall, ik vind ook dat die klopt :)

Marjolein: Oeh ja dat obsessieve herken ik := Maar door over de grenzen van je lichaam te gaan maak je toch geen vooruitgang, dus je nam een goede beslissing. Ze doet inderdaad weinig met armen, dat merk ik heel erg in level 2 killer abs :=

schnappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 20:54

Fantabulouss schreef:
schnappie schreef:

Ik doe hetzelfde, vind een uurtje ook fijner :)
Leuk dat je ook body revolution doet! ik ben nu bij dag 4! doe jij het echt elke dag? of doe je ook andere sporten tussendoor? Anders ga je me vast inhalen :o want ik ga op maandag en vrijdag gewoon naar de sportschool :)

Nou ik probeer het wel elke dag te doen, maar als het echt niet gaat sla ik gerust een dagje over.. Dat is dan wel weer het voordeel dat je het ook een half uurtje kan doen. Het kan al snel! Maar na 22.30 uur begin ik er niet meer aan... dan is er morgen weer een dag!
In het weekend rijd ik paard, maar dan heb ik vaak ook de meeste tijd om flink te sporten. verder fiets ik minimaal 3x per week naar mn werk ( half uur heen- half uur terug) en nog een hond die eruit wil! Dus bezig blijven doe ik toch wel!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 21:03

Ik ben echt superbenieuwd naar de resultaten van de body revolution! Gaan jullie ze posten dames? *\o/*

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 21:27

Oké, morgen ga ik écht weer beginnen na er krap 2 maandjes niks meer aan gedaan te hebben... :=

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 21:36

Hey _JY_ welkom terug! *\o/* :D

Welke ga je doen?

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 21:42

Bhriseis schreef:
Ik ben echt superbenieuwd naar de resultaten van de body revolution! Gaan jullie ze posten dames? *\o/*

Tuurlijk :D

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 21:58

Gister niks gedaan, echt geen tijd. Zometeen dus maar dag 4 van level 1.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 21:59

Super Fanta!

Succes Dapnik!

Armario

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 22:36

Net Cardio 1 en Cardio 2 van Body Revolution achter elkaar gedaan, ik ben flink aan het zweten wow! (Maar wel in mijn nieuwe sportoutfitje van de H&M :D )

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 22:39

Die van de H&M zijn fijn he!
De broeken zitten zo lekker!

En flink getraind zeg, om dit uur

Armario

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 22:57

Ja, ik heb nu een shortje gekocht (http://www.hm.com/be/nl/product/08083?article=08083-A) en een absoluut ongelooflijke top (donkergrijs, maar echt een bizar materiaal dat superzacht en absorberend voelt).

Als ik de workout volbracht heb, ben ik altijd zo energiek en trots op mezelf! Hopelijk zie ik dit weekend ook resultaten op de weegschaal of met de meetlint. Beter voel ik mij in ieder geval al!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 23:09

Dat shortje ziet er erg leuk uit! En die top klinkt fijn! Naar zo'n broekje ben ik eigenlijk ook nog op zoek; ik heb nu zo'n broekje in dik materiaal maar dat vind ik te warm :+
Ik heb nu deze: http://www.hm.com/be/nl/product/96204?article=96204-A en die zit ook fantastisch, als een tweede huid! De beha's zitten ook prima, maar ik heb maar kleine tietjes :o

Je mag ook trots zijn op jezelf als je getraind hebt! *\o/*

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 09:12

Mag ik me hier ook weer komen melden? Ik heb hier een poosje geleden al een keer om de hoek gekeken, maar door een knie blessure toen weer weg gebleven. Mijn knie is nog steeds niet helemaal goed, maar ik wil volgende week toch met een leuk programma gaan beginnen en dan de oefeningen die ik niet mee kan doen maar even laten gaan en evt. vervangen door iets wat ik wel kan.

@Flowerbomb; ik ben op dit moment aan het leren voor mijn tentamen Voeding & Sport, als je me een berichtje stuurt met wat je zo'n beetje eet wil ik er wel even naar kijken. Ik ben zeker geen expert, maar kan je misschien wel wat tips geven vanuit de stof die ik de afgelopen 2 maanden gehad heb.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 10:24

Vroeg het bed uitgegaan vanmorgen en begonnen met dag 1 level 1. Viel me alles mee! Sommige dingen volgens Nathalie gedaan, sommige volgens Anita. Verwacht dat ik in level 1 vanaf dag 3 of 4 de Nathalie's wel zou moeten redden. Ik ben benieuwd naar het resultaat over 30 dagen :D