Hier een gelukje vandaag. Twee bakken Oppo ijs die in de afprijs waren bij AH. €2 per stuk. Cookies and cream & Chocolate Chip Cookie dough
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar voelt wel fijn. Komt voor mij wel een drukke tijd met veel verandering aan als alles doorgaat. Dus maar goed blijven focussen op gezond eten
. 

.
. Dus ik had mijn karretje die ook nog vol stond, de inhoud overgeschept in deze kar en dan toch maar voor de derde keer op en neer naar de mestbult.
. Zo nog de paarden weer op stal en voeren, wellicht kan ik daarna nog was rust pakken
maar, wel lekker dat het allemaal achter de rug is!
Maar ook nog steeds bezig met mijn challenge. Vandaag een rondje van 8,88km
hardgelopen als workout. Gisteren heb ik een lesje spinning meegepakt. Onderweg naar spinning werd ik ongesteld, altijd fijn
maar al met al ging het best ok...
Helemaal top.
hopelijk kun je gauw ook weer andere dingen doen die je wil doen.. Rose_Sonny schreef:Wat goed @MuSLi! Dat is toch een bewuste keuze die je hebt gemaakt!
Ik heb ook weer een overwinning. Nu echt tot het gaatje en aan het eind van een zware sessie in de sportschool (zonder begeleiding) mijn squat PR nog weer verhoogd! 8× 55 kilo! Maar dat was echt de max , die laatste 2× was echt op het randje. Maar mijn fysio zegt dat je dan het goede gewicht hebt.

. Maar als je het dan wel op een gegeven moment doet, dan voelt dat zo fijn! Ik ben dus heel lang op 35 gebleven, en toen heel lang op 40. Maar ik voel nu pas dat ik echt tot het gaatje ben gegaan en dat is volgens mij het gevoel wat ik moet hebben 
zeker als dat iemand is met een beetje kennis en verstand van zaken. Dan durf je toch vaak verder te gaan dan je zelf zou doen. Je wil ook niks stuk maken of verkeerd doen, dus houden we het vaak maar veilig... 
?
, heb afgelopen week ook een leuk nieuw speeltje op marktplaats gekocht. Voornamelijk voor de vakanties, maar om fijn te fietsen tijdens de vakantie is een beetje trainen van te voren wel fijn. 
. 

mijn andere pony vind het ook mega leuk maar heeft hele slechte voeten en raakt snel bevangen van op de harde ondergrond lopen, helaas kan het met hem niet meer. Mijn jonkie haalt het bloed onder mijn nagels vandaan
Ik ben misschien ook gewoon niet helemaal mijn zelf dus probeer vooral te lessen met haar