[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peuk

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 22:05

Iemand ervaring met een goede shop voor een cover up?

Ik heb vorige week een tatoeage laten zetten, maar helaas de angst die iedereen heeft.. Hij is lelijk gezet en totaal niet wat ik wou. Er is gebruik gemaakt van vrij dikke lijnen ook nog helaas. Ik wil hem nu uiteindelijk graag laten coveren. Dutch Ink heb ik al benaderd, maar ik kan nergens op internet een goede cover up artiest vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 02:13

Ik zou sowieso even wachten tot het volledig genezen is, daar gaan wel wat weken overheen. Wel balen zeg dat het niet is wat je wou :n

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 16:07

Bizzybijtje schreef:
Ik zou sowieso even wachten tot het volledig genezen is, daar gaan wel wat weken overheen. Wel balen zeg dat het niet is wat je wou :n

I know, maar wil me vast oriënteren omdat bij de betere artiesten toch vaak wel een wachttijd is van meerdere maanden.

Ja ik baal er zeker van. Mooi k*t als je wat wil laten zetten met een diepe betekenis en een artiest zet hem vet lelijk op je onderarm ook nog vol in het zicht. |( Maar goed, met droevig zijn koop ik nu niks. Wil het zo snel mogelijk weg hebben dus ik hoop op goede tips van hier!

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 16:11

Peuk schreef:
Bizzybijtje schreef:

I know, maar wil me vast oriënteren omdat bij de betere artiesten toch vaak wel een wachttijd is van meerdere maanden.

Ja ik baal er zeker van. Mooi k*t als je wat wil laten zetten met een diepe betekenis en een artiest zet hem vet lelijk op je onderarm ook nog vol in het zicht. |( Maar goed, met droevig zijn koop ik nu niks. Wil het zo snel mogelijk weg hebben dus ik hoop op goede tips van hier!

Wat voor iets heeft ie er van gemaakt? :O lijkt me echt vet erg om niet tevreden te zijn!

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 18:12

Het was een zij haha. Ik heb de fout gemaakt dat ze het uit de losse pols heeft gedaan.. de grote lijnen zijn getekend op mijn arm en daarna heeft ze het getatoeëerd zonder stencil. De bedoeling was een armband van treurwilg bladeren rond mijn onderarm, maar de blaadjes lijken niet eens op die van een treurwilg (en daar kom je pas achter op het moment dat het klaar is he zonder stencil). De vorm is echt vreselijk. Heb nog wel geluk dat het lelijkste gedeeld aan de binnenkant van mijn arm zit. Maar heb er al wel een aantal traantjes om gelaten.

Afbeelding
Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 18:19

Ik zie alleen twee zwarte vlakken?

Afbeelding

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 18:20

Supervixen schreef:

[ [url=m/DsRBjX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ook!

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 22:43

Mijn knie is klaar! *\o/*

Maar jeez, wat een rot plek is dat zeg! M’n andere knie mag echt nog even wachten geloof ik. ( jaartje of 20 :') )

Afbeelding

Maar ik vind m geweldig! De meeste lijnen en schaduwen stonden er al, maar toen heb ik afgetikt. Na meer dan een half jaar dus eindelijk afgemaakt.
De volgende staat in november gepland, maar nu heel veilig m’n onderarm. O:)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 23:11

Oh jeetje die is ontzettend gaaf zeg <3

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 10:20

Iets later dan gepland... Maar gisteren heeft ze voor het eerst dit uitgeprobeerd en eea van mn arm ook weer wat bijgewerkt.
Afbeelding
Afbeelding

amoebje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 11:32

Mondy schreef:
Iets later dan gepland... Maar gisteren heeft ze voor het eerst dit uitgeprobeerd en eea van mn arm ook weer wat bijgewerkt.
[ [url=m/3tOeWS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5wPfuV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat ziet er gaaf uit! Mooi gedetailleerd ook

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 11:33

Amethyst_ schreef:
Supervixen schreef:

[ [url=m/DsRBjX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ook!

Oh meh!

Ik ga het later nog een keer proberen op de laptop. Wordt vervolgd..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik denk dat het nu is gelukt.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 12:05

Heel vervelend dat je er niet tevreden mee bent maar met de tattoo opzich is niks mis. Best knap gedaan voor een free hand.

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 12:11

Ik vind hem heel mooi!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 12:16

Ik ben eruit wat ik wil. Nog wel even sparen hoor :')

Zag pas op tv een vrouw die een pootafdruk van haar hond op ware grootte liet tattooeren. Dit wil ik dus van mijn kat, en dan komt ie op mijn linker borst denk ik. De kant van mijn hart.

Zo iets:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Pepperrr op 06-10-19 12:20, in het totaal 1 keer bewerkt

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 12:18

Ik vind hem ook mooi @ Peuk. :j
Maar daar heb je niks aan.
Je moet hem zelf mooi vinden.
Ik heb trouwens ook geen idee hoe de blaadjes van een treurwilg eruit horen te zien..

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 12:25

Ik heb gezocht op treurwilgblaadjes,maar ik zie geen verschil?
Zoals ik ertegenaan kijk is je tattoo juist goed gelukt.
Afbeelding

Wat vind je er zelf niet goed aan gelukt?

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 12:41

Haha thanks. Ik ben wel blij dat jullie dit zeggen hoor. Dat zorgt er wel voor dat ik me er minder rot over voel.

Je kijkt zelf ook anders naar je tattoo denk ik. Ik ben daar wel heel erg kritisch in. Ik vind zelf een aantal blaadjes qua vorm niet mooi. Ik had het mooier gevonden als ze strakker waren geweest en de aanzet van het blaadje minder breed was. Ik vind ook dat er te veel ‘deuken’ en dingetjes in de bladeren zitten. Dat heeft treurwilgblad gewoon niet.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 14:08

Ik had veel erger verwacht naar aanleiding van je bericht. Ik vind hem ook niet verkeerd. Maar als je er zelf niet tevreden mee bent, dat is balen.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 14:10

Ik dacht ook toen ik de foto zag dat het echt heel erg zou zijn.
Kan het zijn dat je een ander idee in je hoofd had misschien?
Ik heb het idee dat dit met stencil ook niet echt mogelijk zou zijn geweest omdat het rondom je arm loopt en dan zou het ook vervormen.
Wel balen als je zelf iets anders had verwacht.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 14:24

Ja dat klopt, stencil was geen optie.

Maar gelukkig vinden jullie dat het mee valt. Dan zit het dus toch voornamelijk in mijn koppie. *\o/* Ik moet zeggen nu hij aan het genezen is dat hij er ook weer beter uit begint te zien. Maar het is hem denk ik vooral dat het niet is geworden hoe ik het in mijn hoofd had zitten. En daar zit wel een grote teleurstelling. Ik ga sowieso afwachten of ik nog bij trek qua gevoel. Ik wil meer op die arm laten zetten dus misschien maakt het uiteindelijk ook niet zo veel uit als er nieuwe tatoeages bij komen.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 14:24

Peuk schreef:
Haha thanks. Ik ben wel blij dat jullie dit zeggen hoor. Dat zorgt er wel voor dat ik me er minder rot over voel.

Je kijkt zelf ook anders naar je tattoo denk ik. Ik ben daar wel heel erg kritisch in. Ik vind zelf een aantal blaadjes qua vorm niet mooi. Ik had het mooier gevonden als ze strakker waren geweest en de aanzet van het blaadje minder breed was. Ik vind ook dat er te veel ‘deuken’ en dingetjes in de bladeren zitten. Dat heeft treurwilgblad gewoon niet.

Ik snap wel wat je bedoelt. Ik vind de blaadjes van de tatoeage inderdaad minder strak dan echte treurwilgblaadjes. Maar verder vind ik de tattoo niet verkeerd moet ik zeggen :) Ik vind hem eigenlijk best tof! Juist ook dat het niet 'perfect' is, geeft het wel karakter :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 14:30

Peuk,ik vind hem ook mooi hoor. Maar als jij niet tevreden bent kan een andere artist het wellicht nog wat 'strakker' krijgen.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 22:04

Dank je. :)

Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het af loopt haha. Mocht er nog iemand zijn die tips heeft voor een goede cover up artiest hoor ik het graag. Eventueel voor in de toekomst.

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 23:13

Ik heb gister mijn allereerste tattoo laten zetten. Voor mij een speciale betekenis en ik ben er echt heel blij mee. Ik heb hem bij Yazz Ink laten zetten, en er zit nu nog een Second skin overheen.

Afbeelding