Wauw
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sakura789 schreef:@gothico ik ben jou gaan volgen, doe je op Strava trouwens mee in de segmenten qua tijd met de rechtop fietsers?
Time2Tri schreef:Na de tweede ronde op de fiets ♀️ , ging het weer richting Copenhaven naar T2.
Daar werd de fiets door een vrijwilliger aangenomen .
Dit kende ik al van de wedstrijd in Kraichgau .
De rode wissel tas pakken , op het bankje de schoenen wisselen en lets go .
Langs de looproute was het meteen een feestje , muziek , cheering people everyhwere !
You never run allone ging hier op . Er was zelfs een “Rammstein” zone .
Vier rondjes moesten we lopen , per rondje kreeg je een gekleurd bandje.
Nu vind ik hardlopen in een hele triathlon best lastig , al helemaal als het niet helemaal vlak is .
Maar de eerste twee rondjes gingen best okay , daarna kreeg ik steeds krampen in mij kuit.
Lastig lopen als je daardoor geen controle meer over je voet hebt .Heb de laatste 20 km dus regelmatig moeten wandelen .
Maar dit ging al een stuk beter dan vorig jaar , en heb er dus dan ook een half uur korter over gedaan.
Maar al met al is hier nog verbetering mogelijk , met name denk ik aan de loophouding en looptechniek.
Tja ..en dan hoef je nog maar een paar meter tot je de rode loper op mag .
Dan realiseer je je dat je het gewoon weer hebt geflikt , het publiek trommelt fanatiek op de zijwanden van de hekken .
En dan …”Jeanette you are an Ironman “
Ik draai me om , kijk op het bord en zie 13:37:50 staan WTF …gewoon 2 uur van mijn tijd af .
Unbelieveble , so proud .
[ [url=m/pzsdZS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kybNtO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lwGsYF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qmv6mL.jpg]Afbeelding[/url] ]
IMAY1990 schreef:Dit kan een "beste stuurlui staan aan wal" opmerking zijn, maar als ik naar je foto's van het hardlopen kijk, zie ik je steeds iets naar beneden kijken. Geen idee of het met de kramp zou helpen om iets meer borst vooruit/denkbeeldig touwtje omhoog aan je borstbeen te lopen en je eigen coach heeft zonder twijfel het beste idee en de beste tips. Maar het was gewoon iets dat me opviel. Super gave foto's en gaaf verslag verder.
Time2Tri schreef:IMAY1990 schreef:Dit kan een "beste stuurlui staan aan wal" opmerking zijn, maar als ik naar je foto's van het hardlopen kijk, zie ik je steeds iets naar beneden kijken. Geen idee of het met de kramp zou helpen om iets meer borst vooruit/denkbeeldig touwtje omhoog aan je borstbeen te lopen en je eigen coach heeft zonder twijfel het beste idee en de beste tips. Maar het was gewoon iets dat me opviel. Super gave foto's en gaaf verslag verder.
Dat klopt idd , qua loophouding en techniek is er wel e.e.a. te halen .
Het probleem is hoe langer de run is , hoe meer ik in elkaar zak