Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Als je naar Israël kijkt gaat het de goede kant uit. En ik hoop dat dit hier ook gaat gebeuren.
Huertecilla schreef:purny schreef:Als je naar Israël kijkt gaat het de goede kant uit. En ik hoop dat dit hier ook gaat gebeuren.
Drie vaccins meer goedgekeurd door EU. Gaan ´snel´geleverd worden.
Twee met fabricage in Spanje door Spaanse bedrijven. Eindelijk de EU voorrang met eigen ´in huis´ productie.
Twee van de drie kunnen maanden bewaard worden in normale koelkast. Weet niet welke twee.
Twee hebben slechts één dosis nodig voor dekking. Idem.
Maar goed, we hebben al meer goed nieuws gekregen.
Coby schreef:Ik schrik van alle schaatsfoto’s die ik tegen kom. Gezellig samen met elkaar op de selfie etc.
knollentuin schreef:Ik denk dat deze winterse omstandigheden supergoed zijn voor de moraal , de gezelligheid, actief en gezond buiten zijn, ik woon aan het water en de blijheid van iedereen, een verademing!!
bigone schreef:Huertecilla schreef:
Drie vaccins meer goedgekeurd door EU. Gaan ´snel´geleverd worden.
Twee met fabricage in Spanje door Spaanse bedrijven. Eindelijk de EU voorrang met eigen ´in huis´ productie.
Twee van de drie kunnen maanden bewaard worden in normale koelkast. Weet niet welke twee.
Twee hebben slechts één dosis nodig voor dekking. Idem.
Heb je hier een link van?
Sizzle schreef:Aangezien het besmetten met skieen ook niet zo‘n vaart loopt, zal het met schaatsen heus niet veel anders zijn.