Vandaag voor het eerst wezen Boulderen, dat was erg leuk, maar zal morgen wel spierpijn hebben
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Zo een fijn gevoel lijkt me dat. 
_Anne_V schreef:Passen jullie het aantal kcal ook aan naarmate je meer beweging hebt op een dag of houden jullie het gelijk?
, mijn eten komt op 2175 kcal en vanavond voor eerst sinds juni weer naar de sportschool! _Anne_V schreef:Passen jullie het aantal kcal ook aan naarmate je meer beweging hebt op een dag of houden jullie het gelijk?
. Ik heb mijn BMR en dan met lichte arbeid berekend, daar ga ik iets onder zitten. Op de dagen dat ik dan extra actief ben geweest, is het calorie tekort iets groter. Maar je overschat nogal snel wat je verbrand met een workout is mijn ervaring 
. Heb je lekker kunnen trainen in de sportschool?
). Zo indrukwekkend, dat ze gingen nakletsen/theekransen in de kleedkamer over mijn prestaties
. Ik zie het maar als compliment haha
voor weegschaal effect is het nog te vroeg en verwacht ik gezien de 3jaar durende strijd ook biet veel van. Ik doe wel erg veel, zo een blauw paarden supplement schepje waar 20ml op staat gebruik ik. 
zo goed al twee weken elke dag bezig!
Misschien moet ik het eens proberen.
Beide dagen mijn doel gehaald om minstens 30 minuten te wandelen. Ben ook beide dagen naar de sportschool geweest. Maandag gelijk na het avondeten, toen was het zooooo druk, dus beetje mijn programma aangepast naar wat beschikbaar was. Gisteren ging mijn dochter voor eerst naar de opvang geweest en was ik aan het begin van de middag, heerlijk rustig. Helaas gaat dat straks niet lukken. Dus even kijken of ik vanaf volgende week misschien juist wat later op de avond ga. Sharani schreef:Bij kaneel is er wel een verschil tussen Ceylon kaneel en Cassia kaneel. Ik dacht alleen van smaak, Ceylon kaneel is zoeter en zachter van smaak, Cassia kaneel is bitterder en scherper. Maar het blijkt dat Ceylon kaneel ook minder coumarine bevat, en dat stofje is niet zo goed voor je. Als je regelmatig kaneel eet dus altijd voor Ceylon kaneel kiezen.

tirzasarah10 schreef:Sharani schreef:Bij kaneel is er wel een verschil tussen Ceylon kaneel en Cassia kaneel. Ik dacht alleen van smaak, Ceylon kaneel is zoeter en zachter van smaak, Cassia kaneel is bitterder en scherper. Maar het blijkt dat Ceylon kaneel ook minder coumarine bevat, en dat stofje is niet zo goed voor je. Als je regelmatig kaneel eet dus altijd voor Ceylon kaneel kiezen.
Dit klopt en het fijne is dat ceylon kaneel de goedkoopste is.
of het klopt wat ik zeg... iets met een hoofd als een spons. Was in iedergeval fout wat ik zei eerder. 

Komt wel weer in de toekomst.