Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynnepinny schreef:Anderen die ook een ontregelde cyclus hadden na het coronavaccin? Ik was 9 dagen te vroeg ongesteld een paar dagen na m'n tweede prik, wat me echt nog nooit is overkomen. Ik weet dat het een symptoom kan zijn, maar vond het toch bijzonder.
Lynnepinny schreef:Anderen die ook een ontregelde cyclus hadden na het coronavaccin? Ik was 9 dagen te vroeg ongesteld een paar dagen na m'n tweede prik, wat me echt nog nooit is overkomen. Ik weet dat het een symptoom kan zijn, maar vond het toch bijzonder.
Schemerdier schreef:Kyleena, is dat na 3 of na 5 jaar? Ik ben ook bang het te vergeten. Zit er nu 2 jaar in. Denk ik.
Majabeestje schreef:Ik ben 2 weken geleden gestopt met de pil, werd na een dag of 3 ongesteld. Dit was een hele hevige menstruatie. Duurde een dag of 5. Daarna was het over en nu ben ik ineens weer heel heftig ongesteld.
Herkenbaar voor iemand?
plutolover schreef:Hier geen succes met de wisseling…
M’n baarmoedermond was geïrriteerd en bloeide terwijl ik niet ongesteld ben.,
Dus voor zekerheid een uitstrijkje.. en toen ging ze verder verging ik van de pijn… ging bijna van m’n stokje..dat ik besloten hebt om de koper spiraal niet te laten plaatsen.. jeetje wat deed dat zeer..
Eerst maar alles tot rust.. uitstrijkje afwachten.. en dan of nieuwe poging of onder roesje maar daar heb ik geen ervaring mee.
Iemand ervaring met spiraal plaatsen onder roesje?