[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pepperrr

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 18:56

Oh wat schattig!

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 19:12

Muronia schreef:
Hebben jullie ook ervaring met tatoeëren over een litteken? Ik heb bij mijn enkel al meer dan een jaar een zwart/blauwe plek dankzij een longeerlijn die daarin gesneden heeft. Ik vind het zo'n lelijke plek en het trekt niet verder weg dan dit (en nu valt het op de foto nog minder op dan in het echt moet ik zeggen):
[ [url=m/Q7osph.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu zou ik graag een tattoo erover willen laten zetten om er iets mooiers van te maken maar ik weet niet of zoiets wel kan en ook of het uit te houden is, want het is wel een litteken en nog altijd wat gevoelig als je erop drukt.

Nog steeds gevoelig als je erop drukt? Ben je veel met het litteken in de zon gekomen (toen het nog 'vers' was)?

Ze raden aan om littekens minimum een jaar te laten 'helen'. En volgens mij hoort het er ook bij dat het litteken dan ook niet meer gevoelig is, anders is het volgens mij niet volledig genezen.

Is de blauwe/donkerdere huid ook litteken? Ik zie enkel een klein 'streepje'. Dat streepje lijkt me op zich niet per se een probleem aangezien het er niet zo diep/breed uitziet. Je zou best gewoon eens naar een tattoo artist kunnen sturen met deze vraag + foto. Zij hebben er waarschijnlijk een beter oordeel over. :)

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 20:40

Wat leuk die cartoon hondjes <3 :D

Staan ze allemaal op dezelfde arm? Of is het niet op de arm? :P

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 20:59

Oh die hondjes <3

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 21:30

* komt even onder mee lees steen vandaan *

Littekens kunnen lang zeer blijven doen. Mijne al 6 jaar ( wel groter en dieper ed, maar toch)
Denk ook niet dat ik daar ooit een tattoo over zou verdragen. Zou het heel graag willen maar ga ik nooit trekken :+

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 21:55

Wat zijn die hondjes leuk gedaan! Ik was zaterdag in londen en heb daar mijn hondje op mijn arm laten zetten, foto onder second skin en lastig normaal te maken maar vind m gaaf :D Afbeelding

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 21:57

Ik heb heel wat littekens ( :') ) maar ze doen toch echt niet zomaar pijn. Of bedoel je enkel pijn bij aanraking?
Mijn littekens hebben zeker vier jaar lang de zon niet gezien. Toen ik voor het eerst in de zon kwam met mijn benen deze vakantie begonnen ze plots wel pijn te doen, ondanks dat ik ze regelmatig insmeerde met factor 50.

Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe diep het litteken is, of de huid errond trekt etc. Bij mij deden de littekens net boven mijn knie pijn aangezien het diepere littekens zijn en de huid daar natuurlijk uit moet kunnen rekken. Van mijn andere littekens had ik weinig last.

Vandaar mijn vraag over de zon, want dat kan de genezing van je litteken echt 'verpesten'.
Het kan natuurlijk ook dat er een zenuw(tak) vast zit onder het litteken.

Mooie tattoo hierboven!

Ollytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 22:01

Danielleeee_ schreef:

Bedankt voor de leuke reacties.

ja 4 honden, 1 tinker, mijn eerste kat en er komen er in de nabije toekomst nog 7 katten bij , twee fjordjes en een grijze roodstaart..zoveel mogelijk op mijn rechterarm en door naar schouder. Allemaal in Cartoon/ new skool.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 22:08

Mooi Melissa! Ben benieuwd naar een "goede" foto.

Vrijdag deze olifantenkop laten zetten, ook nog onder saniderm.
Afbeelding

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 22:23

Ollytje schreef:
Danielleeee_ schreef:

Bedankt voor de leuke reacties.

ja 4 honden, 1 tinker, mijn eerste kat en er komen er in de nabije toekomst nog 7 katten bij , twee fjordjes en een grijze roodstaart..zoveel mogelijk op mijn rechterarm en door naar schouder. Allemaal in Cartoon/ new skool.

Ohhh wat gaaf zeg! Echt een heel tof idee :D

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 23:07

Connie schreef:
Mooi Melissa! Ben benieuwd naar een "goede" foto.

Vrijdag deze olifantenkop laten zetten, ook nog onder saniderm.
[ [url=m/gOoYgE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze is ook gaaf zeg! Ja ikzelf ook benieuwd.. nooit geweten hoe lastig het is om een tattoo normaal op de foto te krijgen :')

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 23:50

Oh die hond .... Wauw!
Benieuwd hoe die er straks uit ziet.

Littekens kunnen zeker wel pijn blijven doen hoor.
prutsmuts littekens van jaren terug die vooral bij kou ineens steken kunnen geven bijvoorbeeld

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 02:37

Ik denk dat je met je litteken best even naar een shop gaat en daar advies vraagt. Zij weten er meer van dna wij en zij kunnen irl ook beter oordelen dan van een foto :j

Leuke tattoos komen er weer voorbij! <3

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 06:08

Ollytje schreef:
Vandaag een lange zit, mijn vier honden ook in cartoon laten zetten... heel blij mee...tis nog wel erg bloederig.

[ [url=m/m6gJRW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/rjkUND.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/NyRcjk.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/W8rlUe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super leuk deze. Ik ben zelf meer een black and grey, maar deze vind ik super leuk.

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 07:38

Die cartoon hondjes en de hond van Melissa0304 <3 super schattig!

Ik heb gister ook weer twee kleintjes laten zetten met mijn beste vriendin:

Afbeelding
Afbeelding

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 08:45

Melissa0304 schreef:
Wat zijn die hondjes leuk gedaan! Ik was zaterdag in londen en heb daar mijn hondje op mijn arm laten zetten, foto onder second skin en lastig normaal te maken maar vind m gaaf :D [ [url=m/rTjCia.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh wauw deze ziet er zelfs zo al supermooi uit, ben echt benieuwd hoe ie er geheeld uit ziet dalijk!

In de stijl van dat olifantje zou ik nog wel een schildpad op mijn voet willen :D

Ollytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 18:04

jesito schreef:
Ollytje schreef:
Vandaag een lange zit, mijn vier honden ook in cartoon laten zetten... heel blij mee...tis nog wel erg bloederig.

Super leuk deze. Ik ben zelf meer een black and grey, maar deze vind ik super leuk.

wat een leuk compliment, dankjewel. Ik ben zelf ook meer van de black and grey trouwens...maar er stonden al twee in kleur, en vond het wel gaaf om de stijl door te zetten...

respect voor de mensen die 6 uur of langer zitten voor een tattoo trouwens, deze vier duurde bijna vijf uur en dan word het al een stuk minder prettig om te voelen. doe t ook niet weer haha, twee of max drie per keer voor mij wel genoeg.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 19:16

Ik denk dat het ook aan je instelling ligt?
Ik heb er nooit geen problemen mee om 7/8 uur te zitten maar ik heb 1 dag gehad dat ze langer doorging dan 18.00 en toen viel het ook ineens tegen omdat ik dacht al klaar te zijn.
Ik heb overigens als ik ongesteld ben ook minder hoge pijngrens als anders.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 21:46

cinniz123 schreef:
Ik denk dat het ook aan je instelling ligt?
Ik heb er nooit geen problemen mee om 7/8 uur te zitten maar ik heb 1 dag gehad dat ze langer doorging dan 18.00 en toen viel het ook ineens tegen omdat ik dacht al klaar te zijn.
Ik heb overigens als ik ongesteld ben ook minder hoge pijngrens als anders.

Denk dat het meer ligt aan hoeveel je lichaam tolereert, hoe hard de hand van je artiest is, je hormonen, black and grey of kleur, lijnen of schaduwen, welke plek het is etc.

Kan op mijn armen heel veel hebben, maar na 3 uur op mijn rug/billen was mijn lichaam er echt klaar mee. Was spierwit en enorm aan het shaken. Dan kan ik wel ingesteld zijn op 8 uur, maar dat maakt dan niet zoveel uit.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 08:12

Denk idd dat het erg afhangt van verschillende factoren. Ook merkte ik dat ik bij mijn eerste dagsessie het veel beter trok dan bij mijn laatste. Denk dat als je vaker na mekaar lange sessies hebt je lijf er ook gewoon sneller klaar mee is. Laatste keer heb ik echt van 13u tot 18u30 gestorven op de tafel.

De cartoonstijl is keileuk, niet voor mij, maar echt cute!

Hier nog 2 weken wachten voor mijn volgende zit, ze denkt 2u per vlinder nodig te hebben, dus dan zouden we er op een halve dag mee klaar zijn, help me dat duimen, zowel lichamelijk als financieel. Zo n grote tattoos kan niet in je kouwe kleren zitten financieel, als het jaar om is zit ik op bijna 4000euro...das een vakantie extra volgend jaar :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 19:28

Mijn instelling is het zeker niet, ik heb 26 uur geprobeerd een baby uit mijn lijf te krijgen maar ik kan toch écht niet meer dan 3 uur getattooeerd worden, op geen enkele plek, ook als ik er niets van voel, mn sleeve was easy peasy maar na 3 uur ga ik rillen, krijg ik koorts, word spierwit, misselijk, duizelig etc. mijn lichaam doet er dan alles aan om het te stoppen.

Grote tattoo's hebben bij mij dus enorm veel sessies nodig maar mijn artiest weet t ook, dat is wel fijn.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 20:44

Vrijdag ga ik mijn tattoo laten zetten bij Amanda.
Ik ben heel benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien ( heb wel 2 ideeen in mijn hoofd) en hoe de pijn is. Na 13 jaar ben ik dat vergeten haha

Womble

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 11:39

Ik heb bij blackbear flashwork van lena laten zetten.
Het is super mooi geworden :)

Afbeelding

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 11:42

Womble schreef:
Ik heb bij blackbear flashwork van lena laten zetten.
Het is super mooi geworden :)

[ [url=m/S5Kafe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die is gaaf!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 11:47

Oh die zag ik op insta. Mooi!