Make-up topic: deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 21:51

Jezus Fenrir... <<) wat ben jij knap!!!
Mooie look ook! Volgens mij ben je zonder make up al prachtig.

Michelle, Faux staat je mooi zeg :j

Suus___

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 21:52

Fif is zelfs met uitgelopen makeup nog prachtig!
Jij stiekemert :=

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 21:56

Ik lees nu al een poosje mee en wat een prachtige looks komen er voorbij!

Tot voorkort gebruikte ik eigenlijk nooit makeup maar nu ik op kantoor zit wil ik er toch wat meer aan doen, wat moet ik aan basics echt hebben voor een mooie naturelle look? Ik heb nogal snel rode wangen en een rode kin, dat is echt wel een dingetje :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 21:56

Anoniem schreef:
Ja ik heb ook moeite met kleur.
Heb er een van Hema en een L'Oréal potloodje.
En een poeder van Mac ( oogschaduw )

Even gekeken maar dat poeder potloodje is van Maybelline, de kleur is dark blonde. Ze hebben altijd bruin, zwart, blond etc. maar nooit rood helaas :+ Nu zijn mijn wenkbrauwen gelukkig wel wat donkerder, dat scheelt. Ze lijken hier op de foto wat lichter/rossiger dan in het echt. Ik zet ze nooit zo heftig aan want dan worden ze echt te donker/een verkeerde kleur.

Bedankt jongens maar dat van die uitgelopen make-up valt vies tegen hoor :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 22:03

Eleionomae schreef:
Ik lees nu al een poosje mee en wat een prachtige looks komen er voorbij!

Tot voorkort gebruikte ik eigenlijk nooit makeup maar nu ik op kantoor zit wil ik er toch wat meer aan doen, wat moet ik aan basics echt hebben voor een mooie naturelle look? Ik heb nogal snel rode wangen en een rode kin, dat is echt wel een dingetje :+

Dan is een concealer of een licht dekkende foundation al genoeg. Of een poedertje wat de roodheid tegen gaat. Een mooie laag (of 10) mascara en een natuurlijke blush doet al wonderen :j en als het nodig is, een wenkbrauw potloodje/poedertje

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 22:14

Thanks voor de tips elkee! Ik zal morgen ochtend bij daglicht eens een foto maken van mijn gezicht. Aan mijn wenkbrauwen heb ik nog nooit wat gedaan behalve 2x per jaar er 3 haren uit te trekken :')
Ik merk wel dat wanneer ik mijn bril draag, mijn oog makeup best iets steviger mag, anders valt het helemaal niet op _O- wat vinden jullie een goede betaalbare mascara?
En wat voor poedertjes gaan roodheid tegen?

Ik ben op aanraden van een mevrouw in de winkel begonnen met het smeren van een anti roodheid crème en ik merk na 2 dagen al dat mijn gezicht rustiger wordt, das wel heel fijn

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 22:26

Fenrir schreef:
Anoniem schreef:
Ja ik heb ook moeite met kleur.
Heb er een van Hema en een L'Oréal potloodje.
En een poeder van Mac ( oogschaduw )

Even gekeken maar dat poeder potloodje is van Maybelline, de kleur is dark blonde. Ze hebben altijd bruin, zwart, blond etc. maar nooit rood helaas :+ Nu zijn mijn wenkbrauwen gelukkig wel wat donkerder, dat scheelt. Ze lijken hier op de foto wat lichter/rossiger dan in het echt. Ik zet ze nooit zo heftig aan want dan worden ze echt te donker/een verkeerde kleur.

Bedankt jongens maar dat van die uitgelopen make-up valt vies tegen hoor :')

Je hebt van Anastasia en Mac diverse tinten voor rood, strawberry blonde of caramel reddish blonde :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 22:28

Bedankt voor de tip. Ga ik daar eens naar kijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 22:49

Dank!
Mac heeft mij toen de oogschaduw opgebracht en heb ik gekocht maar een mooi potlood zoek ik nog.
M'n haar is echt koper en mijn wenkbrauwen praktisch onzichtbaar.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 23:58

Waren een paar meiden benieuwd naar fotos van de shoot, dus bij deze nog twee gave maar weet niet of ik die full on op internet wil :=

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 03:25

Wauw mooi zeg!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 10:45

Wat heb ik zonder bril een blote billen gezicht :') maargoed, je ziet dus wel dat ik een rood gezicht heb (en mn neus is n beetje verbrand gister :+) dan is een foundation of poeder genoeg?

Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 11:10

Thanks pantuf!
Als je verbrand ben zou ik vooral aftersun smeren en geen foundation eigenlijk..

Kingsday look:

Afbeelding
Afbeelding

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 11:17

Leuk suus!!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 11:18

Creatief suus! En je eyeliner is goed te zien.

Eielonomea (ofzoiets :') ), ik zou ook even naar huidverzorging kijken ja. Maar een huidkleurig poeder of licht dekkende foundation kunnen ook wel helpen.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 11:19

@suus, ik heb niet eens foundation op dit moment :') dus verder dan zonnebrand en aftersun kom ik sowieso niet haha.

Ik had gewoon niet verwacht dat ik deze week op vakantie in Nederland nog mn neus zou kunnen verbranden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 11:26

Hee Frouk! Ik herken wat je zegt over blotebillen gezicht zonder bril :+ heb ik ook!

Hier nog steeds hoofdpijn en gevoelig aan de ogen.. Probeerde net makeup maar aanbrengen was hel met hoofdpijn.. Dan maar geen oranje look :=

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 11:32

Vervelend van je hoofd! Hopelijk wordt t snel minder :j
En dat blote billen gezicht vind ik echt zo vreselijk :') dat was ook de reden dat ik toch weer wat aan makeup wilde gaan doen. Meer de trouwerij wil ik ook mn lenzen in en niet mn bril op dus dan kan ik nu mooi vast weer een beetje gaan oefenen met m'n lenzen en makeup _O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 12:51

Ik dacht dat je advies vroeg of je foundation over je verbrande neus moest doen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 13:08

Haai. Ik ben onderweg naar de Lofoten en had overstap op Oslo. En ze hadden daar gewoon een Mac counter. En superrustig. Was de enige met m'n schoonmoeder. Hemels :D kon natuurlijk niet met lege handen vertrekken, dus heb ik een paint pot meegenomen :D was 2 euro goedkoper dan in NL :D

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 13:44

Dan is die weer terug! In juni vorig jaar was die er niet. Beetje jammer dat het maar zo weinig scheelt haha

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 14:10

Mies, waar koop jij je gelish? Hier in NL ie het echt 3x zo duur maar anders moet ik gelijk weer een hele flatrate box bestellen 9a 11 stuks en daar zit ik ook nog niet op te wachten :')

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 14:13

_Friemel schreef:
Mies, waar koop jij je gelish? Hier in NL ie het echt 3x zo duur maar anders moet ik gelijk weer een hele flatrate box bestellen 9a 11 stuks en daar zit ik ook nog niet op te wachten :')

Via ebay altijd, verschillende verkopers hebben het. Bestel dan meestal 2 per keer ivm invoer etc.

Ik heb er 1 in NL gekocht, omdat ik die MOEST hebben en die alleen hier te krijgen was. Maar prijsverschil is echt bizar.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 14:28

Ik heb ook wat rossige ondertonen in mijn huid, wat foundation helpt daar wel wat tegen :j

Suus leuke foto's en leuke look!

Niet de mooiste foto ooit, maar wilde wel wat voor Koningsdag doen en oranje doe ik niet aan (vloekt als de pest :') ) dus ik ben voor goud gegaan

Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 15:01

Afbeelding

Ik ben juist lekker wel voor oranje gegaan :D

Helaas koortslip, dus maar foto van alleen mijn ogen.