[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Danielleeee_

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 19:39

Ik zou hem ook nog een keer sturen :P Foutje kan gebeuren, ik denk dat het juist alleen maar overzichtelijker is voor haar als ze al die mailtjes gewoon met dezelfde titel heeft, en niet eentje (die van jou nu) met een andere titel.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 00:05

Idd opnieuw sturen, met de juiste titel :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 02:11

cinniz123 schreef:
Yasmine schreef:
Niet kunnen lopen na een heel been te laten tattooëren is niet zo raar, hoor. Mijn man heeft 5 sessies gehad voor zijn been sleeve en die liep na iedere sessie zeker 2 dagen volledig kreupel. Na zo'n heftige sessie aan je onderbeen moet je eigenlijk platte rust hebben, want als je veel rechtstaat of loopt geneest het minder snel.

Ik zeg ook absoluut niet dat het raar is maar dat hij er later wel spijt van had doordat hij zoveel vocht vast hield.

Oh, oké, sorry! Ik dacht dat je bedoelde dat de pijn gerelateerd was aan dat het een mindere shop is. Dan had ik het fout begrepen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 07:50

Even opnieuw sturen.. zinnetje erboven 'woops verkeerde onderwerp' en klaar. Dan ziet zij m gewoon wel tussen de nieuwe boekingen. Kan gebeuren toch?

De jeuk.... woaaaah... halve nacht wakker van gelegen -O-

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 11:08

Afbeelding

Afbeelding

Die van vriendlief staan, echt mega strak :D

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 11:32

DezeNaam schreef:
De bookings van mijn tattoo artist zijn sinds eergisteren open. *\%/*

Alleen, de idioot die ik ben... Ik schrijf een hele mail, met alle punten die zij in haar nieuwbrief benoemd, netjes beantwoord, foto's gemaakt,... Zeker een uur aan die mail bezig geweest (jaja, 20 keer nalezen hé)... :')

Lees ik net dus nog eens de nieuwsbrief, staat er dat de titel van je mail "New bookings" moest zijn. Ja fack, in mijn enthousiasme had ik dus gewoon geantwoord op de laatste mail die zij mij gestuurd had. Daarvan was de titel gewoon 'Mpatshi' geloof ik.

Ik zit nu dus echt in een 'dilemma', stuur ik haar nog eens opnieuw met het juiste onderwerp..? Aan de ene kant denk ik dat dat het juiste is om te doen maar ik voel me ook zo irritant aangezien ze waarschijnlijk al doodgegooid wordt met mails. :')

Het is aar digitaal hè. Je kunt je ook teveel afvragen. Gewoon opnieuw sturen.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 14:52

Afbeelding

Mijne staan ook, was nog best gemeen af en toe :+
Ze waren echt heel heel heeel secuur met alles, echt een fijne shop en een fijne artiest!

Aguamenti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 15:57

Hoi! Ik lees hier al lang mee en loop ook al heel lang met een tattoo idee rond en ben me nu wat meer aan het oriënteren op artists. Nu kwam ik deze tegen: https://www.instagram.com/dagmarderksen/
Ik vind haar werk heel mooi, ik vraag me alleen af of dit ook lang mooi blijft. Het lijkt zo fijntjes gezet dat ik me afvraag of het niet snel gaat vervagen. Heeft iemand daar misschien kennis over of ervaring mee? :)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 16:49

Ik denk dat dat meevalt, maar ervaring mee kan ik pas over een paar jaar zeggen. Heb een hele fijne van jennyolivia, die heeft dezelfde stijl.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 17:57

Iemand hier ervaring met een tattoo tussen de boobs? Ik ga volgende week vrijdag. Hoe zat het bij jullie met de pijn? En hoe hebben jullie je boobs tijdens het tattoeren bedekt? Ik ben 'geblessed' met een grote voorgevel maar vind het toch wel spannend om zo goed als naakt op een tafel te liggen.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 18:07

Hee,

Sinds een best wel lange tijd wil ik een tattoo van een kattenpootje op mijn pols. Max 3x3 cm en gewoon zwart ingekleurd. Of een minimalistische line van een kat op mijn schouder van max 5x5cm.
Iemand die een soortgelijke tattoo heeft? En wat kostte die? Kan namelijk nergens echt prijzen vinden.... Dan heb ik weer iets om voor te sparen!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 18:17

Pepperrr schreef:
Hee,

Sinds een best wel lange tijd wil ik een tattoo van een kattenpootje op mijn pols. Max 3x3 cm en gewoon zwart ingekleurd. Of een minimalistische line van een kat op mijn schouder van max 5x5cm.
Iemand die een soortgelijke tattoo heeft? En wat kostte die? Kan namelijk nergens echt prijzen vinden.... Dan heb ik weer iets om voor te sparen!

Ik heb een minimalistische kat op mijn schouder van een paar lijnen.
Wel 20cm lang. Maar denk dat je op zo'n 100 tot 150 euro moet rekenen bij een goede shop.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 19:09

Ik heb ook een kat, enkel de lijnen. Ik denk ongeveer 4/5 x 3 cm. Ik geloof dat ik iets van 75 of 80 euro heb betaald, ik weet het niet meer exact, maar iets in die richting :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 20:43

Sheehan schreef:
Iemand hier ervaring met een tattoo tussen de boobs? Ik ga volgende week vrijdag. Hoe zat het bij jullie met de pijn? En hoe hebben jullie je boobs tijdens het tattoeren bedekt? Ik ben 'geblessed' met een grote voorgevel maar vind het toch wel spannend om zo goed als naakt op een tafel te liggen.

Mijne zit er onder ipv er tussen. Ik kreeg doekjes en tape mee naar achter waar ik de boel even zelf mocht afplakken :j dus lag zeker niet naakt!
De pijn er tussen weet ik niet, maar er onder vond ik ehm.. niet leuk :+ op zń zachtst gezegd haha. Ribben viel me wel mee, maar mn buikspieren was echt een hel. Maar het verschilt natuurlijk heel erg per persoon. Sommige mensen vinden bot ook heel pijnlijk, terwijl andere op spieren weer pijnlijker vinden.

Bereid je gewoon op het ergste voor, dan valt het misschien mee. :)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 20:58

Afbeelding

Ik heb deze op mn pols. Maar die is kleiner, zn 2.5 cm denk ik...die was 70 euro.

Leuk die nieuwe tattoos hierboven!
Ik ben ook heel blij met mijn vliegtuig tattoo :))

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 21:19

Sheehan schreef:

Ik heb m’n volledige sternum getattooeerd. Yes, it hurts like a bitch. Maar zou ‘t zo weer doen. Ik heb een kleine cup dus heb het met een simpele top kunnen afdekken toen, maar zou wat meenemen wat je zelf ook comfortabel vind (of aftapen). Ik had een female only shop destijds dus maakte me weinig zorgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 22:25

Ik stond gewoon half naakt in de shop ... tape plakken vond ik niet nodig en een scherm zetten ook niet. Er kwamen best wat random gasten even buurten, najah hadden die ook leuk uitzicht :+

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 23:55

Mijn artist is ook vrouwelijk en ik denk dat de ruimte wel afgeslotwn is. En ja, ik bereid me op het ergste voor. Maar oei wat een zenuwen :+

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 12:33

Ik zit momenteel op de stoel bij Kevin van Black Bear! Chille gast!

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 14:11

idinn schreef:
Ik stond gewoon half naakt in de shop ... tape plakken vond ik niet nodig en een scherm zetten ook niet. Er kwamen best wat random gasten even buurten, najah hadden die ook leuk uitzicht :+

Ik had precies hetzelfde met mijn sternum tattoo, ben ook niet zo preuts en op den duur boeide het me toch allemaal niet.
Maar weet van een vriendin dat ze wel tape had, ligt er ook maar aan wat je vraagt denk ik.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 15:55

TheJokerr schreef:
Ik zit momenteel op de stoel bij Kevin van Black Bear! Chille gast!

Leuk, ik heb er ook een van hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 16:15

Daar heb ik mijn sternum laten zetten .. ze boden wel netjes alles aan. Maar goed, ik denk dan.. de halve wereld heeft boobies (en sommige mannen helaas ook :') ), lekker boeiend..

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 23:52

Ik heb een sternum welke een stuk omhoog loopt. Mijn tattoo artiest adviseerde toen om een triangel bikini topje aan te doen. Deze bedekt wat en kan je opzij schuiven zo nodig.
Qua pijn, ik heb er heel wat maar deze staat op 1. Ik lag zo’n 2,5u en was echt helemaal gesloopt. Volgende dag ook soort spierpijn ervan, mijn lijf vond het niet leuk. Maar hiervoor geldt natuurlijk dat het bij iedereen anders kan zijn.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 10:37

Hebben jullie ook ervaring met tatoeëren over een litteken? Ik heb bij mijn enkel al meer dan een jaar een zwart/blauwe plek dankzij een longeerlijn die daarin gesneden heeft. Ik vind het zo'n lelijke plek en het trekt niet verder weg dan dit (en nu valt het op de foto nog minder op dan in het echt moet ik zeggen):
Afbeelding

Nu zou ik graag een tattoo erover willen laten zetten om er iets mooiers van te maken maar ik weet niet of zoiets wel kan en ook of het uit te houden is, want het is wel een litteken en nog altijd wat gevoelig als je erop drukt.

Ollytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 18:50

Vandaag een lange zit, mijn vier honden ook in cartoon laten zetten... heel blij mee...tis nog wel erg bloederig.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding