Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sintara schreef:Nee ik vind het flauwekul dat mensen zo spastisch doen over borsten. En mannenborsten zijn dan weer wel normaal, hoe lelijk ook?![]()
Ik kan me er niet druk om maken..
Palmera schreef:Ongesteld zijn is ook natuurlijk. Toch doen we het verwisselen van maandverband niet op een vol terras.
Ik hoef geen uitzicht op een lekke tiet met een kwijlend kind eraan. Ze hebben de optie dat discreet te doen.
Waratje schreef:Tjongejonge wat een overdreven reacties weer. Bij een heel aantal krijg ik de neiging om een weddenschap af te sluiten hoe lang het nog duurt dat ze zelf zwanger zijn
mairead schreef:Waratje schreef:Tjongejonge wat een overdreven reacties weer. Bij een heel aantal krijg ik de neiging om een weddenschap af te sluiten hoe lang het nog duurt dat ze zelf zwanger zijn
Nog een voorbeeld van zo’n dooddoener van een opmerking die wij bewust kinderlozen al zó vaak gehoord hebben en die ik hier persoonlijk liever niet lees...![]()
xMercury schreef:Ik lees hier al een tijd mee en vind het toch altijd weer jammer als het topic zo'n wending krijgt. Ook ik heb geen kinderwens, maar dat neemt niet weg dat ik daarom geen respect of fatsoen meer op kan brengen naar de mensen die dat wel willen. Zo kunnen collega's bijvoorbeeld prima hun kinderverhalen kwijt bij mij en vind ik het ook niet erg als ze foto's van hun kroost laten zien, ik vind het juist wel lief dat ze zo trots zijn op hun kinderen. Scheelt wellicht wel dat mijn directe omgeving en collega's niet met zulke dooddoeners als 'wacht maar, jouw tijd komt nog wel' aankomen.
Op de een of andere manier komt het bij mij toch over alsof er hier soms zo'n 'kinderhaat' heerst en dat vind ik gewoon spijtig. Doet de sfeer in dit topic ook niet ten goede..
Live and let live, toch?
mairead schreef:Waratje schreef:Tjongejonge wat een overdreven reacties weer. Bij een heel aantal krijg ik de neiging om een weddenschap af te sluiten hoe lang het nog duurt dat ze zelf zwanger zijn
Nog een voorbeeld van zo’n dooddoener van een opmerking die wij bewust kinderlozen al zó vaak gehoord hebben en die ik hier persoonlijk liever niet lees...![]()
En wed maar niet op mij als je geld je lief is. Ik heb serieuze plannen om een knoopje te laten leggen en dan kan er lekker niks meer groeien daarbinnen.