8.5 km.
Dat was ook ver genoeg.
Het is nu wel de tijd dat de Duitsers met een mandje,of tas,in de bossen lopen,en paddenstoelen plukken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandyy schreef:Mooie foto’s! Ook met de zon tussen de bomen. Ik krijg dat er nooit mooi op.Probeer het best vaak, maar valt altijd tegen.
moonsparkle schreef:Mooi goof, weet je wat het is?
Citaat:Een ring van licht rond de zon of de maan noemt men een halo. Dit verschijnsel komt voor wanneer zon- of maanlicht wordt gebroken door ijskristallen. Dit verschijnsel wijst er dus op dat er hoge bewolking aanwezig is (cirruswolken).
Goof schreef:Mandyy schreef:Mooie foto’s! Ook met de zon tussen de bomen. Ik krijg dat er nooit mooi op.Probeer het best vaak, maar valt altijd tegen.
Als je de zon recht achter een boom houdt of net heel licht langs de rand van de boom krijg je het er wel op. Als je de volle zon pakt tussen bomen in overheerst dat je foto. En doe het voornamelijk als de zon wat lager staat, dan heb je mooi contrast en het mooiste licht.
Goof schreef:moonsparkle schreef:Mooi goof, weet je wat het is?
Ik vond dit op internet:Citaat:Een ring van licht rond de zon of de maan noemt men een halo. Dit verschijnsel komt voor wanneer zon- of maanlicht wordt gebroken door ijskristallen. Dit verschijnsel wijst er dus op dat er hoge bewolking aanwezig is (cirruswolken).