Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muronia schreef:Hebben jullie ook ervaring met tatoeëren over een litteken? Ik heb bij mijn enkel al meer dan een jaar een zwart/blauwe plek dankzij een longeerlijn die daarin gesneden heeft. Ik vind het zo'n lelijke plek en het trekt niet verder weg dan dit (en nu valt het op de foto nog minder op dan in het echt moet ik zeggen):
[ [url=m/Q7osph.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu zou ik graag een tattoo erover willen laten zetten om er iets mooiers van te maken maar ik weet niet of zoiets wel kan en ook of het uit te houden is, want het is wel een litteken en nog altijd wat gevoelig als je erop drukt.
Danielleeee_ schreef:Wat leuk die cartoon hondjes![]()
Staan ze allemaal op dezelfde arm? Of is het niet op de arm?
Ollytje schreef:Danielleeee_ schreef:Wat leuk die cartoon hondjes![]()
Staan ze allemaal op dezelfde arm? Of is het niet op de arm?
Bedankt voor de leuke reacties.
ja 4 honden, 1 tinker, mijn eerste kat en er komen er in de nabije toekomst nog 7 katten bij , twee fjordjes en een grijze roodstaart..zoveel mogelijk op mijn rechterarm en door naar schouder. Allemaal in Cartoon/ new skool.
Ollytje schreef:Vandaag een lange zit, mijn vier honden ook in cartoon laten zetten... heel blij mee...tis nog wel erg bloederig.
[ [url=m/m6gJRW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rjkUND.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NyRcjk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W8rlUe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Melissa0304 schreef:Wat zijn die hondjes leuk gedaan! Ik was zaterdag in londen en heb daar mijn hondje op mijn arm laten zetten, foto onder second skin en lastig normaal te maken maar vind m gaaf[ [url=m/rTjCia.jpg]Afbeelding[/url] ]
jesito schreef:Ollytje schreef:Vandaag een lange zit, mijn vier honden ook in cartoon laten zetten... heel blij mee...tis nog wel erg bloederig.
Super leuk deze. Ik ben zelf meer een black and grey, maar deze vind ik super leuk.
cinniz123 schreef:Ik denk dat het ook aan je instelling ligt?
Ik heb er nooit geen problemen mee om 7/8 uur te zitten maar ik heb 1 dag gehad dat ze langer doorging dan 18.00 en toen viel het ook ineens tegen omdat ik dacht al klaar te zijn.
Ik heb overigens als ik ongesteld ben ook minder hoge pijngrens als anders.