Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 08:46

Ligt er helemaal aan hoe ze dat zouden aanpakken... maar op zich ben ik daar niet voor.
maar wel goed voor de mensen om te realiseren dat het hier nog wel meevalt... gezien we nog bijna alles mogen, bijna alles vergoed wordt en je online mag zeggen wat je wil en dan ook nog je uitkering houdt.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 10:28

Juist het feit dat we vanaf september alles weer mochten heeft ons deze oliebol weer opgeleverd. Onze krant heeft het aantal overlijdensadvertenties alweer uitgebreid.
Normaal twee pagina’s , de laatste week regelmatig 3 of 4. En allemaal kortstondige ziekte.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 19:41

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 19:45

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 20:03

Earth schreef:
https://jaikwilcorona.nl/?s=09

Voor wie geen prikken wil, maar wel straks op pad wil, kun je nu corona bestellen.

Is die serieus? En wat als het niet werkt? Ik heb hier zoveel vragen bij. _O- _O-

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 21:51

Hahaha geniaal :') , vooral punt 6. Fijn dat skiën al op punt 6 in de voordelen lijst staat.
Ik ben wel benieuwd hoe ze 'actief corona' kunnen toedienen, dat is toch een mooi stukje techniek. En nu wil ik niet banketstaaf doen maar de site doet niet voorkomen alsof ze over zulke fancy techniek beschikken.

Flower033

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 23:41

Earth schreef:

Voor wie geen prikken wil, maar wel straks op pad wil, kun je nu corona bestellen.

Aha, dat is de reden dat het aantal besmettingen zo snel oplopen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 00:10

Flower033 schreef:
Earth schreef:

Aha, dat is de reden dat het aantal besmettingen zo snel oplopen.

Ik moet er wel om lachen eerlijk gezegd, zal me niet verbazen wanneer bvb de Speld dit heeft opgezet. Of een slimme gast die denkt snel rijk te worden.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 00:43

Oh die website :') en dat voor 33,50 best duur aangezien een vaccinatie gratis is

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 01:12

Hoe dan, heeft iemand die besmet is met het corona virus in een bekertje gerochelt of lekkere klodder snot gesmeerd, vervolgens daarmee spoelen en doorslikken :')

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 01:33

Een buisje met vloeistof … ik vrees er idd ook voor dat je gewoon het snot of de rochel van iemand doorslikt. De gedachte alleen al …. En als de besmetting niet lukt kun je tegen gereduceerd tarief een tweede of derde coronakit aanvragen. Het moet echt niet gekker worden!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 01:59

Misschien is het gewoon een grote dikke scam. Ik hoop het... hoe moeten ze in vredesnaam in bezit komen van het virus. Ik denk voordat iemand besteld en het aankomt het virus al zo goed als dood in een vloeistof zit omdat het zich nergens aan vast kan maken. (Of ik zie dat verkeerd)

Ik denk eigenlijk dat het grote geldverspilling is en een vorm van oplichting

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 02:04

Zo'n virus heeft ook volgens mij een levend wezen nodig om te kunnen overleven toch?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 02:08

Zebrastreep schreef:
Misschien is het gewoon een grote dikke scam. Ik hoop het... hoe moeten ze in vredesnaam in bezit komen van het virus. Ik denk voordat iemand besteld en het aankomt het virus al zo goed als dood in een vloeistof zit omdat het zich nergens aan vast kan maken. (Of ik zie dat verkeerd)

Willem Engel riep op Twitter op, om mensen jonger dan 70 zoveel mogelijk te besmetten, omdat de vaccins niet werken.

OleJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 07:56

Vinden jullie alles nog steeds normaal? Wat er in de maatschappij gebeurt

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 08:01

OleJon schreef:

Nee, ik vind het niet normaal dat er soms mensen beroofd worden. Verder vind ik drillrapgroepen met messen abnormaal. En hardrijders. En ik vind het stom dat mensen elkaar niet meer groeten (uiteraard wel op anderhalve meter) op straat.

En jij? Of was jouw vraag wel als een relevante post bedoeld? In dat geval zou ik eens proberen om hem beter te formuleren. Wat bedoel je precies?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 08:44

Zebrastreep schreef:

Als het in een snottebel van iemand zit kan het volgens mij best overleven :Y) Het moet een levende gastheer hebben idd. Snot komt uit een levende gastheer dus als ie net opgeroggeld is voor het in je brievenbus komt heb je best kans dat je besmet wordt als je m lekker door je mond laat rollen. (Dat staat in de gebruiksaanwijzing)

Maar op nr 1 staat dat het een veilige manier van corona oplopen is, dus dat lijkt me wel betrouwbaar dan :j

oomens schreef:
OleJon schreef:

Nee, ik vind het niet normaal dat er soms mensen beroofd worden. Verder vind ik drillrapgroepen met messen abnormaal. En hardrijders. En ik vind het stom dat mensen elkaar niet meer groeten (uiteraard wel op anderhalve meter) op straat.

Vergeet de pandemie niet, die vind ik dus ook echt niet normaal. Ik hou namelijk niet van pandemieën. En alles wat daarbij hoort. Die demonstraties van Willem engel en co vind ik ook niet normaal dat dat gebeurt in de maatschappij.
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 18-11-21 08:47, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 08:46

OleJon schreef:

Nee maar ik weet geen betere optie dan een QR-Code of een lockdown.

Het is met corona maatregelen net zoals met de democratie. Het zit vol fouten en oneerlijkheid maar zolang er geen betere optie is doen we het er maar mee.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 08:48

OleJon schreef:

In de maatschappij vind ik heel veel dingen best raar... die voor mij best logisch zijn.
Stelen, mishandelen, uitschelden etc bijvoorbeeld.. dat vind ik niet perse normaal... En wat Oomens aangeeft..

In de politiek vond ik het gister heel raar dat er een politicus over 'het tribunaal' begon .. het is dat het te debiel is voor woorden, anders zou ik erom lachen..

En ik had de westerse bevolking ondertussen wat hoger ingeschat met bepaalde dingen, maar een aantal mensen zijn de oertijd gewoon niet ontstegen... (niet dat ik daarbij was, maar ik kan me voorstellen dat veel dingen toen ook met een hoop geschreeuw en een paar klappen geregeld werd)

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 08:59

Het meest abnormaal vind ik het feit dat er inmiddels politici elkaar bedreigen binnen de tweede kamer.
Zie de uitlatingen van FVD-politicus Pepijn van Houwelingen aan het adres van D66'er Sjoerdsma en Gideon van Meijeren die blij is met de haatmail die zijn achterban stuurt aan een Volt-politica.

OleJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 09:29

OleJon schreef:

Ik doel op, het het nu met corona gedoe gaat, maatregelen, qr code. Tweedeling in de maatschappij, waar veel ruzies of mensen mentaal onder door gaan.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 09:34

Ik snap die tweedeling nog steeds niet..
Qua gedoe ben ik de aggresieve demonstraties en het geschreeuw op de socials helemaal zat eigenlijk. En ik begrijp niet dat een Baudet en een Engel mogen blijven doen wat ze doen...

En ik denk dat sommige mensen gewoon goed gaan op gezeik en drama, en dat die nu de tijd van hun leven hebben, en ik snap dat gewoon niet... maar ja, ik snap wel meer niet

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 10:15

Nee natuurlijk is dat niet normaal, maar hoe zou een pandemie met zware overbelasting van de zorg wel normaal kunnen zijn?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 10:30

OleJon schreef:
OleJon schreef:

Ik doel op, het het nu met corona gedoe gaat, maatregelen, qr code. Tweedeling in de maatschappij, waar veel ruzies of mensen mentaal onder door gaan.

Wanneer we geen figuren hadden die de imo domme mensen op zouden hitsen zou de maatschappij niet zo vreemd zijn.
En een duidelijke politieke leider ipv dat gepraat en gepolder zou nu ook niet verkeerd zijn.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 12:59

MarlindeRooz schreef:
OleJon schreef:

Nee maar ik weet geen betere optie dan een QR-Code of een lockdown.

Het is met corona maatregelen net zoals met de democratie. Het zit vol fouten en oneerlijkheid maar zolang er geen betere optie is doen we het er maar mee.

Mee eens :)