[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 17:00

Kipzel schreef:
Opvallend dat nu niemand iets zegt over schele en daardoor lelijke ogen...

Ik wilde net zeggen dat ik die wel mooi vind en beter in verhouding :D

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 17:22

Ik geef toe, deze zijn een stuk mooier (like wow) maar ik krijg ook wel sterk de indruk dat als iets door een 'bekende' artiest is gezet, het meteen goed is ongeacht whatever. En het werk van een beginnende artiest zuigt bij voorbaat. Vergeet niet dat alle tatoeëerders niet per definitie ook goed kunnen tekenen (zou wel zo handig zijn, maar goed) en daarom dus soms moeite hebben met diepte ed en de tattoo er bijvoorbeeld plat uitziet. Terwijl deze tattoo's wel technisch heel goed gezet kunnen zijn en de lijnen er vaak prima uitzien. In tegen stelling tot bijvoorbeeld 'mooie' plaatjes die veel te diep zijn gezet.

Bezint eer je je verminkt, absoluut, maar niet iedereen hoeft €100,- per uur uit geven voor een Adam of Joy.
Bovendien vond ik de tattoo's van Adam de eerste paar keer heel tof om te zien, maar het begint me alweer m'n neus uit te komen. Dan liever een tijdloos simpel zwart ploatie gezet door een thuistatoeëerder mét betekenis. Maar dit alles is natuurlijk geheel afhankelijk van je perspectief en motivatie voor een tattoo. Draag je je tattoo als mode accessoire dan wil je er natuurlijk een van Dolce & Gabbana of Gucci, maar ik heb liever een merkloos ding wat voor altijd lekker zit en niet het volgende seizoen alweer uit de mode is.

[Bokt Disclaimer] Dit is geen (persoonlijke) aanval, slechts een uiting van gedachtestromen [/]

ps. Waaaaarom kent m'n autocorrect het woord 'tattoo' niet en denkt dat ik 'tata' bedoel? Dat dan weer wel he?

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 17:34

Tattas be like :')

Mij boeit t geen reet wie t maakt, ik kijk alleen maar of ik t mooi vind. De artiesten die goed vind hebben ook wel hun mindere plaatjes.

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 17:37

Ja nee echt, schandalig niet? :+

Volgens mij heb je toch wel je favoriet of niet dan? Hahaha :D
En wat jij mooi vind is heel specifiek, en persoonlijk, en dat mag, iedereen blij :Y)

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 17:43

Mooie post Kipzel +:)+ :D

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:04

Helemaal eens Kipzel!

Ik mag 26 maart weer! Zin in!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 19:17

Kipzel schreef:
Ik geef toe, deze zijn een stuk mooier (like wow) maar ik krijg ook wel sterk de indruk dat als iets door een 'bekende' artiest is gezet, het meteen goed is ongeacht whatever. En het werk van een beginnende artiest zuigt bij voorbaat. Vergeet niet dat alle tatoeëerders niet per definitie ook goed kunnen tekenen (zou wel zo handig zijn, maar goed) en daarom dus soms moeite hebben met diepte ed en de tattoo er bijvoorbeeld plat uitziet. Terwijl deze tattoo's wel technisch heel goed gezet kunnen zijn en de lijnen er vaak prima uitzien. In tegen stelling tot bijvoorbeeld 'mooie' plaatjes die veel te diep zijn gezet.

Bezint eer je je verminkt, absoluut, maar niet iedereen hoeft €100,- per uur uit geven voor een Adam of Joy.
Bovendien vond ik de tattoo's van Adam de eerste paar keer heel tof om te zien, maar het begint me alweer m'n neus uit te komen. Dan liever een tijdloos simpel zwart ploatie gezet door een thuistatoeëerder mét betekenis. Maar dit alles is natuurlijk geheel afhankelijk van je perspectief en motivatie voor een tattoo. Draag je je tattoo als mode accessoire dan wil je er natuurlijk een van Dolce & Gabbana of Gucci, maar ik heb liever een merkloos ding wat voor altijd lekker zit en niet het volgende seizoen alweer uit de mode is.

[Bokt Disclaimer] Dit is geen (persoonlijke) aanval, slechts een uiting van gedachtestromen [/]

ps. Waaaaarom kent m'n autocorrect het woord 'tattoo' niet en denkt dat ik 'tata' bedoel? Dat dan weer wel he?

Dit was ook exact wat ik dacht. Laatst zo'n gezeik om een oog dat scheel keek, hier een tattoo met een oog in bijna dezelfde houding maar geen haan die ernaar kraait :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:03

T is dezelfde blik ja maar bij deze vind ik m niet storend en scheel kijken ;)

Maar goed, dit blijft een eeuwige discussie, smaken verschillen nou eenmaal.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:22

Er was toch maar 1 iemand die viel over het "scheel"kijkende oog?
Bekend of niet bekend, ik ken ze allemaal niet :'). Weet alleen wat ik mooi vind en wat ik absoluut neit zou willen :).

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:52

Yv_ schreef:
Er was toch maar 1 iemand die viel over het "scheel"kijkende oog?
Bekend of niet bekend, ik ken ze allemaal niet :'). Weet alleen wat ik mooi vind en wat ik absoluut neit zou willen :).

Dacht ik ook al.
Yasmine schreef:
Kipzel schreef:
Ik geef toe, deze zijn een stuk mooier (like wow) maar ik krijg ook wel sterk de indruk dat als iets door een 'bekende' artiest is gezet, het meteen goed is ongeacht whatever. En het werk van een beginnende artiest zuigt bij voorbaat.

Die laatste is niet eens een "bekende" artiest voor de meeste van ons volgensmij?

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:57

Ik weet niet meer hoeveel mensen het waren, en smaken verschillen gelukkig inderdaad.
Het stuk wat ik postte komt voort uit attitude-tendensen die me al enige tijd opvallen in dit topic en is dus niet uitsluitend van toepassing op oog-tattoo's.

Uiteraard willen we hier goed advies geven en uiteraard is de kans groter dat je een mooi plaatje krijgt wanneer je naar een gevestigde artiest gaat, maar het leven is niet louter zwart-wit. Gelukkig zijn er ontelbaar mooie kleuren, of 50 tinten grijs voor de kleurenblinden onder ons.

Wellicht was 'bekend' het verkeerde woord en had ik 'gevestigd' moeten gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 22:01

Ben alweer terug! Hoefde maar 1 mini streepje over. Verder was die dik tevreden.

Btj jammer dat zijn nieuwe shop nog steeds niet klaar is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 22:51

maroescha schreef:
Ben alweer terug! Hoefde maar 1 mini streepje over. Verder was die dik tevreden.

Btj jammer dat zijn nieuwe shop nog steeds niet klaar is..

Idd jammer, duurt wel lang dan want toen ik er de laatste keer was dacht ie er wel snl in te zitten, dat is al zeker 9 maanden geleden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 22:52

Had 2 maanden geleden ook gezegd dat het nu echt af zou zijn. Helaas 2 scheuren in de vloer en lek dak..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 22:54

Kipzel schreef:
Ik weet niet meer hoeveel mensen het waren, en smaken verschillen gelukkig inderdaad.
Het stuk wat ik postte komt voort uit attitude-tendensen die me al enige tijd opvallen in dit topic en is dus niet uitsluitend van toepassing op oog-tattoo's.

Uiteraard willen we hier goed advies geven en uiteraard is de kans groter dat je een mooi plaatje krijgt wanneer je naar een gevestigde artiest gaat, maar het leven is niet louter zwart-wit. Gelukkig zijn er ontelbaar mooie kleuren, of 50 tinten grijs voor de kleurenblinden onder ons.

Wellicht was 'bekend' het verkeerde woord en had ik 'gevestigd' moeten gebruiken.

Ik denk dat gevestigd ook niet t goede woord is want als ik voor mezelf spreek is 1 van de artiesten die ik goed vind nog maar kort bezig ;) misschien is 'bewezen' een beter woord? Maar dan nog zou ik geen proefkonijn willen zijn van iemand die nog 'matig' werk heeft laten zien.

Ah dat zegt alweer genoeg Maroes, zonde hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 22:57

Jep, maar het wordt wel echt onwijs gaaf!

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 14:16

Ben benieuwd dinsdag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 14:43

Gerbenfroh schreef:
Ben benieuwd dinsdag!

Mag jij dan weer? Bijwerken of een nieuwe?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 19:16

Ben benieuwd hoe 't wordt Laura!

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 20:41

Gerbenfroh schreef:
Ben benieuwd dinsdag!

Ik ook, mijn eerste.. begin toch echt wel een beetje zenuwachtig te worden nu..

Die foto's op de vorige pagina wauw, wat ziek mooi gezet.. het is echt 3D vind ik je ziet alle verschillende 'lagen' echt wauwie.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 01:29

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 02:07

Heeft iemand van jullie misschien ervaring of verstand van kleuren zachter maken? Ik vind persoonlijk de kleuren van mijn tattoo nog te hard (zwart en rood). Weten jullie soms of een tattoo artist dit nog zachter kan maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 09:31

casperrr schreef:
Heeft iemand van jullie misschien ervaring of verstand van kleuren zachter maken? Ik vind persoonlijk de kleuren van mijn tattoo nog te hard (zwart en rood). Weten jullie soms of een tattoo artist dit nog zachter kan maken?

Voor zover ik weet kunnen kleuren alleen maar donkerder gemaakt worden. MAar wanneer is deze gezet?

Hoe laat moet je Laura?

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 10:47

Joolien schreef:
Gerbenfroh schreef:
Ben benieuwd dinsdag!

Mag jij dan weer? Bijwerken of een nieuwe?

Sleeve. Ontwerp keuren en laatste dingen aanpassen dinsdag :)

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 10:47

13.00!