Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jaimy10

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 08:52

Ja hahaha, ik heb een chronische blaasontsteking en wat last van me nieren dus ik moest veel eten wat vochtafdrijvend was. Maar vind bleekselderij zoooo vies, dus dacht maak t beetje aannemelijke :Y)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 08:54

Ooh echt? Dat is zoooo lekker joh!
Maar ja, ik heet natuurlijk niet voor niets Janine-Knien... :+

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 08:58

Janine1990 schreef:
Geen andere wikkel The Cat??? Er zit nu een transparant label op. Of nu? Wij hebben 'm pas voor het eerst.

Hmm, misschien hebben ze er over gekeken dan. Goh, ik merk dat in de Belgische supermarkten pindakaas niet zo geweldig verkocht wordt, en daar heb je dan de standaard merken zoals calvé ofzo, maar weinig keuze. En AH is niet zo super dik verspreidt, en als er dan 1 is dan sluit hij weer :/

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 09:00

Pindakaas met hagelslag :9 net m&ms met pinda, maar dan geschikt voor brood :D nu heb ik trek :')

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 09:05

Ik heb echt nog nooooit pindakaas gegeten.
Ja de lunch gisteren was echt lekker maar ook gewoon echt zoveel dat ik met een soepje s avonds gewoon genoeg had.

Ik doe om te zoeten - nadat hij uit de microgolf is - beetje honing in de havermout.
Maar ik zit dan ook al drie dagen aan de thee/ melk met honing vanwege zere keel.
Vandaag ook nog beginnen snotteren. Bleeeeergh.

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 09:11

Hoezo spannend dagje Janine? :)
Optiwolk: nooit pindakaas? Hoe dan? :oo

Ik vind pindakaas echt heel lekker! Maar dan wel gewoon de pure notenpasta, niet zo'n creamy/zoete versie, en dan alleen op brood haha. Niet in ijs of chocola. :r
Terwijl ik pinda's met chocolade wel lekker vind :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 09:18

Ach, allemaal gedoe met huis kopen, hypotheek etc. etc.
Het is me nog niet zo gegund zeg maar :')

Ik had alles in kannen en kruiken, tot mijn opdrachtgever (ben uitzendmedewerker) besloot mij te willen aannemen. Dat betekent dat een perspectiefverklaring (voor flexwerkers om een hypotheek aan te vragen) niet geldig is. Dan heb ik een werkgeversverklaring en intentieverklaring nodig om genoeg geld te krijgen. Opdrachtgever/toekomstig werkgever wil geen intentieverklaring geven, omdat ze dan het gevoel hebben dat ze liegen. Maar zonder intentieverklaring, kan ik zeker 40.000 euro minder lenen omdat ik eerder verkeerde keuzes heb gemaakt. (gewerkt voor veel te weinig loon, voor een HBO diploma dan)

Lust jij geen peanutbutter clutter cookie core van BJ??? :oo

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 09:25

Cheetahfan schreef:
En Vera wat een leuke foto's! En je ziet er idd goed uit! :) Wil je echt nog terug naar de 63 kilo? Ik vind je nu eigenlijk ook al heel slank!

De foto vertekend wel een beetje hoor vind ik, maar ik heb best wel lovehandels die ik heel graag kwijt zou willen & nu heb ik ook best wel een buikje dus zou fijn zijn als die weg gaat :D

Annikoe schreef:
Waauw wat zie jij er goed uit Veraa!

Dankjewel! :o

Oh ik ben echt verslaafd aan pindakaas & met hagelslag of met nutella er bij is het zo lekker <3

Mijn lijstje van gisteren is een beetje gek want heb alweer om rare tijdstippen gegeten
O: Banaan
T/L: 2 rijstwafels met speculoospasta
L: 1 tosti van 2 volkorenboterhammen 1 plakje kaas en 1 plakje kipfilet uit de pan met chilisaus
T: Appel
A: Loempia & 3 kleine pannekoekjes (mix gemaakt van 1 ei, water en wat bloem) 1 met nutella <3 & 2 met poedersuiker
T: Halve zak pombeer chips en 5 tucjes :Y)

B: 1 paard een rondje van 40 minuten zonder zadel buiten gereden & 1 pony 40 minuten in de bak gereden

Niet echt een net lijstje maar even gevierd met mezelf dat al m'n interviews voor m'n scriptie er op zitten & dat mijn enquête eindelijk uit is gezet na veel problemen *\o/* *\o/* (goed excuus :') )

Vandaag ook een druk dagje, nu bezig met m'n interviews uittypen (wat een rot werk zeg). Om 10 uur het zomerhuis schoon gaan maken dus daar wel een uurtje mee bezig & om 13 uur gaan werken op de strandtent tot ?

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 10:06

Ik ben Belg _O-
Waar het verstand begint eindigt pindakaas O:)
Grapjeeeee

Vind zoute pindanootjes als borrelhapje echt heerlijk maar op de boterham? Kweenie hoor.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 10:10

Optiwolk schreef:
Ik ben Belg _O-
Waar het verstand begint eindigt pindakaas O:)
Grapjeeeee

Vind zoute pindanootjes als borrelhapje echt heerlijk maar op de boterham? Kweenie hoor.

Ik ook, maar op een boterham valt het best te eten :D En borrelhapjes zijn idd ook best lekker ;) :D

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 10:12

Blegh pindakaas. Bij de gezondheidswinkel/natuurwinkel hebben ze vaak wel die 100% pinda's pindakaas trouwens.

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 10:21

Aah dat is wel balen Janine :(:) Hopelijk gaat het toch lukken!
Haha nooit gehad! B&J is zo duur. :oo

Vera: Aah wat fijn dat het erop zit! :D Ja, interviews uittypen is echt heel naar. :') Notuleren op zichzelf is gewoon al niet leuk.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 10:36

Janine1990 schreef:
Ach, allemaal gedoe met huis kopen, hypotheek etc. etc.
Het is me nog niet zo gegund zeg maar :')

Ik had alles in kannen en kruiken, tot mijn opdrachtgever (ben uitzendmedewerker) besloot mij te willen aannemen. Dat betekent dat een perspectiefverklaring (voor flexwerkers om een hypotheek aan te vragen) niet geldig is. Dan heb ik een werkgeversverklaring en intentieverklaring nodig om genoeg geld te krijgen. Opdrachtgever/toekomstig werkgever wil geen intentieverklaring geven, omdat ze dan het gevoel hebben dat ze liegen. Maar zonder intentieverklaring, kan ik zeker 40.000 euro minder lenen omdat ik eerder verkeerde keuzes heb gemaakt. (gewerkt voor veel te weinig loon, voor een HBO diploma dan)

Lust jij geen peanutbutter clutter cookie core van BJ??? :oo

Jouw opdrachtgever heeft dan het hele doel van een 'intentieverklaring' niet begrepen volgens mij :)): "Een intentieverklaring is een verklaring van een partij omtrent een bedoeling."
Dus als ze jou willen aannemen is een intentieverklaring juist het goede, en liegen ze dus niet maar zeggen ze gewoon iets te gaan doen.. Stomme opdrachtgever heb je! M'n vriend z'n baas deed daar helemaal niet moeilijk over destijds..

Mijn dag is een beetje gek haha, ik heb de halve dag experimenten staan dus de hele tijd in de weer, maar vanavond gaan m'n vriend en ik een biosje pakken en bij de mac eten. Maar ik wil ook weer niet mager eten nu, want anders heb ik geen energie voor m'n experimenten. Lekker weekje dus _O-. Ga niks afvallen verwacht ik, haha.

O: 130gr skyr + 40gr weetabix + 10gr pure hagelslag
L: 4x Bolletje cracker + 48gr kipfilet + 80gr hummus
A: MacDonalds :D.

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 10:39

Ik vind je dagje nu best mager hoor haha! Op de mac na dan. :) Welke film ga je? :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 10:42

Ach ja, ik vind het ook maar stom. Maar ze zijn waarschijnlijk bang dat ze iets verplicht zijn aan een hypotheekverstrekker of aan mij, na afloop contract. Dus tsjah...
Leidinggevende begrijpt tevens niet waarom ik 'ineens' een huis wil kopen. Terwijl ik er al meer dan een jaar mee bezig ben :')

Nouja, oude opdrachtgever heeft weer vacatures staan, dus ik heb even een balletje opgegooid bij het uitzendbureau. Moet toch iets van leverage hebben maandag bij mijn leidinggevende :P

Hypotheekadviseur was ook verbaasd, die had nog nooit een bedrijf meegemaakt die die verklaring niet wilde geven :+ Zelfs bij nieuw in dienst.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 11:01

Cheetahfan schreef:
Ik vind je dagje nu best mager hoor haha! Op de mac na dan. :) Welke film ga je? :D

Haha ja tot nu toe 1000kcal, maar met mac ga ik toch wel aan 2000+ zitten haha. Waarschijnlijk beauty & the beast of zo, maar staat nog niks vast!

@janine: ze zijn niks verplicht idd, het is gewoon een indicatie van dat ze je in dienst willen nemen. Mochten ze er alsnog vanaf zien zit jij met de problemen volgens mij, niet zij (hoe stom dan ook).

"Als een document intentieverklaring genoemd wordt, maar partijen maken onderlinge afspraken dan is in juridisch opzicht sprake van een overeenkomst."

Lijkt me dan ook geen goed teken als ze je die niet willen verstrekken? Dan zou ik idd rond gaan kijken voor andere opties.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 11:11

Ik ben wel een beetje benieuwd naar BatB! Wil Tarzan (van vorig jaar) ook nog graag zien.

Nou geen goed teken, ik weet het niet. Ik weet natuurlijk dat het contract dat ze me aanbieden tot het eind van het jaar is. Eventueel is er een verlenging mogelijk, maar ik zou in dienst komen om iemand tijdelijk te vervangen. Hier krijg ik ook best wel kansen om mezelf te laten zien en wat ik waard ben, dus dat is ook positief. Alleen de collega's zijn niet per se allemaal positief zeg maar. Veel oud-ambtenaren, rond pensioen. Enorm bureaucratisch, waar ik me vreselijk aan kan storen.
En ik had een collega die me vreselijk liep af te zeiken en te veroordelen op het feit dat ik nog thuis woon :') Er word daarbij ook vreselijk veel geroddeld, dus je kan je voorstellen dat het niet de leukste organisatie is waar ik ooit heb gewerkt. Het kan echter ook veel slechter...
Tel daarbij op de onzekerheid qua dienstverband, 50km enkele reis en een benzine auto...

Dan vind ik het ook niet erg om aan het eind van het jaar een andere baan te moeten zoeken, mits ik een huis heb ;) Dat heeft nu gewoon mijn prioriteit.

Hier kreeg ik ook de tip te gaan bedenken wat ik nu wil met mijn 'carrière', wanneer ik hier in dienst ga, gaan ze me helpen met testen e.d. Dus dat is niet verkeerd natuurlijk.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 11:16

Naja ik vind het zo gek dat ze dan geen intentieverklaring willen doen, maargoed :P succes. Komt uiteindelijk allemaal goed!

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 11:30

Hebben jullie die magioni pizza bodem wel is gegeten? Ik ga hem morgen eten hij past precies in me schema en macros.. Ben benieuwd of het lekker is. Want ik ken mezelf iedereen gaat gourmetten met te veel ongezond maar mega lekker, dus als mijn eten niet lekker is neig ik snel naar het ''ongezonde'' :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 11:30

IMANDRA schreef:
Naja ik vind het zo gek dat ze dan geen intentieverklaring willen doen, maargoed :P succes. Komt uiteindelijk allemaal goed!

Oooh ga ik ook wel vanuit, maar het is wel een domper hoor.
Zou het bijna idioot noemen hoe het allemaal gaat de laatste maanden _O- Alsof ik gewoon wordt tegengewerkt _O-

Aanvraag perspectiefverklaring heeft meer dan 2 maanden geduurd :') Waarbij ik eerst nog een paar mailtjes (per ongeluk!) krijg dat het bij voorbaat al is afgewezen omdat ik te weinig dienstweken had (alleen laatste opdracht gerekend, want eerste was detachering). Moest ik ze dat eerst aan het verstand peuteren :') Nou prima, vervolgens krijg ik een mail dat alles is gecanceld om dat de gegevens niet compleet zijn???? Daar weer achteraan.
Daarna hoor ik weken niets en wordt er weer gecanceld, want de documenten zijn niet verzonden. Blijkt dat ze de documenten die mijn intercedent moet opsturen niet bij haar zijn aangekomen omdat ze het e-mailadres verkeerd hebben ingevoerd :+

Toen dat in de molen zat, kreeg ik dus dat aanbod van een contract hier. Weer alles in de war, bericht dat alles weer is gecanceld omdat mijn contract afloopt per 30 april. Een dag later krijg ik een mail dat de perspectiefverklaring is goedgekeurd en opgestuurd. Daar geloofde ik al niets meer van _O- Maar hij was er dus echt... Twee dagen later :+

Nouja en dan zijn er nog wat dingetjes die toch wel een vreemde samenloop van omstandigheden creëren, waardoor ik denk: Moet ik überhaupt een huis gaan kopen?

Maar zover ben ik nog steeds alleen, heb ik hier zolang voor gewerkt, dus nu wil ik het ook. Al woon ik er maar een half jaar :') Bovendien is huren toch dief zijn van je eigen portemonnee hier. :oo

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 11:36

Pfff, ik heb daar helemaal geen verstand van dus kan er ook niets zinnigs over zeggen. :))

jaimy10 schreef:
Hebben jullie die magioni pizza bodem wel is gegeten? Ik ga hem morgen eten hij past precies in me schema en macros.. Ben benieuwd of het lekker is. Want ik ken mezelf iedereen gaat gourmetten met te veel ongezond maar mega lekker, dus als mijn eten niet lekker is neig ik snel naar het ''ongezonde'' :=

Jaaaa, is heerlijk! <3 Als je hem gewoon lekker belegd proef je eigenlijk geen verschil. Ik had hem laatst gegeten met tomatenpuree, gerookte kip, kruiden, champignons, ui, spinazie, tomaat en geitenkaas. :9

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 11:37

Cheetahfan schreef:
Pfff, ik heb daar helemaal geen verstand van dus kan er ook niets zinnigs over zeggen. :))

jaimy10 schreef:

Jaaaa, is heerlijk! <3 Als je hem gewoon lekker belegd proef je eigenlijk geen verschil. Ik had hem laatst gegeten met tomatenpuree, gerookte kip, kruiden, champignons, ui, spinazie, tomaat en geitenkaas. :9

Hmm dan ga k het toch wagen. Ik had idd tomatenaus gehaald, geitenkaas, tonijn, ui wat mais <3

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 11:39

Is dat die bloemkoolbodem dan?

Jouw pizza klinkt heerlijk Cheetah! :~
Wij eten vanavond bruine bonen. ikke met stroopjus :')
En kip, ipv spekjes...

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 11:44

Jaa is lekker hoor die pizza bodem! Ik vond hem zelf wel wat dik, hou meer van dunne pizza bodems <3

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 11:47

V_eraa schreef:
Jaa is lekker hoor die pizza bodem! Ik vond hem zelf wel wat dik, hou meer van dunne pizza bodems <3

Ik vind alle pizzas lekker dik dun maakt niet uit :')
Haha, echt ik lust alles mmmm. Nou ik ben benieuwd ga m zeker proberen!