Wat staat de hond er weer onwijs blij op Bootsiebob Goof, fijn dat de vakantie er nu is en je bijna naar Schotland gaat, je bent er duidelijk aan toe, lekker van gaan genieten straks ! Mooie foto's Noordje, jammer van de dode adders.
gaucho
Geplaatst: 18-04-26 12:16
Grappig om de verschillen tussen alle regio's te zien, in Italië waren de bomen al volledig in blad, bij Noordje lijkt het nog wel winter.
Heerlijk vooruitzicht Goof Schotland, ben heel benieuwd hoe jullie het gaan hebben.
Ik was vanochtend een klompenpad hardlopen, onder andere door de uiterwaarden van de IJssel. Daar is het normaal heel nat, maar dit voorjaar staat de IJssel erg laag en is het vrij droog.
Aaaaw Milo tussen de bloemetjes, leuk. Ik vind die geel/rode tulpjes erg mooi om te zien.
Gaucho lekker hardgelopen in een mooie omgeving. Droger dan normaal is op zich best weleens fijn…
boedjang
Geplaatst: 18-04-26 19:24
Haha milo plet de tulp, lekker uitje Goof wat super gezellig En shaddy heerlijk wandelen met de kleine Lizard beterschap Gaucho ziet er ook fijn uit Ik was mee naar paard en daarna waren we ( zij) in de tuin bezig . Later is zoonlief me nog gaan rondrijden
Max ook al met mooie bloemetjes achter hem. Is hij eigenlijk net zo lief als hij eruit ziet? En ook een beetje ondeugend?
Boedjang wat had jij mooi weer vandaag!
shaddy82
Geplaatst: 18-04-26 20:36
Leuk zeg, de kat in de bloemetjes
En Boedjang is weer samen met Lil "uitgelaten"
@Bootsiebob, ja Max is heel lief, alleen niet altijd tegen vreemde honden zeker niet als ze opdringerig doen. Ondeugend is hij ook wel, maar hij wordt wel echt een opaatje momenteel.
Hier staan ze er ook niet meer zo mooi bij. Gelukkig hebben we de foto’s nog.
Ik mis de oppashond nu al, hij is weer thuis
Opaatje Max, ik vind het zo’n leukerd
boedjang
Geplaatst: 18-04-26 21:16
Ah saai zonder oppas hond he bootsiebob Wij hadden even een mini buitje en daarna weer strak blauw. Ja blij dat ik mee mag, maar nu echt totaal gesloopt , mn pootjes doet flink zeer. Ik weet niet wat er precies zeer doet eigenlijk. Ik vermoed dat mn been wat opgezet wordt als ik m niet hoog hou,en dan gaat het gips strak om mijn enkel. Nou ja, zal er wel bij horen. SusanH trek jij t nog? Worden jullie paardjes goed verzorgd zonder jouw hulp?
Gezellig Shaddy. Jojo, hoe vinden de katten de kleine? Gaat alles goed? Susanh, hoop dat met jou ook alles goed gaat idd.
Vandaag met de honden gewandeld en lekker hardgelopen in het bos.
Yup. Koffie toe haha.
Faringo
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-26 15:09
Jullie hebben actief gewandeld zeg! Leuk om te zien lezen. Wij hadden gisteren een auto gehuurd dus wat rondgereden over het eiland. Vandaag een rustige dag bij het zwembad.
Haha bruine benen die krijg ik im ieder geval niet. Faringo prachtig En goof lekker bezig , prachtig plekje heb je toch Ik was mee op pad met mn man. Daarna mocht ik weer in de tuin spelen Lizard al opgeknapt?