Ik wil diva eigenlijk ook nog maar hij lijkt op een lichtere media, of ben ik nou raar.. Deijs??
Neeee
Media is meer paars en Diva is meer rood! Zal ik hem morgen op m'n arm swatchen voor je? Ik heb media en diva dus dat kan ik je dan wel even laten zien.
Ik zag het vind het wel beetje jammer voor haar dat haar naam er niet bij vernoemd is. Is leuk als het gepromoot word maar voor de rest weten niet veel mensen dat het van haar is en wordt de foto gebruikt
Hmm mij trekt die niet, ik zou me god niet weten wanneer je dat kan dragen echt feestelijk vind ik hem ook niet
Drunksheep
Geplaatst: 08-09-14 19:15
Cyber staat ook op mijn wishlist, alleen ik heb ook al Rimmel Kate Moss 04 en dat komt eigenlijk op hetzelfde neer. En koop dan eerst liever wat andere kleurtjes helemaal omdat het niet echt heel wearable is
Mystic (satin) Paramount (satin) Underworld (satin) Retro (satin) Full fuchsia (amplified) Fusion pink (amplified) Dobonnet (amplified) Brick-o-la (amplified) Flat out fabulous (matte) All fired up (matte) Fixed on drama (matte)
Djilna
Geplaatst: 08-09-14 19:29
Ik heb bij MAC Cyber ook geprobeerd, maar die kan ik alleen hebben als ik echt flink ben opgemaakt. Trekt werkelijk alle kleur uit mijn gezicht. Maar daarom trekt LK mij aan, donkerder dan Media, maar warmer dan Cyber.
@Deijs Sorry! Als jij ze nu op je lippen fotografeert? Daar heb jij weer een mooier gezicht voor