Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceffyl schreef:Ik ben eigenlijk al stiekem heel lang een stille meelezer, maar kom nu even onder mn steen vandaan voor dit bericht dat ik las https://www.lindanieuws.nl/reizen/verontwaardigde-reacties-moeder-kind-vliegtuig-potje-plassen/. Brrrrr, je moet er toch niet aan denken dat je ernaast zit
Shaggy09 schreef:Ik word boos van mensen die geen geld hebben om kindjes te onderhouden en toch besluiten om er een aantal te nemen..
Gister nog zag ik een heel oud, klein mini autootje rijden volgepropt met 3 kids op de achterbank, pa en ma voor. Was ook nog een jong stel van wat ik kon zien, maar vraag me dan echt af waarom je 3 kinderen neemt? Die auto heeft niet eens airbags. Als je daarmee een ongeluk(je) krijgt ben je echt de sjaak...
RoyceMack schreef:Vandaag zijn mijn partner en ik kennis wezen maken bij mijn favoriete hondenkennel. Ik volg hen al jaren en sinds een half jaar zijn mijn vriend en ik rustig aan opzoek naar een duitse herder pup. Toen ik zag dat een prachtige hond bij deze kennel drachtig was, heb ik gelijk contact opgenomen.
Als er in ieder geval twee reutjes in het nest zitten, hebben wij rond kerst een heerlijk puppekind in huis!
Ik kom op facebook heel veel meiden van mijn leeftijd tegen (ook familie van me) die kinderen fokken bij de vleet en alleen maar fotos van tandloze babygezichten plaatsen.
Ik heb er niks mee. Like het zelden en wilde eigenlijk een beetje een geintje maken waardoor ik dit type mensen even te kakken zet.
Nu leek het mij leuk om een tijdje niks over de pup op facebook te zetten, en op het moment dat we hem mogen ophalen dat we dan een mooi shirtje aantrekken en foto maken dat hij op mijn borst ligt te slapen. Een foto van de pup op zn ruggetje, en wellicht een mooie sticker op het raam met zijn naam enzo. En daar dan een mooi verhaaltje bij typen van 'op zaterdag 22 december, om 11:06 uur zijn wij trotse ouders geworden van *naam pup*. Alle twintig teentjes zitten eraan en we zweven op een roze wolk.' zoiets.
Ik ben nog opzoek naar een cliche tekst.. XD
Christiene schreef:En een moeder van twee zei letterlijk tegen mij dat ze niet alleen in een bejaarde huis wou zitten...... Doelde op mij zonder kids.
Nou wie zegt dat je kinderen je later helpen.. en wekelijks langs komen...
Laurora schreef:Christiene schreef:En een moeder van twee zei letterlijk tegen mij dat ze niet alleen in een bejaarde huis wou zitten...... Doelde op mij zonder kids.
Nou wie zegt dat je kinderen je later helpen.. en wekelijks langs komen...
Ik vind dat zo'n dooddoener!
Ik vraag aan zulke mensen altijd "oh, dus jij gaat straks 4 keer per week op bezoek bij je ouders? En als ze niet genoeg pensioen hebben, neem je ze dan ook in huis?" en soms roept er een overtuigd "ja" maar meestal word er dan meteen met smoezen gegooid van jamaar druk, jamaar kind, jamaar werk, jamaar geld.
Ik ken echt bar weinig ouderen in verzorgingstehuizen (of gewoon nog thuis met wijkverpleging oid) die hun kinderen vaker dan eens per maand zien, dat jouw kinderen dat dan wél gaan doen geloof ik geen reet van. (áls er dan nog zoiets bestaat als pensioen of verzorgings/bejaardenhuizen, want daar stevenen we wel op af)