[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mondy

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 11:44

Heel gaaf hoor !!
Even kreupel lopen er dan maar voor over hebben :(:)

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 11:51

idinn schreef:
Ik was naar Jolijn van Walk the line tattoo.. was echt een hele gezellige dag. Maar nu is het even afzien haha

Het "ik zou nooit een bandlogo laten zetten" heb ik laten varen. F*ck die sh*t gewoon eens gek doen *\o/*

[ [url=m/Fxj4X9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/88sAhF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PXD2JU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nice, mooi lijnwerk en Rammstein ♡

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 12:19

idinn schreef:
Oryani.. haha ook tof!

Beide kuiten tegelijk is trouwens niet echt een aanrader. Loop erbij als een kreupele oma.. als ik al in beweging kom _O-

Ai. Vind ze wel heel erg mooi geworden!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 13:30

Kat verbannen uit huis nu, dan kan de folie lekker eraf om af te koelen. Kuiten verkrampen compleet als ik probeer te staan. Hoop dat het morgen toch iets beter gaat, anders is werken nog een hele uitdaging :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 13:40

Heeeel gaaf die Rammstein tattoo's!

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 18:39

Ik ben ook blij met jouw tattoos! :D :D
En het was een gezellige dag! Van mij mogen mensen vaker komen voor een tattoo van hun favoriete band.
(En mij voor een hele dag inplannen, zodat we lekker high tea kunnen doen als lunch, :o )

Geniet ervan!

Mirry96

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 18:47

idinn schreef:
Kat verbannen uit huis nu, dan kan de folie lekker eraf om af te koelen. Kuiten verkrampen compleet als ik probeer te staan. Hoop dat het morgen toch iets beter gaat, anders is werken nog een hele uitdaging :')

Vraag anders of je achter de kassa mag dan hoef je enkel te zitten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 18:40

Kassa? :D

Mirry96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 18:47

idinn schreef:
Kassa? :D

Ja als je bijvoorbeeld achter de kassa kan werken dan kan je zitten en hoef je niet hele tijd heen en weer te lopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 19:24

Ik werk gelukkig op kantoor :+

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 01:12

Ik heb ook 2 kleintjes erbij sinds vorige week! Klein roosje op mijn enkel, en klein tekstje op mijn arm. November weer een grote piece laten zetten!! Zin in!

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 02:02

Ik mag dit weekend weer! Binnenkant bovenarm.. heb er zin in en kijk er tegelijk tegenop :=

LaraPluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 04:45

Hoi allemaal!

Ik ben in Thailand en wil graag een tattoo op de binnenkant van mijn middelvinger (omdat ik duiker ben). Nu lees ik een aantal verhalen over vervagen etc. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb ook al een hoop Nederlandse shops gemaild met deze vraag.

Groetjes Lara

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 07:34

Ja.. zeker op binnenkant zal het snel vervagen. Vind sowieso dat lijnen daar aardig uitlopen. Zou het persoonlijk niet doen.

Aargh... ik heb maandagmiddag een nieuwe rol leukopor gehaald. En daar staat echt op 5 meter. Nou, hij is nu alweer op en zo dik zijn mijn kuiten niet hoor :roll:

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 08:23

LaraPluis schreef:
Hoi allemaal!

Ik ben in Thailand en wil graag een tattoo op de binnenkant van mijn middelvinger (omdat ik duiker ben). Nu lees ik een aantal verhalen over vervagen etc. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb ook al een hoop Nederlandse shops gemaild met deze vraag.

Groetjes Lara

Hier iemand met een vervaagdr tattoo op die plek. Ik stoor mij er eigenlijk niet aan omdat het een grote betekenis is, maar vervagen doet het zeker en pijn ook :D

Mirry96

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 10:31

Ik mag in november weer, 9 november en december of januari bij mijn vaste artieste. Eindelijk mijn verzorgpaard laten vereeuwigen waarmee ik een heel bijzondere band had.
Komt op t bovenbeen over strae dus ben benieuwd. De andere komt over automutilatie littekens op mijn onderarm. Bij beide afzien dus *D Maar heb er ook wel weer zin in zoals altijd *\o/* Met sterren komt op mijn onderarm en de andere op bovenbeen. Beide ontwerpen liggen er al maar die met sterren laat ik nog een beetje aanpassen. :o

Afbeelding

Afbeelding

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 11:35

Hier morgen een afspraak staan op Bali :=

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 12:19

Dreamy schreef:

Op bali heb ik er ook 1 laten zetten en mn man zn hele been,die had later wel spijt want kon niet meer lopen door hij zo enorm vocht vast hield.
het verschil in shops is daar zo groot,de ene zit achterin een vies winkeltje en de ander hebben super hygiënische shop waar je juist achter glas wordt getatoeëerd.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 12:30

Niet kunnen lopen na een heel been te laten tattooëren is niet zo raar, hoor. Mijn man heeft 5 sessies gehad voor zijn been sleeve en die liep na iedere sessie zeker 2 dagen volledig kreupel. Na zo'n heftige sessie aan je onderbeen moet je eigenlijk platte rust hebben, want als je veel rechtstaat of loopt geneest het minder snel.

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 12:56

Mirry96 schreef:
Ik mag in november weer, 9 november en december of januari bij mijn vaste artieste. Eindelijk mijn verzorgpaard laten vereeuwigen waarmee ik een heel bijzondere band had.
Komt op t bovenbeen over strae dus ben benieuwd. De andere komt over automutilatie littekens op mijn onderarm. Bij beide afzien dus *D Maar heb er ook wel weer zin in zoals altijd *\o/* Met sterren komt op mijn onderarm en de andere op bovenbeen. Beide ontwerpen liggen er al maar die met sterren laat ik nog een beetje aanpassen. :o

[ [url=m/QI88H2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ccAPR4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vooral van het paard vind ik er gaaf uit zien!
Sterkte met de plekken, de stukken waar de mijne over striae is gegaan deed zo'n zeer :')

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 14:21

Yasmine schreef:
Niet kunnen lopen na een heel been te laten tattooëren is niet zo raar, hoor. Mijn man heeft 5 sessies gehad voor zijn been sleeve en die liep na iedere sessie zeker 2 dagen volledig kreupel. Na zo'n heftige sessie aan je onderbeen moet je eigenlijk platte rust hebben, want als je veel rechtstaat of loopt geneest het minder snel.

Ik zeg ook absoluut niet dat het raar is maar dat hij er later wel spijt van had doordat hij zoveel vocht vast hield.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 14:36

Even een vraagje.
Vandaag 2 weken geleden heb ik de tattoo op mn onderarm laten zetten ( paar pagina's terug)

De tattoo is helemaal verveld en ik voel m ook niet meer als ik er met mn vinger over heen ga.

Hoe lang adviseren jullie om nog te blijven zalven?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 15:52

cinniz123 schreef:
Dreamy schreef:

Op bali heb ik er ook 1 laten zetten en mn man zn hele been,die had later wel spijt want kon niet meer lopen door hij zo enorm vocht vast hield.
het verschil in shops is daar zo groot,de ene zit achterin een vies winkeltje en de ander hebben super hygiënische shop waar je juist achter glas wordt getatoeëerd.

Wij gaan bij een grotere zaak, oogde hygiënisch en heeft ook 3 vestigingen :j hebben meerdere shops benaderd, maar deze voelde het prettigste en het wordt iets kleins; hopelijk een mooi aandenken :j

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 18:12

De bookings van mijn tattoo artist zijn sinds eergisteren open. *\%/*

Alleen, de idioot die ik ben... Ik schrijf een hele mail, met alle punten die zij in haar nieuwbrief benoemd, netjes beantwoord, foto's gemaakt,... Zeker een uur aan die mail bezig geweest (jaja, 20 keer nalezen hé)... :')

Lees ik net dus nog eens de nieuwsbrief, staat er dat de titel van je mail "New bookings" moest zijn. Ja fack, in mijn enthousiasme had ik dus gewoon geantwoord op de laatste mail die zij mij gestuurd had. Daarvan was de titel gewoon 'Mpatshi' geloof ik.

Ik zit nu dus echt in een 'dilemma', stuur ik haar nog eens opnieuw met het juiste onderwerp..? Aan de ene kant denk ik dat dat het juiste is om te doen maar ik voel me ook zo irritant aangezien ze waarschijnlijk al doodgegooid wordt met mails. :')

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 19:37

Gewoon nog een keer sturen.