Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura1982

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:37

ik heb weer heerlijk level 1 gedaan, de jumping jacks gaan ook steeds beter dus ik hou nog even vol!
6w6p is dat alleen buikspieren

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:38

Wow goed bezig Mariska!! :) ik ben net begonnen :)

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:43

Ik ken ze nog niet vlekkeloos en vind ze ook nog erg zwaar, maar ik heb de shred ook bij lange na niet afgemaakt hiervoor :=

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 21:26

Ik mag morgen voor het laatst de shred doen, dan heb ik hem twee keer gedaan.
Eens kijken hoe en wat ik daarna ga doen, of nog een keer ripped, of wat anders.
Ik hoop dat ik het hardlopen weer op kan gaan pakken en dan ga ik het lopen en de workouts denk ik wat afwisselen.
De beachbabe doe ik er wel bijna dagelijks bij.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 22:02

Wat is iedereen lekker bezig zeg! Vandaag de eerste shred work out gedaan! Is me nog meegevallen! Nu wel trillende armen en benen maar een voldaan gevoel!

Trainen jullie echt dagelijks of ook wel eens een dag niet? Vanwege het heen en weer reizen als student ben ik in een week soms in 3 verschillende huizen bij 3 verschillende families... := Dus alleen zaterdag en zondag word lastig!

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 22:03

dag 3 van level 2 gehad! het ging weer een stukje beter! woehoew :D

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 22:07

Wow Karin, jij ben hier echt niet weg geweest hè! Knap!

Ik heb een tijdje terug de shred 28 dagen gedaan (ja, ik weet het, op 2 dagen na klaar....!!), maar toen werd het echt belachelijk druk op mijn werk! Is nu weer ietsje rustiger en heb gisteren weer een keer level 1 gedaan en zojuist level 1 van 6w6p. Ben even niet van plan strak iets te gaan volgen, ik kijk gewoon waar ik zin in heb en wat uitkomt! Ik merk wel dat het gemist heb, voelde me echt minder fit en prettig, al zal dat ook door de stress op het werk zijn geweest. Afin, ik heb er weer zin in :D

Laura1982 schreef:

Ik heb net 1x level 1 gedaan en het is inderdaad focus op je buikspieren maar vergis je niet in hoe je de rest van je lijf gebruikt. Ik vond het leuk en fijn :j!

Wipsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 22:10

wauw, wat gaan jullie allemaal hard! Super!!
ik heb intussen de shred helemaal afgerond en ben met ripped begonnen, na 1 week wel moeten minderen vanwege een ontstoken pees achterin mn knie. Ben intussen wel weer terug bezig en heb nu 3 dagen week 2 gedaan. De dagen dat ik meer tijd heb, zo'n 3-4 dagen per week, doe ik altijd een extra work-out, meestal de cardio kickbox of no more trouble zone of 6w6p. Had hier ook eens iets gelezen oven 'squat challence' en die doe ik nu ook erbij... duurt ook helemaal niet lang....
Ik ben zeker van plan om dit vol te houden, want ik voel me stukken beter!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 22:12

Waar vinden jullie de ripped dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 22:20

Raponsje schreef:
Foto van ongeveer een jaar geleden denk ik - nu geen blokjes meer maar wel strak.
[ Afbeelding ]

Ik heb een hekel aan foto's maken, ik trek of altijd een stom hoofd of vergeet nuttige details.
Bijvoorbeeld een pak maandverband op de achtergrond op mijn facebook foto, de hond die heel dom kijkt op de achtergrond of een spiegel waarin ik vergeet dat ik ook te zien ben. :')

Oeiii wist je dat er iemand jouw foto's gebruikt?
Of ben je ineens Russisch? :+
http://pull-myself-together.tumblr.com/tagged/myphoto

Kwam hem net tegen op Tumblr dus ik dacht, ik meld het ff!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 22:30

Remember schreef:
Wow Karin, jij ben hier echt niet weg geweest hè! Knap!

Ja, dat had ik ook niet verwacht hoor, maar het resultaat is gewoon zo enorm goed, dat motiveert echt. :j
Bij m'n rijbroeken hing er gewoon behoorlijke vetrol over de broekband heen en die is nu gewoon weg. Vandaag reed ik voor het eerst sinds maanden bij m'n juf en daar hangen spiegels. Het verschil is echt enórm!
Jij ook weer lekker aan de slag, goed bezig!

Ripped is te vinden op YouTube, vimeo en wat andere sites. Alle delen zijn te vinden. Heb de links zo niet bij de hand op de iPad.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 22:31

Hee wat eng, van die plaatjes! Ik denk niet dat Raponsje hier nog actief is, tenzij dat ze meeleest?

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 22:38

Laura1982 schreef:
ik heb weer heerlijk level 1 gedaan, de jumping jacks gaan ook steeds beter dus ik hou nog even vol!

Ik ben nog niet eerder zo stuk gegaan, dat ik hijgend de cooling down haalde als bij de 6w6p.. :=

Heeey Remember, welcome back!

Oei raponsje blijkt een Russische alterego te hebben (wat een werk om al lijkende Abs foto bij elkaar te zoeken := )

Dat is zoooo herkenbaar Karin! Ik heb ook aangenaam verrast vandaag in de spiegels tijdens het rijden zitten kijken!! :D

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 08:32

oke ik ga gewoon is kijken of ik 6w6p ook kan doen voor de afwisseling.
Intussen een vriendin ook enthausiast gemaakt voor de shred dus als het goed is gaan we dat morgen samen doen!

Armario

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 09:33

Mariska85 schreef:
Dag 26 Body Revolution zit er weer op! Workout 4 ging een stuk beter dan workout 3 gisteren. Vandaag heb ik alles met 2kg gedaan (alleen die oefening dat je je handen hoog boven je hoofd moest doen met 1kg gedaan) dus best nog wel trots op mezelf *\o/* Morgen de laatste keer cardio 1 doen en dan zit fase 1 erop.

Wow super! Merk je al veel verschil? Bij 30 day shred kan je wel veel resultaten zien hier in het topic en op het internet, maar van body revolution vind je niet zoveel :P . Ik zit nog maar aan dag 10 haha!

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 09:35

Nueve schreef:
Raponsje schreef:
Foto van ongeveer een jaar geleden denk ik - nu geen blokjes meer maar wel strak.
[ Afbeelding ]

Ik heb een hekel aan foto's maken, ik trek of altijd een stom hoofd of vergeet nuttige details.
Bijvoorbeeld een pak maandverband op de achtergrond op mijn facebook foto, de hond die heel dom kijkt op de achtergrond of een spiegel waarin ik vergeet dat ik ook te zien ben. :')

Oeiii wist je dat er iemand jouw foto's gebruikt?
Of ben je ineens Russisch? :+
http://pull-myself-together.tumblr.com/tagged/myphoto

Kwam hem net tegen op Tumblr dus ik dacht, ik meld het ff!

zoo, hoe ziek ben je dan hé, als je foto's van anderen gebruikt die zogezegd van jezelf zijn...maar wel supermooie buik Raponsje :D Moest je daarvoor ook gewichtheffen? De meeste vrouwen die ik tegenkom die zulke blokjes hebben, doen ook aan lifting en ik vraag me af of het zonder ook kan.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 09:38

Volgens mij krijg je spieren alleen van krachttraining?

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 09:49

Ja, tuurlijk, maar ik bedoel of het voldoende is om de 'standaard' fitnesstoestellen te gebruiken ipv echt letterlijk gewichten te gaan heffen. Ik vind bv het toestel voor de buikspieren gemakkelijker dan dat ik ze liggen op de grond ga doen, maar is dat dan even effectief? daarbij hef je in feite ook gewichten.
Laatst bijgewerkt door Zinn op 24-04-13 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 10:18

damn wat vaag dat iemand jouw foto's gebruikt?! :?

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 10:18

Armario schreef:
Wow super! Merk je al veel verschil? Bij 30 day shred kan je wel veel resultaten zien hier in het topic en op het internet, maar van body revolution vind je niet zoveel :P . Ik zit nog maar aan dag 10 haha!
Komt ook omdat body revolution nog niet zo lang op de markt is en 3 maanden duurt :)

Ben net klaar met dag 2 van body revolution :) (workout 2 en cardio 1 achter elkaar gedaan). Ging weer goed :)

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 10:23

Hallo bokkers, ik zit er over te denken om ook te gaan beginnen met Shred. Nu las ik al over matjes bij de Hema, en de Action, maar waar zou ik geschikte
halters kunnen vinden om met level 1 te beginnen?

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 10:25

Ze hebben op dit moment bij de kijkshop een aanbieding voor 6 halters (2x 1kg, 2x 2kg, 2x 3kg) voor €14,99 :)

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 10:52

Ik meld heel trots dat na 13 dagen shredden mijn love handles kleiner zijn :Y)

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 10:53

Je kunt ook de dumbells los kopen op een webshop, of kijken via Marktplaats. Dat was mijn plan ook, eerst 0.5 en 1 kg kopen en daarna kijk ik wel of ik nog zwaarder nodig heb/vind. Maar die aanbieding van de Kijkshop is ook echt een goede inderdaad. Al is voor mij 1kg wel te zwaar om mee te beginnen.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 11:12

Bij de kruidvat heb je ze ook (1 kg)