Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:In het ouderentehuis waar ik werk komt best veel bezoek iedere dag, maar wij hanteren geen bezoekuren. Familie is altijd welkom tussen 7 en 21u. Dat scheelt wel een stuk denk ik, je springt sneller even tussendoor binnen dan altijd geforceerd van 2 tot 6 ofzo. Heb ook best wat bewoners die steeds "kwijt" zijn. Dan komt familie langs, zijn de bewoners niet thuisDie hebben het veel te druk met zelf bij elkaar op bezoek te gaan of activiteiten mee te doen
![]()
Maar het is inderdaad een kulreden om alleen daarvoor kinderen te nemen.
Vandaag ook weer zo eentje. Echtgenote en zoon 1 vragen opname van zwaar demente vader. Zoon 2 schreeuwt moord en brand, vader hoort niet in een tehuis zegt ie. Dat vaders al 3x van de trap gedonderd is 's nachts, uit de wc-stoel wil drinken en tuinafval wil opstoken in het aanpalend schuurtje maakt niet uit. Dat mevrouw zelf hulpbehoevend wordt en het allemaal niet meer trekt ook niet. Want zo erg is dat nou toch niet volgens de zoon? Hij komt 2x/maand langs en vaders doet het dan telkens prima immers...![]()
Je zal zelf maar zulke kinderen hebben.
Sanet schreef:Ik word echt heel onpasselijk ook bij het idee van kolven..
Dat een baby (in prive omgeving!) borstvoeding krijgt, dat kan ik dan nog wel verkroppen (hoef het niet te zien), maar dat je als vrouw met een handpompje of elektrisch aan de gang gaat om die melk eruit te krijgen.... brrrrrr.
Ik vind het knap hoor, dat vrouwen dat kunnen, maar ook die staat op mijn lange lijst van dingen die ik prima kan missen...