Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cinniz123 schreef:Yasmine schreef:Niet kunnen lopen na een heel been te laten tattooëren is niet zo raar, hoor. Mijn man heeft 5 sessies gehad voor zijn been sleeve en die liep na iedere sessie zeker 2 dagen volledig kreupel. Na zo'n heftige sessie aan je onderbeen moet je eigenlijk platte rust hebben, want als je veel rechtstaat of loopt geneest het minder snel.
Ik zeg ook absoluut niet dat het raar is maar dat hij er later wel spijt van had doordat hij zoveel vocht vast hield.
DezeNaam schreef:De bookings van mijn tattoo artist zijn sinds eergisteren open.![]()
Alleen, de idioot die ik ben... Ik schrijf een hele mail, met alle punten die zij in haar nieuwbrief benoemd, netjes beantwoord, foto's gemaakt,... Zeker een uur aan die mail bezig geweest (jaja, 20 keer nalezen hé)...![]()
Lees ik net dus nog eens de nieuwsbrief, staat er dat de titel van je mail "New bookings" moest zijn. Ja fack, in mijn enthousiasme had ik dus gewoon geantwoord op de laatste mail die zij mij gestuurd had. Daarvan was de titel gewoon 'Mpatshi' geloof ik.
Ik zit nu dus echt in een 'dilemma', stuur ik haar nog eens opnieuw met het juiste onderwerp..? Aan de ene kant denk ik dat dat het juiste is om te doen maar ik voel me ook zo irritant aangezien ze waarschijnlijk al doodgegooid wordt met mails.
Pepperrr schreef:Hee,
Sinds een best wel lange tijd wil ik een tattoo van een kattenpootje op mijn pols. Max 3x3 cm en gewoon zwart ingekleurd. Of een minimalistische line van een kat op mijn schouder van max 5x5cm.
Iemand die een soortgelijke tattoo heeft? En wat kostte die? Kan namelijk nergens echt prijzen vinden.... Dan heb ik weer iets om voor te sparen!
Sheehan schreef:Iemand hier ervaring met een tattoo tussen de boobs? Ik ga volgende week vrijdag. Hoe zat het bij jullie met de pijn? En hoe hebben jullie je boobs tijdens het tattoeren bedekt? Ik ben 'geblessed' met een grote voorgevel maar vind het toch wel spannend om zo goed als naakt op een tafel te liggen.
Sheehan schreef:Iemand hier ervaring met een tattoo tussen de boobs? Ik ga volgende week vrijdag. Hoe zat het bij jullie met de pijn? En hoe hebben jullie je boobs tijdens het tattoeren bedekt? Ik ben 'geblessed' met een grote voorgevel maar vind het toch wel spannend om zo goed als naakt op een tafel te liggen.
idinn schreef:Ik stond gewoon half naakt in de shop ... tape plakken vond ik niet nodig en een scherm zetten ook niet. Er kwamen best wat random gasten even buurten, najah hadden die ook leuk uitzicht