Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maaikemuis schreef:Normaliter kon ik het best goed regelen. Ik werk(te) wel fulltime, maar regelmatig onregelmatig waardoor ik vaak voor een dienst uit of op een vrije dag lekker kon fietsen. Ik heb geen kinderen en dat maakt het wel makkelijk. Mijn partner haakte vaak aan, maar door zijn regelmatige werk lukte het hem vaak niet om tussendoor nog even te gaan.
Ik ben gisteren naar de sportschool geweest. Retesaai….. maar wel lekker. Ik mocht het van de fysio proberen als ik maar niets doe met die arm. Tot mijn grote ‘vreugde’ hadden ze er een zit/ligfiets en ik heb heerlijk een half uur kunnen fietsen. Het zijn de kleine dingen die het doen![]()
En ik heb deze beauty opgehaald van de week. Mijn fietsbril was de week na het ongeval klaar. Op sterkte, met meekleurende glazen, en helemaal hip. Gaat nog even duren voordat ik kan testen. Maar ik ben er wel heel blij mee!
[ [url=m/wnA5iB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Queelens schreef:Wanneer is Copenhagen T2T?
En die lange ritten die jij maakt (170km!) kosten veel tijd inderdaad.
Lijkt me ook pittig plannen.
Queelens schreef:Sakura, je hebt een gravel toch? Als je het wat vindt kan je er ook een wegsetje onder doen. Heb ik ook bij de mijne. Kost een stuk minder geld en ruimte en als je de wielsetjes compleet maakt heb je echt <1 minuut je wielen gewisseld.
Afgelopen weekend met wegsetje (door de natte drek) heb er wel 28mm onder
maaikemuis schreef:De revalidatie gaat hier niet goed. Het begint er op te lijken dat ik een frozen shoulder begin te ontwikkelen. Ik heb nog altijd veel pijn en ik kan niet mobiliseren. Sterker nog, het gaat achteruit. En ik heb verdorie zo mijn best gedaan. Ik zit er fysiek en mentaal momenteel echt doorheen. Maandag weer naar de poli om te kijken wat de medische wetenschap ervan maakt.