Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Op hun site hebben ze echt héél veel voorbeelden!
Corelli schreef:Dank jullie voor de mooie complimenten!![]()
Donderdag staat de afspraak met de kapper, hoop dat het lang genoeg is om na het doneren nog genoeg lengte over te houden, anders nog even doorsparen. Ik hoorde namelijk dat je een staart en dan een vlecht moet maken en dat het tussen de elastiekjes 30cm moet zijn.. Dat scheelt nog een beetje!
Tessa_93 schreef:Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het product "Blond me" van Schwartzkopf? De Blond me Ice toner, developer 6% en blond me blond 12% poeder?
Het zijn de producten uit dit filmpje. Ik wil hetzelfde met mijn haar doen.
[ Video ]
Tessa_93 schreef:Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het product "Blond me" van Schwartzkopf? De Blond me Ice toner, developer 6% en blond me blond 12% poeder?
Het zijn de producten uit dit filmpje. Ik wil hetzelfde met mijn haar doen.
[ Video ]
Tessa_93 schreef:Mijn haar word al jaren geblondeerd bij de kapper en er zit Idd een gele toon overheen. Ik ben al een paar keer heen geweest om het zo wit te maken maar de kleur komt steeds hetzelfde uit dus ben nog geen stap verder gekomen, en leg toch steeds 180 euro neer. Ik gebruik nu Fudge zilvershampoo tegen die gele toon eroverheen. Dat verdwijnt wel steeds meer maar wil het in zn geheel lichter hebben.
Ben er nu wel een beetje klaar mee en zou het nu zelf wel willen proberen. Ik ben alleen erg gehecht aan mn lange lokken. Ben van nature donker blond
De producten van bovenstaand filmpje heb ik wel al in huis..
Tessa_93 schreef:Mijn haar word al jaren geblondeerd bij de kapper en er zit Idd een gele toon overheen. Ik ben al een paar keer heen geweest om het zo wit te maken maar de kleur komt steeds hetzelfde uit dus ben nog geen stap verder gekomen, en leg toch steeds 180 euro neer. Ik gebruik nu Fudge zilvershampoo tegen die gele toon eroverheen. Dat verdwijnt wel steeds meer maar wil het in zn geheel lichter hebben.
Ben er nu wel een beetje klaar mee en zou het nu zelf wel willen proberen. Ik ben alleen erg gehecht aan mn lange lokken. Ben van nature donker blond
De producten van bovenstaand filmpje heb ik wel al in huis..
Marjoow schreef:deksel schreef:Is je haar uitdunnen geen optie?
Géén idee. Kan dat ja? Wordt het dan niet ontzettend pluizig?
Emmaa_ schreef:Oef, uitdunnen zou ik echt mega zonde vinden. Heb zelf ook enorm dik en zwaar haar maar de plukjes die bij mij uitgedund zijn (aan de zijkanten vooral) zijn er echt niet mooier op geworden.
Wat voor shampoo etc gebruik je Marjoow? Bij mij helpt het heel veel om volumeshampoo te gebruiken ipv iets dat super voedend is, daar wordt het wat lichter van. Ik draag het verder veel in een hoge knot, twee franse vlechten of in een half knotje (helft van m'n haar in een knotje bovenop m'n hoofd). Ik heb het meestal eigenlijk gewoon los hangen, voordat ik de deur uit ga hang ik even op m'n kop en ga ik met wat volumepoeder door de aanzet, dan plakt het niet zo vast aan m'n hoofd. Als ik het wel vast heb is het vaak uit gemakszucht.