Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:Ik zou sowieso even wachten tot het volledig genezen is, daar gaan wel wat weken overheen. Wel balen zeg dat het niet is wat je wou
Peuk schreef:Bizzybijtje schreef:Ik zou sowieso even wachten tot het volledig genezen is, daar gaan wel wat weken overheen. Wel balen zeg dat het niet is wat je wou
I know, maar wil me vast oriënteren omdat bij de betere artiesten toch vaak wel een wachttijd is van meerdere maanden.
Ja ik baal er zeker van. Mooi k*t als je wat wil laten zetten met een diepe betekenis en een artiest zet hem vet lelijk op je onderarm ook nog vol in het zicht.Maar goed, met droevig zijn koop ik nu niks. Wil het zo snel mogelijk weg hebben dus ik hoop op goede tips van hier!
Peuk schreef:Haha thanks. Ik ben wel blij dat jullie dit zeggen hoor. Dat zorgt er wel voor dat ik me er minder rot over voel.
Je kijkt zelf ook anders naar je tattoo denk ik. Ik ben daar wel heel erg kritisch in. Ik vind zelf een aantal blaadjes qua vorm niet mooi. Ik had het mooier gevonden als ze strakker waren geweest en de aanzet van het blaadje minder breed was. Ik vind ook dat er te veel ‘deuken’ en dingetjes in de bladeren zitten. Dat heeft treurwilgblad gewoon niet.