Oja, voor als je alleen 1 lipstick wil bestellen: code livechat werkt nog!
Ik had er eerst nog een oogschaduw bijgedaan zodat ik gratis kon verzenden, maar omdat ik dat geld echt niet kan missen (dit al eigenlijk niet ) gekeken of de code nog werkt. En ja!
En ja nou en of we elkaar aansteken. Maargoed, ik steek vooral mezelf aan. Loop de hele dag al te hypen en gisteren ook. Heb er zelfs al twee nachten over gedroomd
Na het lezen van ontzettend veel goede reviews een tester gevraagd bij de Douglas van de Guerlain Lingerie de Peau Beauty Booster. De tester is voldoende voor 2 tot 3x full face. Lucky me! Normaal ben ik wel van het 'zomaar kopen' maar omdat de prijs van deze BB-cream me wel een beetje afschrikt (47,95) wil ik dit keer eerst goed testen.
Ik zal beginnen met de kleur. Er zijn 2 kleuren: Light en Medium. Voor mij is Medium echt veel te donker en hoewel Light er best licht uitziet, twijfel ik toch of deze wel licht genoeg zal zijn. Mijn huidige favoriet, Bourjois Radiance Reveal Healthy Mix in de kleur Light Vanilla is net nog een tikje lichter dan de Guerlain Lingerie de Peau Beauty Booster als naast elkaar zet. Ook op een swatch is de Bourjois net iets lichter/geler dan de Guerlain maar het scheelt weinig.
Links zie je Medium en rechts zie je Light.
Ik breng de BB cream aan nadat mijn dagcreme is ingetrokken, zonder primer. Mijn daily routine is ook zonder primer dus voor dagelijks gebruik wil ik niet ook nog eens een primer toevoegen. De BB cream is vrij vloeibaar en redelijk goed dekkend. Hij is goed op te bouwen dus ik gebruik een dun laagje over m'n hele gezicht en bouw een klein beetje op rond m'n wangen en onder m'n ogen.
Mijn eerste indruk is eigenlijk niet zo spectaculair. Misschien heb ik te hoge verwachtingen en vind ik dat voor een ruime 32 euro meer dan mijn huidige favoriet er wel wat meer verschil mag zijn. Het grootste verschil is dat de BB cream minder cakey is dan elke andere foundation of BB cream die ik ooit heb gebruikt. Dat is een groot pluspunt, maar verder merk ik weinig verschil met andere BB creams of foundations.
Ik poeder af met MAC prep + prime transparant poeder en maak m'n normale full face routine af. Ik kijk nog eens kritisch in de spiegel en kom tot de conclusie dat er echt weinig verschil zit tussen mijn huidige foundation en deze duurdere BB cream van Guerlain.
Enigszins teleurgesteld stap ik een kwartier later in de auto richting werk. Ik check nog even m'n make-up in de binnenspiegel van de auto en ineens zie ik het: Wauw!! M'n hele gezicht heeft een prachtige glow en ziet er mega egaal uit, alsof iemand mijn gezicht heeft gefotoshopt. Het mooiste effect is nog dat je helemaal niet ziet dat je iets draagt, zelfs als ik bij daglicht m'n gezicht heel dicht bij de spiegel hou zie ik niet dat er iets van foundation op m'n huid zit. Alsof de BB-cream versmolten is met m'n eigen huid.
Al met al ben ik onder de indruk. Hij doet alles wat ik zoek in een BB cream: goed dekken, zorgen voor een gezonde 'glow' en onzichtbaar versmelten met je huid. Wel moet ik erbij zeggen dat ik zelf een hele zuivere huid heb en dat mijn normale routine alleen foundation of bb cream bevat voor het egaliseren van de teint van m'n huid dan voor het verbergen van onzuiverheden.
Wat zijn we allemaal steeds weer blij met onze pakketjes Haha ik vind het wel lachen. We steken elkaar echt wel vreselijk aan
Ben ook zo blij, Diva, Media en straks Lingering Kiss. Mooie donkere lipsticks
@Deijs, die Speak Louder die ik van jou over heb genomen ben ik ook erg blij mee. Heb hem al een paar keer opgehad Die en Fusion Pink vind ik echt mooie zomerkleurtjes
Hoe is de kleurtoon ten opzichte van Sin? En nog donkerder?
Edit, op je Insta gekeken en vind Sin en LK beide erg mooi. Sin toont wel wat zachter van kleur ondanks dat die donker is. Ach tzt kan die er ook nog wel bij , die wil ik wel eerst geprobeerd hebben vanwege dat ik hem wat bruin vond lijken toen ik hem op mijn hand vergeleek met Diva.
Laatst bijgewerkt door Djilna op 09-09-14 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt
liiza
Geplaatst: 09-09-14 13:27
Hij is zo mooi! Precies goed, mooie diepe kleur, mooi mat
Drunksheep
Geplaatst: 09-09-14 13:29
Sin is wat bruiner, dit is echt een bordeaux tint vind ik. En een slag donkerder.
Ik kijk net op je Insta idd Was mijn post hierboven daarom aan het aanpassen.
Laatst bijgewerkt door Djilna op 09-09-14 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Morrow_Less
Geplaatst: 09-09-14 13:29
Ik was even genoodzaakt om te stoppen met Bokt, maar nu ben ik weer van de partij. En nu wilde ik vragen of ik weer mag aansluiten bij het topic Ik denk dat ik ruim een jaar ben weggeweest, dus niemand zal me nog herinneren haha
Drunksheep
Geplaatst: 09-09-14 13:30
Haha oh je had zelf al gekeken. Zal ze even naast elkaar swatchen
We zijn zo snel allebei
Melis_x
Geplaatst: 09-09-14 13:30
Poeehhh wat ben ik blij met dit topic op het moment! Hou echt al dagenlang de mac site in de gaten voor Good Kisser en steeds niks. Las het net in dit topic en meteen besteld!!! ben even heel blij nu hahaha
* beetje ego post haha
Laatst bijgewerkt door Melis_x op 09-09-14 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt