Even kreupel lopen er dan maar voor over hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Ik was naar Jolijn van Walk the line tattoo.. was echt een hele gezellige dag. Maar nu is het even afzien haha
Het "ik zou nooit een bandlogo laten zetten" heb ik laten varen. F*ck die sh*t gewoon eens gek doen
[ [url=m/Fxj4X9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/88sAhF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PXD2JU.jpg]Afbeelding[/url] ]
LaraPluis schreef:Hoi allemaal!
Ik ben in Thailand en wil graag een tattoo op de binnenkant van mijn middelvinger (omdat ik duiker ben). Nu lees ik een aantal verhalen over vervagen etc. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb ook al een hoop Nederlandse shops gemaild met deze vraag.
Groetjes Lara
Dreamy schreef:Hier morgen een afspraak staan op Bali
Mirry96 schreef:Ik mag in november weer, 9 november en december of januari bij mijn vaste artieste. Eindelijk mijn verzorgpaard laten vereeuwigen waarmee ik een heel bijzondere band had.
Komt op t bovenbeen over strae dus ben benieuwd. De andere komt over automutilatie littekens op mijn onderarm. Bij beide afzien dusMaar heb er ook wel weer zin in zoals altijd
Met sterren komt op mijn onderarm en de andere op bovenbeen. Beide ontwerpen liggen er al maar die met sterren laat ik nog een beetje aanpassen.
![]()
[ [url=m/QI88H2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ccAPR4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yasmine schreef:Niet kunnen lopen na een heel been te laten tattooëren is niet zo raar, hoor. Mijn man heeft 5 sessies gehad voor zijn been sleeve en die liep na iedere sessie zeker 2 dagen volledig kreupel. Na zo'n heftige sessie aan je onderbeen moet je eigenlijk platte rust hebben, want als je veel rechtstaat of loopt geneest het minder snel.
cinniz123 schreef:Dreamy schreef:Hier morgen een afspraak staan op Bali
Op bali heb ik er ook 1 laten zetten en mn man zn hele been,die had later wel spijt want kon niet meer lopen door hij zo enorm vocht vast hield.
het verschil in shops is daar zo groot,de ene zit achterin een vies winkeltje en de ander hebben super hygiënische shop waar je juist achter glas wordt getatoeëerd.