Kipzel schreef:Opvallend dat nu niemand iets zegt over schele en daardoor lelijke ogen...
Ik wilde net zeggen dat ik die wel mooi vind en beter in verhouding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kipzel schreef:Ik geef toe, deze zijn een stuk mooier (like wow) maar ik krijg ook wel sterk de indruk dat als iets door een 'bekende' artiest is gezet, het meteen goed is ongeacht whatever. En het werk van een beginnende artiest zuigt bij voorbaat. Vergeet niet dat alle tatoeëerders niet per definitie ook goed kunnen tekenen (zou wel zo handig zijn, maar goed) en daarom dus soms moeite hebben met diepte ed en de tattoo er bijvoorbeeld plat uitziet. Terwijl deze tattoo's wel technisch heel goed gezet kunnen zijn en de lijnen er vaak prima uitzien. In tegen stelling tot bijvoorbeeld 'mooie' plaatjes die veel te diep zijn gezet.
Bezint eer je je verminkt, absoluut, maar niet iedereen hoeft €100,- per uur uit geven voor een Adam of Joy.
Bovendien vond ik de tattoo's van Adam de eerste paar keer heel tof om te zien, maar het begint me alweer m'n neus uit te komen. Dan liever een tijdloos simpel zwart ploatie gezet door een thuistatoeëerder mét betekenis. Maar dit alles is natuurlijk geheel afhankelijk van je perspectief en motivatie voor een tattoo. Draag je je tattoo als mode accessoire dan wil je er natuurlijk een van Dolce & Gabbana of Gucci, maar ik heb liever een merkloos ding wat voor altijd lekker zit en niet het volgende seizoen alweer uit de mode is.
[Bokt Disclaimer] Dit is geen (persoonlijke) aanval, slechts een uiting van gedachtestromen [/]
ps. Waaaaarom kent m'n autocorrect het woord 'tattoo' niet en denkt dat ik 'tata' bedoel? Dat dan weer wel he?
Yv_ schreef:Er was toch maar 1 iemand die viel over het "scheel"kijkende oog?
Bekend of niet bekend, ik ken ze allemaal niet. Weet alleen wat ik mooi vind en wat ik absoluut neit zou willen
.
Yasmine schreef:Kipzel schreef:Ik geef toe, deze zijn een stuk mooier (like wow) maar ik krijg ook wel sterk de indruk dat als iets door een 'bekende' artiest is gezet, het meteen goed is ongeacht whatever. En het werk van een beginnende artiest zuigt bij voorbaat.
Kipzel schreef:Ik weet niet meer hoeveel mensen het waren, en smaken verschillen gelukkig inderdaad.
Het stuk wat ik postte komt voort uit attitude-tendensen die me al enige tijd opvallen in dit topic en is dus niet uitsluitend van toepassing op oog-tattoo's.
Uiteraard willen we hier goed advies geven en uiteraard is de kans groter dat je een mooi plaatje krijgt wanneer je naar een gevestigde artiest gaat, maar het leven is niet louter zwart-wit. Gelukkig zijn er ontelbaar mooie kleuren, of 50 tinten grijs voor de kleurenblinden onder ons.
Wellicht was 'bekend' het verkeerde woord en had ik 'gevestigd' moeten gebruiken.
casperrr schreef:Heeft iemand van jullie misschien ervaring of verstand van kleuren zachter maken? Ik vind persoonlijk de kleuren van mijn tattoo nog te hard (zwart en rood). Weten jullie soms of een tattoo artist dit nog zachter kan maken?