[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ittheclown

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 10:01

Ohh ik ben heel benieuwd wat jullie van de colourista haarverf vinden. Ik heb er mee in mijn handen gestaan maar vond de kleuren wel erg pastel achtig dat is er met een beetje zon en twee wasbeurtjes zo uit. Helaas verkoopt de op=op hier geen w7 verfjes meer dus ik ben bang dat ik weer online mijn verfjes moet gaan bestellen , hoopte stiekem dat de colourista ook wat kleuren had die langer hielden dan een aantal wasbeurtjes maar nadat ik de kleuren zag vermoed ik van niet. Ik heb overgens altijd knal roze haar ;p

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 11:13

Het is met die verf ook de bedoeling toch dat het er in 2 was beurten uit is haha.

Ik heb een erg mooie kleur gezien die ik graag wil. Maar kapster zei dat dat waarschijnlijk vrij snel uitloopt. Bummer.
Afbeelding

Het is nu zo
Afbeelding

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 20:10

Okee moment of truth,

Helaas ik vind het toch aardig tegenvallen. Heb het langer in laten trekken dan op de verpakking stond, maar dit is het resultaat.
Wel grappig maar had het feller verwacht. Het is nu een soort van lichtblauw,asblond, lila.

Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 22:13

Hee, mag ik hier komen binnenvallen? Ik wil graag iets anders met mijn haar want ik vind het nu niet zo goed zitten. Het is halflang en op een lengte. Misschien kort of een pony? Ik heb alleen geen idee wat leuk zou staan en wat niet. Misschien hebben jullie een idee voor mij?

Gaaf kleurtje hierboven trouwens!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 22:15

LidyK97 schreef:
Hee, mag ik hier komen binnenvallen? Ik wil graag iets anders met mijn haar want ik vind het nu niet zo goed zitten. Het is halflang en op een lengte. Misschien kort of een pony? Ik heb alleen geen idee wat leuk zou staan en wat niet. Misschien hebben jullie een idee voor mij?

Gaaf kleurtje hierboven trouwens!

Welkom!
Zonder een gezicht erbij is het voor ons best lastig om advies te geven, dus het is misschien handig om een foto te plaatsen (of als je die niet openbaar wilt hebben even te PBen) :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 22:21

Afbeelding

Ik krijg hem niet kleiner :') -O-

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 23:33

Ik denk dat een schuine lok je wel stoer staat ;)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 23:33

_Nelleke_ schreef:
Marjoow, ik zou echt een moord doen voor zo'n bos haar als jij zeg! Pff. Uitdunnen zou ik dan ook eeuwig zonden vinden.

Je kunt je vlecht of visgraat een beetje messy krijgen door hem wat uit elkaar te trekken. Verder werkt volumepoeder ook goed en de tips van Emmy zijn inderdaad ook erg goed.

Haha thanks :)

Heb ik wel geprobeerd hoor, uit elkaar trekken maar 't word gewoon niet messy :')

Ik heb bedacht dat ik wss een donkerbruine dipdye ga laten verven na mijn vakantie (als ik nog geld heb) :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 23:53

Leuk idee dipdye! Ben benieuwd hoe het gaat worden :D

Thanks voor de tip! Ik heb nu mijn scheiding een stuk verder opzij gemaakt, dan wordt het ook een soort lok, het is echt een verschil

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 00:02

De zilvershampoo moet het gelige er nog uithalen. (in real life is het lichter)
Verder is het het ook totaal geen stro of droog oid.
Ik ben dik tevreden in ieder geval :)

Afbeelding

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 00:18

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 00:18

Lady, denk dat een wat langere bob met schuine lok je erg leuk zou staan, zoiets als dit! Zou niet voor een rechte pony gaan in ieder geval, denk dat dat wat kinderlijk staat.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 12:01

Tessa_93 schreef:

[ [url=m/dGFARk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie kleur! Al vind ik je haar er wel heel droog en gebroken uitzien. Ik doe in mijn eigen witgebleekte haar iedere keer een haarmasker dat ik 5-10 minuten laat zitten en dat helpt erg goed. Misschien helpt dat bij jou ook wel.

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 12:59

Cinnepin schreef:
Verven jullie je haar zelf?

Ik durf dat niet...ga altijd naar de kapper...ben dan wel gemiddeld 70 euro kwijt ( ja ik kies altijd een moeilijke kleur en moet er weer gemengd worden of heb 2 kleuren haar of of of...)

Ik verf altijd zelf mijn haar, ben iets te gierig om het te laten doen
Aan het resultaat zie je ook wel dat het zelf is gedaan maar ja ik heb het ervoor over.
Met blonderen heeft t bij mij niet overal even goed gepakt maar mij wordt door iedereen verteld dat het daardoor juist natuurlijker en beter uitziet, dus stiekem ben ik wel trots op mijn verf fail

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 13:33

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 14:43

Tessa_93 schreef:

Vroeger had ik dezelfde kleur, je wil niet weten wat ik daarvoor allemaal gedaan heb, viel mee dat ik uberhaupt nog haar op mn kop had staan. Ik ben dan ook erg gelukkig met mijn ijzer sterke haar.

Maar ik vind het er helaas wel dood en gebroken uitzien. Ik zag dat toen zelf ook bij mijzelf ook niet.
Het is o zo zonde van je haar.
Ok nu ga ik nog niet normaal met mn haar om, kleur het te vaak ( of nouja laat het kleuren ) maar ik gebruik nu wel professionele haar verzorging.

Later toen ik het bleef blonderen is mijn haar op mn kruin ook daadwerkelijk afgebroken. 1 pluk maar dus kon het goed weg moffelen, daarna nooit meer gedaan, als alles zo afgebroken was als toen die ene pluk, dan was ik verder van huis.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 14:44

E_J schreef:
Cinnepin schreef:

Ik durf dat niet...ga altijd naar de kapper...ben dan wel gemiddeld 70 euro kwijt ( ja ik kies altijd een moeilijke kleur en moet er weer gemengd worden of heb 2 kleuren haar of of of...)

Ik verf altijd zelf mijn haar, ben iets te gierig om het te laten doen
Aan het resultaat zie je ook wel dat het zelf is gedaan maar ja ik heb het ervoor over.
Met blonderen heeft t bij mij niet overal even goed gepakt maar mij wordt door iedereen verteld dat het daardoor juist natuurlijker en beter uitziet, dus stiekem ben ik wel trots op mijn verf fail

Zelf blonderen?? Oh dat durf ik al helemaal niet...heb ik ook altijd laten doen, veel te bang dat ik een wortel werd. Het is idd duur bij een kapper, maar je hebt wel een soort van garantie, je gaat niet met een verklote kleur de deur uit :)
Dat is mijn grootste angst :D
En denk ook omdat het professionele verf is, het beter blijft zitten?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 14:59

Cinnepin schreef:
Tessa_93 schreef:

Vroeger had ik dezelfde kleur, je wil niet weten wat ik daarvoor allemaal gedaan heb, viel mee dat ik uberhaupt nog haar op mn kop had staan. Ik ben dan ook erg gelukkig met mijn ijzer sterke haar.

Maar ik vind het er helaas wel dood en gebroken uitzien. Ik zag dat toen zelf ook bij mijzelf ook niet.
Het is o zo zonde van je haar.
Ok nu ga ik nog niet normaal met mn haar om, kleur het te vaak ( of nouja laat het kleuren ) maar ik gebruik nu wel professionele haar verzorging.

Later toen ik het bleef blonderen is mijn haar op mn kruin ook daadwerkelijk afgebroken. 1 pluk maar dus kon het goed weg moffelen, daarna nooit meer gedaan, als alles zo afgebroken was als toen die ene pluk, dan was ik verder van huis.

Herkenbaar :j Ik heb mijn haar een hele tijd spierwit gehad (met het soort ontkleuringen bij de kapper waar je hoofdhuid flink van brandt, 3 uur moet blijven zitten en je dagen erna nog gigantische schilfers in je haar hebt omdat je hoofdhuid zo is uitgedroogd) en ik was er ook van overtuigd dat mijn haar nog gezond was. Maar nu is het een jaar geleden sinds ik het echt ontkleurd heb en in de plaats laat ik het nu gewoon licht asblond verven ipv zo spierwit. En ik doe ook niet meer mijn volledige haar, maar laat altijd een stukje aanzet in mijn eigen kleur (donkerblond) zodat het mijn hoofdhuid niet meer beschadigt.

Het is nog steeds niet geweldig goed voor mijn haar, maar ik merkte vorige week dat ik heel veel plukjes met korte babyhaartjes heb die aangroeien. Dus dat toont ook wel dat er redelijk wat haar gewoon is afgebroken dat nu pas teruggroeit.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 15:27

Idd Yasmine...heel herkenbaar

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 15:50

Ik ontkleur en verf mijn haar ook zelf. Gelukkig heb ik aardig sterk haar en is het niet droog en afgebroken oid. Doe er wel altijd een haarmasker in daarna. Helpt iid ook heel goed.

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:21

Cinnepin schreef:
Zelf blonderen?? Oh dat durf ik al helemaal niet...heb ik ook altijd laten doen, veel te bang dat ik een wortel werd. Het is idd duur bij een kapper, maar je hebt wel een soort van garantie, je gaat niet met een verklote kleur de deur uit :)

Ik doe wel voorzichtig. Laat het altijd precies tussen de minimale en maximale tijd erin zitten, ongeacht hoe het eruit ziet op dat moment, om te voorkomen dat mijn haar afbreekt oid.
Maar ik heb zelf dan ook een (misschien iets te) nuchtere houding ten opzichte van mijn haar. :P
Ik denk bij mezelf; als ik het verpest dan is dat maar zo, groeit vanzelf wel weer aan.
Maar denk toch wel dat als het moment dat ik het verpest eenmaal komt, dat de klap harder is dan ik mezelf nu vertel :P

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:33

E_J schreef:
Cinnepin schreef:

Ik doe wel voorzichtig. Laat het altijd precies tussen de minimale en maximale tijd erin zitten, ongeacht hoe het eruit ziet op dat moment, om te voorkomen dat mijn haar afbreekt oid.
Maar ik heb zelf dan ook een (misschien iets te) nuchtere houding ten opzichte van mijn haar. :P
Ik denk bij mezelf; als ik het verpest dan is dat maar zo, groeit vanzelf wel weer aan.
Maar denk toch wel dat als het moment dat ik het verpest eenmaal komt, dat de klap harder is dan ik mezelf nu vertel :P

Ja dat bedoel ik. Dan kan je alsnog naar de kapper en ben je alleen maar extra geld kwijt

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 10:13

Cinnepin schreef:

Ik laat mijn haar verven door mijn moeder of vriend. Zoveel goedkoper dan de kapper en altijd blij met het resultaat :j.

Edit: ik heb het 'zelf' ook 1x helemaal gebleekt, en 1x alleen mn uitgroei.
Ik wilde turquoize haar. Kwastje, handschoentjes, peroxide 12%, blauwpoeder en 2x potje verf. Was denk ik rond de €30 kwijt, bij de kapper 3x zoveel..

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:26

Ben ik dan de enige die het bij een kapper laat doen :P

Brego93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:34

Nee hoor, ik laat het ook door de kapper doen :j