Whis_Serada schreef:Ik ging over naar een digitale en plop gratis er wat bij gekregen whahah.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, maar bij mij is het meer YOLT: You only live twice... Ik ben al bezig aan mijn tweede leven en waarom hier dan niet gewoon van genieten zo lang het nog kan.
. Wil volgende week eigenlijk 3 sessies van 15 banen doen met pauze van 5 minuten ertussen. Moet het wel echt opbouwen ook voor mijn schouderblessure.

Iedereen staat wel eens even stil. Hoe lang blijf je nu op gewicht? Aleeneh schreef:Niet opgevenIedereen staat wel eens even stil. Hoe lang blijf je nu op gewicht?
Ik vind het ook frustrerend, sta soms weken aan een stuk stil... maar dan toch ineens is er dan weer wat af en dan gaat het weer. Ben benieuwd wat je dietiste te zeggen heeft.
Maar ik sta al wéken stil, blijf schommelen tussen 80-82. Het is echt demotiverend, heb wel een eetpatroon en beweeg patroon waar ik mij goed bij voel maar mijn lijf is er nu teveel aangewend denk ik
Kan volgens mij best. Soms verandert je lichaam ook zonder dat je gewicht verliest, he, met de aanmaak van spieren bijvoorbeeld. Aleeneh schreef:Ik sta soms ook weken stilKan volgens mij best. Soms verandert je lichaam ook zonder dat je gewicht verliest, he, met de aanmaak van spieren bijvoorbeeld.
Argh en ik word er zoooo unhappy en gedemotiveerd van!
Kijken wat voor jezelf werkt en aanpassen daaraan. Voor mij werken bepaalde dingen heel goed waar anderen vast weer niet aan moeten denken. Zo heeft iedereen zijn voorkeuren en is elk lichaam anders. Enneh, je ziet er fantastisch uit hoor, dus even stilstaan is niks mis mee
Dat je stilstaat is sowieso denk ik wel een teken dat je weer gezond in je lichaam zit
bedankt meiden! Ben benieuwd wat de diëtiste er van vind, maar misschien moet ik gewoon is accepteren dat het nu allemaal niet meer zo snel gaat helaas... 
. Maar misschien is meer bewegen gewoon wel goed, ik ga denk ik gewoon lekker op de hometrainer fietsen dat is iets wat goed lukt, en wandelen natuurlijk
Ik ben er ook echt een stuk fijner van in m'n vel gaan zitten. 

Mandy517 schreef:Ik snap dat je er een beetje gedemotiveerd door raakt Madeira, maar kijk eens naar wat voor 'n prestatie je al hebt verricht, en je blijft nu op gewicht! soms schommel je een kilo, maar dat is helemaal niet erg.
Misschien moet je eens proberen om het hele afval gedoe met rust te laten, wie weet gaan er vanzelf dan nog een paar kilootjes af als je er niet zo heel bewust mee bezig bent!![]()
Weet niet of het helpt hoor
Zo moeilijk om het los te laten, maar wil zo graag nog wat kwijt en dat lukt dan niet en grrr
Kan er echt slecht tegen, weekje stilstaan oke, maar nu sta ik al weken stil geloof ik.