Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Uppojono schreef:Goedemorgen allemaal. Nieuwe week, dus weer vol er tegenaan. Ik ben nog 3 kg verwijderd van mijn eerste doel, dus kom in de buurt. Zaterdag uit eten geweest en me lekker laten gaan (mixed grill, patat en een enorm grote sorbet) en gisteren nog wat chocoladepindas en popcorn gehad, maar deze week toch een kilo eraf. Ben stiekem toch al een beetje trots op mezelf ook al is het nog geen -10kg.
Ik hoorde trouwens dat het goed is om af en toe heel slecht te eten, omdat je lichaam dan even van slag is en niet in spaarstand gaat. Is dat echt zo?
Waar ik wel van baal is dat ik eerst afval op de plekken waar het niet nodig is. Benen en billen worden dunner, maar mijn buik blijft lekker spekkig! Merk dat mijn broeken daar ruimer gaat zitten, maar nog niet losser bij m'n buik. Erg jammer.
Mootje schreef:Balen van het hardlopen / spierpijn steffie! Ik heb mijn hardloopschoenen in de wilgen gehangen. Ik blijf dezelfde blessure krijgen... Ik heb een keer mijn heup gebroken en dat gaat irriteren
Mootje schreef:Sas, sportschool en ben door het missen van het hardlopen gaan fietsen!
En mijn werk kan (soms) ook fysiek erg inspannend zijn, maar normaal zit ik gewoon op kantoor
Uppojono, Iedereen heeft een probleemgebied waar het vet pas als allerlaatste verdwijnt (en als eerst weer terug komt). Ik heb dat bij mijn bovenbenen.
Petra_O schreef:Ik kom me ook even melden hier! Ik ben 1,63 en weeg nu 69 kilo. In augustus ga ik mijn pony inrijden, en dat is een goede reden om er een paar kilo af te krijgen.
Twee weken geleden ben ik eens begonnen met gewoon registreren wat ik allemaal eet, en dat viel me eigenlijk heel erg mee. Ik zit ongeveer tussen de 1400 en 1600 calorieën op een dag. Ik ben nu vooral bezig de ongezondere dingen te vervangen door groente en fruit, en alles in te vullen in de eetmeter van het voedingscentrum. Ik ben al een kilo kwijt!
Ik heb ook het idee dat ik heel veel vocht verlies. Iemand die dit herkent?
Het eierdieet lijkt me ook wel wat, maar ik denk dat na een week de eieren mijn neus uit komen.
timokyana schreef:Spiek hier ook weer even om het hoekje.
Gister begonnen met hardlopen en nu voornamelijk opletten met wat ik eet.
Verder wat thuis oefeningen zoals situps etc.
Als mijn conditie wat beter is wil ik eens gaan kijken om iets als Zumba te gaan doen met een dinnetje.
Mijn streefgewicht op de lange termijn is 65 kg, maar eerst maar eens de 68 kg zien te halen
Zou zo'n 4 kilo afmoeten om mee te beginnen.
Het eierdieet lijkt me dan weer helemaal niets, maar succes!