Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cruesli

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 11:37

Ik vandaag dag 4 van level 2 gedaan, polsen doen zo zeer door die vervelende push up houdingen elke keer. Dus denk ik morgen maar even een rustdagje, want zelfs typen doet nu zeer met mn polsen. Dan zaterdag op naar dag 5 level 2!

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 11:54

Gisteren dus even overgeslagen, vanochtend wel de shred gedaan maar het touwtjespringen geskipped omdat ik daar het meest last van krijg. En ik heb mezelf daarna even vlug gemeten, gewoon om te kijken of er wat was gebeurd. Vraag me nog steeds af of ik wel goed heb gemeten :') Op mijn taille 4cm eraf en rondom mijn buik 2cm!!!!!! :wow: *\%/* Het liefst spam ik het hier vol aan smileys zo blij ben ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:02

Ukkiee schreef:
Gisteren dus even overgeslagen, vanochtend wel de shred gedaan maar het touwtjespringen geskipped omdat ik daar het meest last van krijg. En ik heb mezelf daarna even vlug gemeten, gewoon om te kijken of er wat was gebeurd. Vraag me nog steeds af of ik wel goed heb gemeten :') Op mijn taille 4cm eraf en rondom mijn buik 2cm!!!!!! :wow: *\%/* Het liefst spam ik het hier vol aan smileys zo blij ben ik!

Gefeliciteerd *\o/*

Hoelang ben je nu al bezig?

Ik heb net dag 4 erop zitten.

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:10

Ik snap eigenlijk neit zo heel goed hoe je na een paar dagen al verschil kan zien. Spieren doen er toch wel langer dan een paar dagen over om te groeien. Nou zag ik zelf ook al op dag 4 dat buik wat strakker leek en mijn benen leken dat ook wel. Maar om nou te zeggen dat ik "vet" had wat kon verdwijnen waardoor je verschil ziet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:14

Mizsz_Kitty schreef:
Ik snap eigenlijk neit zo heel goed hoe je na een paar dagen al verschil kan zien. Spieren doen er toch wel langer dan een paar dagen over om te groeien. Nou zag ik zelf ook al op dag 4 dat buik wat strakker leek en mijn benen leken dat ook wel. Maar om nou te zeggen dat ik "vet" had wat kon verdwijnen waardoor je verschil ziet?

Ik merk toch wel dat mijn huid wat strakker word. Mijn striae word zelfs minder van kleur, voor het eerst in jaren :D Dus ja het houdt mij gemotiveerd. Maar ik maak sowieso snel spier aan. Was dus voor mijn B12 te kort ook best gespierd en veel dunner

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:17

Ik ben nu twee weken bezig maar heb de shred 1 nu 7 of 8 keer gedaan. Waarnaast doe ik een keer in de week karate, thaiboxen en paardrijden en op andere dagen doe ik naast de shred een abworkout of iets voor benen/billen.

Ik zie ook nog niet echt verschil hoor. Mijn vriend weleen beetje. Maar dat soort dingen zie je vaak zelf pas als laatste. Maar het meetlint is daarom je beste vriend! Misschien maak je geen spieren aan, maar vet kun je snel verliezen hoor!

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:24

Ik snap wel dat het afvallen snel kan, als je vetreserve hebt....maar dat heb ik niet/amper.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:29

Mizsz_Kitty schreef:
Ik snap wel dat het afvallen snel kan, als je vetreserve hebt....maar dat heb ik niet/amper.

En ik juist te veel :')

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:29

Dan is het wel logisch dat je dat meteen in je spieren ziet hoor :) Dat gaat heel snel als je efficient traint, en dat is wat je met de shred doet :j

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:59

Ik doe ook mee. Vandaag dag 8 van level 1. Merkte het ook al vrij snel. Ik doe het voornamelijk om wat strakker te worden, afvallen hoeft dan weer niet.

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:12

Spannend, vandaag eerste keer level 3!
Hoe vonden jullie level 3 voor het eerst?
En hielden jullie level 2 met gemak vol? Ik vind 2 namelijk nog steeds wel pittig..

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:29

Ik vond level 3 beter als level 2 haha

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:34

Goede resultaten hier lees ik al! Ik wil ook een poging gaan wagen! Leuk!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 14:09

Misz Kitty: je wordt echt gewoon heel snel strakker. Ik geloof dat er eerst heel wat vocht weggetraind wordt?
Ik begon na een week al verschil te zien op mijn buik, en na een dag op tien had ik al spierballetjes op mijn armen :)

Goed zo Ukkie! Gaat lekker snel!

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 14:10

Ik vind level 2 enorm zwaar voor m'n schouders en nek...maar dat is ook mijn zwakke plek, dus dat zal ook wel verschillen per persoon. Mijn vriend heeft het meeste moeite met de buikspieroefeningen, zowel in level 1 als 2.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 14:13

Oh trouwens Miszs Kitty: ik train nu 3,5 maand met Jillian en ben slechts 2 kg afgevallen. Maar als je de foto's ziet lijkt het een pak meer omdat alles nu strakker zit. Je hoort ook echt gewoon voldoende te eten, of je boekt amper resultaat. Maar dan wel gezond :)

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 14:41

Zoo dag 15 gehad, heb nog spierpijn in mijn buik was 6w6p die k gister ook had gedaan.

Ukkie mooi resultaat.
Ik wil na het weekend ookweer even meten, ben nu ongesteld dus dan ben ik altijd opgeblazen haha

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 17:09

Voorlopig ga ik stoppen met de Killer buns. :( Ik had aan level 3 moeten beginnen maar mijn ene bovenbeen kan dat niet aan, het doet echt zoooo zeer als ik teveel train. Nu ga ik maar gewoon opnieuw met de shred beginnen want dat is wat afwisselender qua spiergroepen. Shred vond ik ook leuk om te doen dus ik vind het wel prima. Zodra mijn been weer gewoon doet ga ik level 3 alsnog doen!! :j

Wat ontzettend veel nieuwe mensen en ontzettend veel vooruitgang zie ik langskomen. *\o/*
Echt leuk om van iedereen te lezen hoe het gaat.

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 17:12

Poeh poeh! Moet zeggen dat ik level 3 wel leukere oefeningen vind.
Maar ik hield nog niet alles vol hoor! Zou hierna meteen beginnen aan Ripped, maar denk dat ik 10 dagen level 3 en de makkelijke oefeningen doe, en dan nog 10 dagen level 3 met de moeilijke oefeningen.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 17:36

Ja, level 3 is best zwaar.

Ik heb net de shred with weight 1 gedaan, ik vond hem nog niet zo leuk.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 18:05

Wat was er niet leuk aan, Karin? (Ik heb 'm nog nooit bekeken).

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 18:08

Ik vond hem gewoon minder leuk om te doen. De gewonen shred en ripped is wat afwisselender, vind ik.

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 18:12

Zinn schreef:
Dan is het wel logisch dat je dat meteen in je spieren ziet hoor :) Dat gaat heel snel als je efficient traint, en dat is wat je met de shred doet :j

Maar spieropbouw gaat niet zo snel?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 18:58

Je traint eerst vocht weg. Doe daar een gezond eetpatroon bij en je hebt snel resultaat. Er zijn al heel wat meetlijstjes en foto's gepost, die liegen er niet om :)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:07

Inderdaad, super leuk om foto's te zien. :j Dat motiveert mij nog meer om door te gaan! Dus posten die foto's! :))