Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Geen andere wikkel The Cat??? Er zit nu een transparant label op. Of nu? Wij hebben 'm pas voor het eerst.
Cheetahfan schreef:En Vera wat een leuke foto's! En je ziet er idd goed uit!Wil je echt nog terug naar de 63 kilo? Ik vind je nu eigenlijk ook al heel slank!
Annikoe schreef:Waauw wat zie jij er goed uit Veraa!
Janine1990 schreef:Ach, allemaal gedoe met huis kopen, hypotheek etc. etc.
Het is me nog niet zo gegund zeg maar![]()
Ik had alles in kannen en kruiken, tot mijn opdrachtgever (ben uitzendmedewerker) besloot mij te willen aannemen. Dat betekent dat een perspectiefverklaring (voor flexwerkers om een hypotheek aan te vragen) niet geldig is. Dan heb ik een werkgeversverklaring en intentieverklaring nodig om genoeg geld te krijgen. Opdrachtgever/toekomstig werkgever wil geen intentieverklaring geven, omdat ze dan het gevoel hebben dat ze liegen. Maar zonder intentieverklaring, kan ik zeker 40.000 euro minder lenen omdat ik eerder verkeerde keuzes heb gemaakt. (gewerkt voor veel te weinig loon, voor een HBO diploma dan)
Lust jij geen peanutbutter clutter cookie core van BJ???
Cheetahfan schreef:Ik vind je dagje nu best mager hoor haha! Op de mac na dan.Welke film ga je?
IMANDRA schreef:Naja ik vind het zo gek dat ze dan geen intentieverklaring willen doen, maargoedsucces. Komt uiteindelijk allemaal goed!
jaimy10 schreef:Hebben jullie die magioni pizza bodem wel is gegeten? Ik ga hem morgen eten hij past precies in me schema en macros.. Ben benieuwd of het lekker is. Want ik ken mezelf iedereen gaat gourmetten met te veel ongezond maar mega lekker, dus als mijn eten niet lekker is neig ik snel naar het ''ongezonde''
Cheetahfan schreef:Pfff, ik heb daar helemaal geen verstand van dus kan er ook niets zinnigs over zeggen.jaimy10 schreef:Hebben jullie die magioni pizza bodem wel is gegeten? Ik ga hem morgen eten hij past precies in me schema en macros.. Ben benieuwd of het lekker is. Want ik ken mezelf iedereen gaat gourmetten met te veel ongezond maar mega lekker, dus als mijn eten niet lekker is neig ik snel naar het ''ongezonde''
Jaaaa, is heerlijk!Als je hem gewoon lekker belegd proef je eigenlijk geen verschil. Ik had hem laatst gegeten met tomatenpuree, gerookte kip, kruiden, champignons, ui, spinazie, tomaat en geitenkaas.