Zit wel te denken aan een dip-dye, maar ik twijfel te veel om zo'n stap te nemen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Ik gebruik al een tijdje wel juist hele verzorgende shampoo omdat ik m'n haar verpest heb, maar je zou eens kunnen kijken naar een andere slag Syoss. Shampoos die wit en 'melkig' van kleur zijn zijn vaak erg verzorgend, shampoos zonder kleur met meer een 'gel'-consistentie hebben zijn vaak beter voor volume.
In mijn ervaring loont het wel echt om te investeren in goede shampoo. Ik vind het spul van John Frieda erg fijn, Guhl heeft ook goede shampoo. Ik gebruik Aussie, die hebben ook een lijn voor meer volume.
sureido schreef:Tessa_93 schreef:Mijn haar word al jaren geblondeerd bij de kapper en er zit Idd een gele toon overheen. Ik ben al een paar keer heen geweest om het zo wit te maken maar de kleur komt steeds hetzelfde uit dus ben nog geen stap verder gekomen, en leg toch steeds 180 euro neer. Ik gebruik nu Fudge zilvershampoo tegen die gele toon eroverheen. Dat verdwijnt wel steeds meer maar wil het in zn geheel lichter hebben.
Ben er nu wel een beetje klaar mee en zou het nu zelf wel willen proberen. Ik ben alleen erg gehecht aan mn lange lokken. Ben van nature donker blond
De producten van bovenstaand filmpje heb ik wel al in huis..
Ik heb dat ook, vooral bij mijn aanzet, komt bij mij omdat ik gewoon een warme aanzet heb en daardoor word het daar gelig en ik heb ook donkerblond haar van natura.
Ik gebruik zilvershampoo en laat dat 1x per week echt heel lang (hele dag of nacht) intrekken, dat helpt bij mij. Ik heb asblond haar trouwens haha
Yasmine schreef:Tessa_93 schreef:Mijn haar word al jaren geblondeerd bij de kapper en er zit Idd een gele toon overheen. Ik ben al een paar keer heen geweest om het zo wit te maken maar de kleur komt steeds hetzelfde uit dus ben nog geen stap verder gekomen, en leg toch steeds 180 euro neer. Ik gebruik nu Fudge zilvershampoo tegen die gele toon eroverheen. Dat verdwijnt wel steeds meer maar wil het in zn geheel lichter hebben.
Ben er nu wel een beetje klaar mee en zou het nu zelf wel willen proberen. Ik ben alleen erg gehecht aan mn lange lokken. Ben van nature donker blond
De producten van bovenstaand filmpje heb ik wel al in huis..
Ben je al bij een andere kapper geweest? Want eerlijk gezegd, als een deskundige kapper het niet kan, ligt het misschien eerder aan je haar dan aan de kapper en zou ik er niet noodzakelijk op rekenen dat jij er als leek meer van kan.
Hoe wit je je haar ook verft, ze hebben mij altijd verteld dat het warme/gelige pigment na een tijd steeds weer bovenkomt. Dus dat moet je sowieso blijven onderhouden. Ik heb spierwit haar gehad dat nadat ik van de kapper kwam helemaal wit was, maar na een paar weken weer gelig. Daarom moet je zilvershampoo sowieso regelmatig blijven gebruiken.
Yasmine schreef:Kan het niet aan andere dingen liggen? Anticonceptie, hormonen, stress, je voeding?
Lous schreef:Moest ik net bij de Kruidvat zijn en wat staat daar?
Juist de L'Oréal Colorista.
Van de wash out waren alle roze tinten al weg, alleen de rode stond er nog.
Ik heb de laatste Lila meegenomen.
Morgen uitproberen. Ben benieuwd