Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura1982 schreef:6w6p is dat alleen buikspieren
Raponsje schreef:Foto van ongeveer een jaar geleden denk ik - nu geen blokjes meer maar wel strak.
[ Afbeelding ]
Ik heb een hekel aan foto's maken, ik trek of altijd een stom hoofd of vergeet nuttige details.
Bijvoorbeeld een pak maandverband op de achtergrond op mijn facebook foto, de hond die heel dom kijkt op de achtergrond of een spiegel waarin ik vergeet dat ik ook te zien ben.
Remember schreef:Wow Karin, jij ben hier echt niet weg geweest hè! Knap!
Laura1982 schreef:ik heb weer heerlijk level 1 gedaan, de jumping jacks gaan ook steeds beter dus ik hou nog even vol!
6w6p is dat alleen buikspieren
Mariska85 schreef:Dag 26 Body Revolution zit er weer op! Workout 4 ging een stuk beter dan workout 3 gisteren. Vandaag heb ik alles met 2kg gedaan (alleen die oefening dat je je handen hoog boven je hoofd moest doen met 1kg gedaan) dus best nog wel trots op mezelfMorgen de laatste keer cardio 1 doen en dan zit fase 1 erop.
Nueve schreef:Raponsje schreef:Foto van ongeveer een jaar geleden denk ik - nu geen blokjes meer maar wel strak.
[ Afbeelding ]
Ik heb een hekel aan foto's maken, ik trek of altijd een stom hoofd of vergeet nuttige details.
Bijvoorbeeld een pak maandverband op de achtergrond op mijn facebook foto, de hond die heel dom kijkt op de achtergrond of een spiegel waarin ik vergeet dat ik ook te zien ben.
Oeiii wist je dat er iemand jouw foto's gebruikt?
Of ben je ineens Russisch?
http://pull-myself-together.tumblr.com/tagged/myphoto
Kwam hem net tegen op Tumblr dus ik dacht, ik meld het ff!
Armario schreef:Komt ook omdat body revolution nog niet zo lang op de markt is en 3 maanden duurtWow super! Merk je al veel verschil? Bij 30 day shred kan je wel veel resultaten zien hier in het topic en op het internet, maar van body revolution vind je niet zoveel. Ik zit nog maar aan dag 10 haha!