Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura82 schreef:Intentieverklaring is natuurlijk ook niet dat ze je nu in dienst nemen, maar dat je dienstverband verlengd wordt na je huidige contract. Als ze dat niet van plan zijn snap ik wel hun gevoel dat het liegen is. Alleen er zitten voor hun geen consequenties aan, dus ze kunnen m net zo goed wel geven.
En verder hebben ze er geen moer mee te maken of jij nu "opeens" een huis wilt kopen![]()
Die maggioni bodem moet ik ook nog eens proberen!
Ik heb beetje rare snaaidag, ben vrij en heb dan de neiging steeds de last in te duiken. Wel lekker gesport net.
Annikoe schreef:Pfff wat een gedoe zeg Janine! Soms snap ik ook niet dat mensen zo lastig kunnen doen over iets wat een kleine moeite is voor anderen..
Mijn vriend moest door school een papier laten tekenen zodat hij bij duo een extra jaar studiefinanciering kon aanvragen i.v.m. zijn dyslexie. Nou die decaan weigerde dat dus gewoon heZeggen dat ze geen verband zag tussen zijn studievertraging en zijn dyslexie. Dan ben je dus een decaan, dan hoor je de leerlingen toch de helpen ipv tegen te werken. Die school ontvangt het collegegeld toch wel, of het nou uit de portemonnee van mijn vriend of uit die van duo komt
![]()
Vanochtend had ik mij verslapen, dus ik was telaat voor het sporten. Dus niet ontbeten voordat ik ging sporten, liep het ook nog eens uit toen ik eenmaal daar was. Dus pas ontbeten rond 11 uir half 12 na het sporten
Edit: vandaag ook meting gehad op de sportschool. Ik zag er tegenop omdat ik al zo lang stilsta qua gewicht. Maar volgens het bonnetje was mijn vetpercentage dus 1% gedaald en mijn spiermassa flink gestegen. Ik weet dat ik er niet op moet vertrouwen, maar het geeft mij in ieder geval wel iets van goede hoop.
O: 2 roereitjes
L: salade van veldsla met gegrilde kipfilet, komkommer, gekookt eitje, pijnboompitjes en magere yoghurt dressing
T: stukjes mango
A: pasta met kipfilet, prei, champignons en roomsaus
En vandaag lekkere verse aardbeitjes gekocht, jummmDaar kan ik dan zo naar uitkijken he
Optiwolk schreef:Het is toch maar wat gek, die arbeidsmarkt tegenwoordig.
Hoorde gisteren een verhaal van iemand die naar New York verkast was.
Hij begon daar, en toen zeiden ze
"Ja je doet 40u op papier maar we verwachten dat je er 80 doet.
Om elf uur 's avonds voorzien we nog broodjes en wie dan al naar huis is mag thuis blijven."
Dus deed-ie dat. En dan volgende dag terug om 6 de metro in.![]()
En zo vast is een vast contract ook niet meer.
Ben ook al eens na zeven weken terug mogen verkassen![]()
Achja. Zit nu wel fijn
The_Cat schreef:Wth? daar zou ik echt niet met akkoord gaan :/ maar misschien leven wij dan in een verwende omgeving? Ik ben in ieder geval strikt op mezelf. Er is nog leven na het werk, en ik ben op een gewone werkdag al 11u van huis, ik maak er soms 12 van, maar meer echt niet. Anders is het om gek te worden
The_Cat schreef:Ik heb momenteel ook niet echt de drive, en ik ben gewoon op een standaard dag al zo lang van huis (vind ik) dat ik het inderdaad ook niet langer kan maken. Ik wil s'avonds kunnen genieten van mijn paard of mijn andere hobby's, of gewoon eens een avondje rustig aan doen. Als ik dan hoor van die mensen die met plezier tot 10u s'avonds zitten te werken, thuiskomen, slapen en dan de dag erna terug vertrekken
The_Cat schreef:Wth? daar zou ik echt niet met akkoord gaan :/ maar misschien leven wij dan in een verwende omgeving? Ik ben in ieder geval strikt op mezelf. Er is nog leven na het werk, en ik ben op een gewone werkdag al 11u van huis, ik maak er soms 12 van, maar meer echt niet. Anders is het om gek te worden
Janine1990 schreef:Zolang er niet te veel saus in zit, is het toch niet zo rampzalig? Ik zie vooral paddestoelen en iets van prei toch?
kim345 schreef:Janine1990 schreef:staat erij, 2Met hoeveel personen?
Voor 4 vind ik dat niet zo gek, kip is heel erg mager vlees, en dit is niet gemarineerd.