Lizard, leuke filmpjes! Ik heb wel eens van die spoel gehoord, maar dat ze er dan kunst mee kunt maken is wel heel gaaf om te zien (en horen)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bootsiebob schreef:Moon meer meer meer![]()
Je zwammenfoto’s beuren me op![]()
BeFunny dat jouw hondjes, zo klein als ze zijn, nog zo relatief schoon blijven! Of regende het zo hard dat ze meteen gewassen werden?![]()
Mooie foto’s, mijn hoofd staat op ontploffen momenteel, dus ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn er een paar dubbele.
De AH bezorger is net geweest, heb heel veel groente en fruit. En nu gaat de telefoon aan de kant en ga ik slapen
BeFunny schreef:Jawel haha. Al toen ik aankwam bij Amersfoort. Toen even blijven schuilen volgens buienradar zou het een klein buitje zijn. Mezelf op een Whopper ofzo van Burger King getrakteerd. Maar het bleef regenen maar wel zachter dus dacht we gaan alvast lopen tot 15:00 uur geen minuut droog geweest. Toen bij de korte duinen brak de lucht open en was het even droog maar daarna echt plenzen. Maar bij de lange duinen bleef het wel droog. Maarja toen zat het er bijna op.
pien_2010 schreef:Die verzopen mopPrachtige paddenstoelen foto's weer Moonsparkle
Enne Groene knolamaniet ziet er toch aardig beige uit![]()
BeFunny heel veel mooie foto's en die twee verzopen hondjes zien er schattig uit zo.
Noordje mooi en heel leuk.
HEt is zoveel tekst dat ik zo vroeg op de ochtend me beperkt heb tot het bekijken van de foto's