[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Dressage

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 21:29

@ lizzylover, ik heb hem zij/buik dus kan je nagaan mocht ik ooit zwanger worden. Is een keuze die je maakt en goed over na moet denken. Ik wilde hem echter ook perse daar en realiseer me dat hij kan veranderen mocht ik zwanger worden of ineens niet meer maatje 34 hebben haha.

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 21:32

blond_queen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 21:35

Hoi,
Ik kom hier ook even binnenvallen om om jullie hulp te vragen. Ik ben op zoek naar een goede tattoo artist die heel mooie realistische portretten kan zetten. Die van een paar pagina's terug is super mooi, maar jammer dat het helemaal in Zweden is. Dus weten jullie een geschikt iemand? Ik heb al wat gegoogled maar kon niet echt recente informatie vinden... De tattoo moet op de binnenkant van m'n onderarm komen bovenaan. Dus hij wordt niet heel groot. Ik heb nog geen tattoo's dus totaal geen ervaring met wat belangrijk is. Het wordt een heel speciale tattoo voor mij, dus ik wil het graag in een keer goed laten doen.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 21:39

blond_queen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 22:07

BYS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 23:00

Ik heb gisteren mijn eerste tattoo laten zetten. Heb er lang over nagedacht, lang naar uit gekeken en ben zeer blij met het resultaat.
Vera is de naam van mijn mama die in oktober in egypte is gaan wonen.
De letter V heb ik laten verwerken in een vogel die weg vliegt van de rest van de naam, omdat mijn mama ook weg vloog van de rest van haar familie. Eentje die voor mij nooit zijn betekenis zal verliezen.

http://i947.photobucket.com/albums/ad31 ... C048_1.jpg

http://i947.photobucket.com/albums/ad31 ... BAC048.jpg

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 23:41

blond_queen schreef:
Vind die van eugen wel erg mooi ja. Die van alexandr wat minder. De lijnen zijn zo hard en zwart. Bij deze is dat heel mooi vervaagd en loopt het echt mooi over vind ik! https://www.facebook.com/needlearttatto ... =3&theater
Dankje voor de tip!

Alexandr heeft ook meer dan genoeg zonder lijnen :P het is maar net wat de klant wil. Heb je wel alle foto's bekeken? Ook op zijn eigen pagina staan genoeg afbeeldingen :)

Als je eugen wil moet je snel mailen, hij is een questartist en komt afentoe aanwaaien.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 23:48

Heel mooi arsiana_x

BYS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 23:49

Dankje :)

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 23:50

arsiana_x schreef:
Ik heb gisteren mijn eerste tattoo laten zetten. Heb er lang over nagedacht, lang naar uit gekeken en ben zeer blij met het resultaat.
Vera is de naam van mijn mama die in oktober in egypte is gaan wonen.
De letter V heb ik laten verwerken in een vogel die weg vliegt van de rest van de naam, omdat mijn mama ook weg vloog van de rest van haar familie. Eentje die voor mij nooit zijn betekenis zal verliezen.

http://i947.photobucket.com/albums/ad31 ... C048_1.jpg

http://i947.photobucket.com/albums/ad31 ... BAC048.jpg

Heel mooi!Tof en orgineel gedaan

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 00:19

Dressage, dat is idd de risico die ik er dan bij wil nemen. Al ken ik een paar meiden met een buik tatoeage die na de zwangerschap er nog goed uit zien.

Mooi gedaan arsiana leuk idee!

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 08:54

Een van mijn tattoos zit ook op mijn buik, richting heup. Wilde hem ook persee hier hebben. Zie vanzelf wat er gebeurd als ik ooit zwanger ben. :)

Mijn nieuwste tattoo is goed genezen nu. Is een kleine op mijn voet. Is mooi strak gezet.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 09:05

Waar ben je geweest Mel?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 14:46

Ik zal straks wellicht een foto plaatsen van mijn tattoo, maar de kleuren zijn nog niet ingezonken dus het is nu nog heel hard blauw en felrood. Dat wordt straks lichtblauw en lichtroze. *duimduimduim*

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 20:39

Ik heb de mijne vandaag laten zetten. Ben er super blij mee.
Op de foto's is het folie er net af, op de foto's lijkt de linksboven niet mooi rond, maar dat is ie wel :D Pijn viel me ook alles mee, alleen bij de laatste (de 1e van onder) voelde ik het nogal.

Klik
klik 2

edit; linksboven is niet helemaal gelijk, als dit nog steeds zo is na de genezing, dan ga ik even terug :)

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 11:23

benangelique schreef:
Waar ben je geweest Mel?

Ik ben bij Hollywood Mark geweest. 4 uur reistijd in totaal voor een tattoo van 10 minuten haha. Maar hij staat wel strak :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 11:38

Hihi had ie m ook snel gezet!

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 11:44

Voor mij nog 3 maandjes wachten :P.
Heb je een foto Mel :D?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 12:46

Ah, wat lief!

Afbeelding
Citaat:
“I got to tackle the official “#1 worst portrait tattoo in the world” today. The man who got it went on to tell me the story behind the portrait; He had just married his beautiful wife and not even three months afterwards she was killed in a horrible house fire accident leaving him to raise their three children alone. He went to a local tattoo studio to memorialize his wife and was left with this abomination. He drove all the way to my studio, Empire Ink, and I gifted the entire project to him for free. Now he has closure and I have an amazing story to add to my portfolio!”

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 13:24

Ik hoop echt dat je kleuren bij gaan trekken Lee... :\

Zo dan, dat portret hierboven is wel fors opgeknapt zeg!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 13:26

Yasmine schreef:
Ah, wat lief!

[ Afbeelding ]
Citaat:
“I got to tackle the official “#1 worst portrait tattoo in the world” today. The man who got it went on to tell me the story behind the portrait; He had just married his beautiful wife and not even three months afterwards she was killed in a horrible house fire accident leaving him to raise their three children alone. He went to a local tattoo studio to memorialize his wife and was left with this abomination. He drove all the way to my studio, Empire Ink, and I gifted the entire project to him for free. Now he has closure and I have an amazing story to add to my portfolio!”

Wow, die is goed zeg.
Ook niet leuk als je een tattoo laat zetten van je overleden vrouw en op elke site staat hij aangegeven als 'worst tattoo ever'

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 19:11

Wat zou je verdrietig zijn als je tattoo er zo uit komt te zien zeg! Mooi opgeknapt is die zeg!

Ik ben toch wel heel erg zenuwachtig, 10 maart kom mijn eerste tattoo maar heb ontzettende naalden fobie.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 19:12

Wauw dat ziet er een stuk beter uit!

Gaaf Lizzy, ik heb daar ook last van maar met mijn tattoo zetten echt nergens last van! Heb er 2 uur gezeten ging prima!

mel86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 09:44

Citaat:
Ik zal straks wellicht een foto plaatsen van mijn tattoo, maar de kleuren zijn nog niet ingezonken dus het is nu nog heel hard blauw en felrood. Dat wordt straks lichtblauw en lichtroze. *duimduimduim*

Goh, nog nooit gehoord! Bij mij was roze gelijk roze. Ik hoop voor je dat 't bijtrekt!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 10:14

Wow, heel mooi portret!

Hoelang moet je nou voor zoiets zitten diertjec?