Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Supervixen schreef:Horsii wat heerlijk met je hondjes!
Calipsolover ik vervang ze na ongeveer 1000km. Ik geloof het allemaal niet zo dat ze van een jaar in de kast liggen heel veel slechter worden, dat is echt verkooppraat. Tja als je het over 10 jaar in de kast hebt liggen is het misschien nog een ander verhaal.
Ik hou in mijn notities bij hoeveel km ik op alle loopschoenen loop. Met mijn favoriete trailschoenen doe ik ongeveer 8 maanden, dan zitten er wel 1000km op.

Nu bij mijn huidige paar houd garmin de km's en hij geeft ook aan wat deze zouden mogen lopen. Ik weet nu al dat ik me daar niet aan ga houden want ze zijn al bijna op de helft en ik heb ze iets meer dan een maand.
)

had van te voren niet bedacht dat het zo zwaar zou zijn.
.
. Veel heuvels hier in de buurt.
Heb wel alles bijgelezen maar het is onmogelijk om nu op alles te reageren
Vooral je laatste foto is wel heel gaaf. Ik heb ook nog nooit een trail gelopen maar lijkt mij wel heel gaaf en afwisselend. Maar geen idee of ik dat mijn enkel wel kan. 
Supervixen schreef:Ja inderdaad goed om te trainen, technisch terrein kost veel meer energie, ook omdat je goed op moet letten waar je je voeten neerzet.
90 hoogtemeters noem ik nog bijna plat op 15km.
Met de social trail afgelopen zondag had ik 300hm in 14km. Veel heuvels hier in de buurt.
Ruiterpaden/mulle zandpaden die omhoog gaan, vind ik vaak killing.
Maar goed het ligt er maar aan voor welke trail je wilt inschrijven. Zo'n trail in Sint Anthonis is niet te vergelijken met eentje bij Berg en Dal natuurlijk.

niet hier in de buurt. Supervixen schreef:Ja inderdaad goed om te trainen, technisch terrein kost veel meer energie, ook omdat je goed op moet letten waar je je voeten neerzet.
90 hoogtemeters noem ik nog bijna plat op 15km.
Met de social trail afgelopen zondag had ik 300hm in 14km. Veel heuvels hier in de buurt.
Ruiterpaden/mulle zandpaden die omhoog gaan, vind ik vaak killing.
Maar goed het ligt er maar aan voor welke trail je wilt inschrijven. Zo'n trail in Sint Anthonis is niet te vergelijken met eentje bij Berg en Dal natuurlijk.
. 90hm is voor mij dus best veel, zeker icm met mul zand waarbij je 3stappen omhoog zet, en 2 terug zakt. 

Dus gewandeld. Dit weekend werken, maar dat betekent wel zo een flink stuk fietsen om de bus op te halen met 2 zware fietstassen, dus dan zit er in ieder geval weer iets van beweging in mijn lichaam. 

zie wel waar het schip zondag strandt.
verder nergens last van.
.
. Eens kijken of ik een mooie ultratrail kan lopen als het weer meezit.
, dus dat is een mooie uitdaging voor dit jaar 

Wat je zegt, misschien is het inderdaad wel gewoon fijn om twee paar loopschoenen te hebben en af te wisselen.
Maar idd mogelijks iets te zwaar ingezet. En wat je zegt over meer demping ga ik in mee, ik merk dat ik idd nu meer nood heb aan meer demping. Hoe lang geleden heb je je enkel gebroken?
Mij is toen er vocht in m'n knie zat ook verteld dat je zeker mag fietsen en lichte bewegingen maken omdat het juist kan helpen dus ik zou dat zeker aanraden. Hopelijk volgende week weer beter en kan je snel terug gaan lopen!
Weet dat het niet altijd goed kan gaan, maar ik vind het even heel vervelend en mis ergens mijn normaal ritme thuis. Gisteren wel weer gaan hiken, dus deze week iets van een 12km op de teller wat nog wel goed is voor een rustigere week.
welk trailvestje heb je gekocht?