Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Supervixen schreef:Horsii wat heerlijk met je hondjes!
Calipsolover ik vervang ze na ongeveer 1000km. Ik geloof het allemaal niet zo dat ze van een jaar in de kast liggen heel veel slechter worden, dat is echt verkooppraat. Tja als je het over 10 jaar in de kast hebt liggen is het misschien nog een ander verhaal.
Ik hou in mijn notities bij hoeveel km ik op alle loopschoenen loop. Met mijn favoriete trailschoenen doe ik ongeveer 8 maanden, dan zitten er wel 1000km op.
Supervixen schreef:Ja inderdaad goed om te trainen, technisch terrein kost veel meer energie, ook omdat je goed op moet letten waar je je voeten neerzet.
90 hoogtemeters noem ik nog bijna plat op 15km .
Met de social trail afgelopen zondag had ik 300hm in 14km . Veel heuvels hier in de buurt.
Ruiterpaden/mulle zandpaden die omhoog gaan, vind ik vaak killing.
Maar goed het ligt er maar aan voor welke trail je wilt inschrijven. Zo'n trail in Sint Anthonis is niet te vergelijken met eentje bij Berg en Dal natuurlijk.
Supervixen schreef:Ja inderdaad goed om te trainen, technisch terrein kost veel meer energie, ook omdat je goed op moet letten waar je je voeten neerzet.
90 hoogtemeters noem ik nog bijna plat op 15km .
Met de social trail afgelopen zondag had ik 300hm in 14km . Veel heuvels hier in de buurt.
Ruiterpaden/mulle zandpaden die omhoog gaan, vind ik vaak killing.
Maar goed het ligt er maar aan voor welke trail je wilt inschrijven. Zo'n trail in Sint Anthonis is niet te vergelijken met eentje bij Berg en Dal natuurlijk.