Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en ik sta nu klaar voor een rondje duinen om die heuvels nou echt een keer mee te trainen. Mijn lichaam voelt prima en had op een blaar onder mijn teennagel na eigenlijk maandag al geen last meer dus ga gewoon lekker verder waar ik gebleven was.
Zullen vast goede tussen zitten maar die heb ik niet getroffen.
. 
Dilan93 schreef:Ik heb ze 1x laten aanmeten, daarna op gevoel gekocht. Al was dat meer omdat de winkels dicht waren toen ik nieuwe nodig had
Ik zit hier even ontzettend te balen. Had gepland om vandaag een rondje hard te lopen, als laatste training voor de 1/8 triathlon dit weekend.
Maar na m'n 'aanval' van gisteren voel ik me nog steeds niet 100% fit.
Vanochtend wel naar het werk gefietst (kleine 5 km) en denk dat ik vanmiddag de toeristische route terug fiets. Heb ik toch nog iets van activiteit, zonder mezelf te veel in te hoeven spannen.
Maar man, wat is dit frustrerend.
foxy80 schreef:Heden ochtend dus 30 minuten aan 1 stuk gelopen (voor de eerste keer in mijn leven). Hoera voor mij! En ik heb de decathlon app aan de praat gekregen door mijn batterij sparende modus uit te schakelen. Dan is de GPS vinden geen probleem meer. Zondag 26 sept staat de aardbeirun van 5 km op het programma en dat moet zeker lukken.
Alleen: ik had maar 3.75 km afgelegd op die 30 minuten. Had zo op 4 km gehoopt/gegokt/gemikt.
Goed bezig. 

Dan kun je elk weekend je duurloop met 1 km verlengen en dan heb je nog 5 weken voor 1. rust na je triathlon 2. rust weken waarin je minder km loopt 3. taper week. En ik vind zelf ook, als je op de langere afstanden komt dan kun je ook veel makkelijker in afstand opbouwen. Op een 5km loopje is 1km best veel, maar als je 15 km loopt is een km extra niet zo indrukwekkend meer

, dat heb ik tijdens mijn allereerste halve ook gedaan.
Ik vind 't altijd leuk om m'n tempo's te vergelijken. In juli liep ik hetzelfde rondje maar met 3 intervals, kon ik net aan 5'05/km lopen met HR 176-180 bpm. Was toen echt kapot en kon nogeneens m'n cooling down af joggen en moest wandelend naar huis. Vandaag liep ik de 4 intervals op 5'00 en 4'45 per km met HR tussen de 167 en 176 bpm met nog genoeg energie om het hele stuk naar huis te joggen. Altijd gaaf om te zien hoe je lichaam zich aanpast aan de training